#1
Hier is L weer!! 


Harderstyles zei:KoxBox wat een modderfokking hemels nummer, ik sta hier hele tijd rondjes te draaien en dan zo met mijn handjes te wapperen, datv oelt zo godverdommes goeed! Bedankt voor die uber track kerel, ik hou van je!![]()
![]()
![]()

Harderstyles zei:T: Ik loop net effe de trap op en af, ik voel me echt zo'n tevreden ouwe baas van 75 als ik dat doe met een koffertje in de hand en een hoedje op met een veer erin! Wellicht hebben jullie geen idee wat ik bedoel maar zo voel ik me als ik trap loop momenteel![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."