Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Emine zei:
pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn... :grin:

Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan :hearteyes:

Complimenten dus guys!!
Klik om te vergroten...

Thanks, we hebben super genoten en bedankt voor alle leuke reacties. Op Intents (5 Juni) mag ik weer! :hearteyes: Trusten! :wave: :rockband:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Harderstyles zei:
Emine zei:
pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn... :grin:

Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan :hearteyes:

Complimenten dus guys!!
Klik om te vergroten...

Thanks, we hebben super genoten en bedankt voor alle leuke reacties. Op Intents (5 Juni) mag ik weer! :hearteyes: Trusten! :wave: :rockband:
Klik om te vergroten...

Vind je dat niet een beetje snel?

Liefst 4-6 weken, ik hanteer zelfs een 4 maanden regel.

Zelf weten maar het mooie gaat er gauw vanaf als je het te vaak doet. Neem echt dit advies ter harte! Ik spreek uit ervaring.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Harderstyles zei:
Emine zei:
pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn... :grin:

Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan :hearteyes:

Complimenten dus guys!!
Klik om te vergroten...

Thanks, we hebben super genoten en bedankt voor alle leuke reacties. Op Intents (5 Juni) mag ik weer! :hearteyes: Trusten! :wave: :rockband:
Klik om te vergroten...

Vind je dat niet een beetje snel?

Liefst 4-6 weken, ik hanteer zelfs een 4 maanden regel.

Zelf weten maar het mooie gaat er gauw vanaf als je het te vaak doet. Neem echt dit advies ter harte! Ik spreek uit ervaring.
Klik om te vergroten...

Normaal laat ik er ook altijd minstens 4 weken tussen, maar een maatje wilde voor Defqon nog eens goed hard gaan en ik was naar InQontrol geweest, dus dit was de meest logische datum! In ieder geval, bedankt voor de tip :wave:
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Irie zei:
Heerlijk !!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
IK WIL OOOOOOOOK !!!!!!!
Alleen ligt mijn ventje hier nu te snurken op de zetel ... aaargggghhhh .... ik had dit topic nooit mogen bekijken, heb er zin in nu :xtc: :xtc: :xtc:
Klik om te vergroten...

Gooi een pil in zijn mond, hij zal wel wakker worden.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: Had een optie kunnen zijn, ware het niet dat ik al lang uitkijk naar een vet feest volgende week (the Panacea, Twinhooker & Paulie Walnutz, Luna-C :rock: ), en nog maar 2 supergoeie pilletjes heb (eentje voor hem en eentje voor haar :sunglasses: ). Jammer dat ik daarna hoogstwaarschijnlijk weer een hoop bucht zal moeten laten testen vooralleer ik weer wat lekkers vind, maar mijn geduld zal beloond worden!!!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat heb je liggen dan? :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgende week zaterdag mag ik weer! Intents!! :hearteyes: :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Harderstyles zei:
Volgende week zaterdag mag ik weer! Intents!! :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Weer een live report? :grin: :hearteyes:

Edit: ah zag het net, op intents dus. :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een goedenmiddag,

voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Harderstyles zei:
Een goedenmiddag,

voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat het 1,5-2mg per kilo lichaamsgewicht was. Dus als je 60kg weegt kan je tussen de 90 en de 120mg nemen.

Correct me if I'm wrong.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Harderstyles zei:
Een goedenmiddag,

voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat het 1,5-2mg per kilo lichaamsgewicht was. Dus als je 60kg weegt kan je tussen de 90 en de 120mg nemen.

Correct me if I'm wrong.
Klik om te vergroten...
Jup.

Helemaal goed.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harderstyles zei:
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Klik om te vergroten...
Vouw een vloeitje met de plakrand tot een zakje, drop je lading in het puntje van het vloeitje. Samen frommelen tot een balletje en doorslikken maar.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harderstyles zei:
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Vermalen is sowieso een must. Anders krijg je een brokje kristal dat op een plek de hele avond je maag gaat irriteren. Dat ga je merken de volgende dag.

Voor de rest moet je het doen zoals Drientje het beschreef.

Veel plezier ermee, heb dit weekend ook kristallen gehad en het was een van mijn heftigste ervaringen ooit met drugs. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Harderstyles zei:
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Vermalen is sowieso een must. Anders krijg je een brokje kristal dat op een plek de hele avond je maag gaat irriteren. Dat ga je merken de volgende dag.

Voor de rest moet je het doen zoals Drientje het beschreef.

Veel plezier ermee, heb dit weekend ook kristallen gehad en het was een van mijn heftigste ervaringen ooit met drugs. :grin:
Klik om te vergroten...
MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad. Ik had het echt wat onderschat, waarschijnlijk doordat ik de eerste keer zo goed als niks voelde.

Ik had me veel voorgesteld erbij, maar niet dat wat ik heb meegemaakt. Ik heb al die verhalen over roze olifantjes in de bomen altijd met twijfels aangehoord. Maar als je dan zelf van die visuals krijgt... Dat was heftig ! :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
KoxBox zei:
MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad. Ik had het echt wat onderschat, waarschijnlijk doordat ik de eerste keer zo goed als niks voelde.

Ik had me veel voorgesteld erbij, maar niet dat wat ik heb meegemaakt. Ik heb al die verhalen over roze olifantjes in de bomen altijd met twijfels aangehoord. Maar als je dan zelf van die visuals krijgt... Dat was heftig ! :grin:
Klik om te vergroten...
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad ! Ik kan het me nu ook zeer goed voorstellen dat mensen er enorm paranoïde van kunnen worden.

Ik vond het eigenlijk zelfs heftiger dan LSD en paddestoelen. Het gedeelte van de visuals bedoel ik dan.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad ! Ik kan het me nu ook zeer goed voorstellen dat mensen er enorm paranoïde van kunnen worden.

Ik vond het eigenlijk zelfs heftiger dan LSD en paddestoelen. Het gedeelte van de visuals bedoel ik dan.
Klik om te vergroten...
Dat is een feit. Ik zat naar zo een plasma tv te kijken bij een vriend van me en ik was heel de tijd bezig van hoe geweldig dat programma was dat opstond.

Totdat die vriend zei dat de tv gewoon uitstond... Ik bedoel maar. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Dat is een feit. Ik zat naar zo een plasma tv te kijken bij een vriend van me en ik was heel de tijd bezig van hoe geweldig dat programma was dat opstond.

Totdat die vriend zei dat de tv gewoon uitstond... Ik bedoel maar. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ! :tearsofjoy: Ik had ook van die dingen. Schilderijen die compleet veranderden, dubbele gezichten, meerdere ogen bij mensen, enz... En enorm heftige CEV's, die ik zelf kon controleren. Echt gaaf ! :grin: Als ik tijd heb, schrijf ik er eens een tripreportje van ! :wink:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaa ik wil er een reportje van! Die tip van malen, super bedankt daarvoor, wist niet dat het zo irriterend voor je maag was. Beste manier om 't te malen? Tussen twee lepels ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."