#1
Emine zei:pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn...![]()
Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan
Complimenten dus guys!!
Thanks, we hebben super genoten en bedankt voor alle leuke reacties. Op Intents (5 Juni) mag ik weer!

), en nog maar 2 supergoeie pilletjes heb (eentje voor hem en eentje voor haar