Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier is L weer!! :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2

Nog eentje voor jullie fistpumping, teeth grinding MD lovers!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
L: Jesus ik ga hard!
Ik wil de heletijd iets zeggen hier, en dan zit ik achter het toetsenbord en dan ben ik het alweer vergeten.
T staat hier heerlijk rondjes te draaien en met zijn handen te wapperen!


L: Mijn kaak zit weer opslot, nergens last van totdat ik achter de PC kruip, dan klapt mijn kaak opslot.
Liggen op de grond is ook ubergoed!!!!!
En lekker door je haar vegen en dan over je vangen enzo, echt goed!!!!
Ik kan ook geen moment tegen stilte, gewoon snoeiharde muziek altijd goed! :hearteyes: :hearteyes:
Ik merk ook dat ik niet kan stoppen met typen en typen gaat ook fakking snel, ik laat T even!!!

KoxBox wat een modderfokking hemels nummer, ik sta hier hele tijd rondjes te draaien en dan zo met mijn handjes te wapperen, datv oelt zo godverdommes goeed! Bedankt voor die uber track kerel, ik hou van je! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Harderstyles zei:
KoxBox wat een modderfokking hemels nummer, ik sta hier hele tijd rondjes te draaien en dan zo met mijn handjes te wapperen, datv oelt zo godverdommes goeed! Bedankt voor die uber track kerel, ik hou van je! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Now now, we don't wanna get too excited! :tearsofjoy: Maar ik ben blij jullie een dienst te kunnen bewijzen!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
L is niet weg te slaan van het modderfokking toetsenbord, en ik begin nu te snappen waarom want typen voelt zo tering lekker en ik kan blijven gaan!! :hearteyes:

Hier istie weer, jullie maat L:

IK GA HAAAAARD!!!
Ik heb al mijn gel uit mijn haren lopen vegen, en dan langs je oren naar de jan met je handen :hearteyes: :hearteyes: Dat voelt zo fakking goed!!!!!! ik kan er niet mee stoppn! Rondjes daaien is ook fakking goed!!! ik kan echt neit stoppen met typen.! Goed hard gaan hiero.
Ik vergeet echt elke keer wat ik hier wil zeggen!!!
T heeft echt een masterlijke muziekkeus, hij zet hier echt snoeiharde goeje shit op! :hearteyes: :hearteyes:
Ik ga hard!

DIT NUMMER IS ECHT ZO TERING LEKKER NU!![youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rcuRepBl8YI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rcuRepBl8YI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6

Misschien hebben jullie hier nog wat aan!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Huh waar is mijn verhaal heen?
Zal T al wel gepost hebben, ik was nog lang nie klaar en nu ben ik weer alles vergeten natuurlijk.
Typen gaat echt fokking snel, alleen merk ik dat ik veel typfouten maak.

Ik veeg echt constat zo in mijn haar langs mijn oren en dan naar mijn wangen over mijn stoppelbaardje, dit is zo goed!!! echt elke keer als ik mijn handen van het toetsenbord af haal doe ik dit!!!

Mijn ogen flippen hem, gaan alle kanten op, ik ga ff rondjes lopen door de kamer en in mijn haar vrijven, tot zo!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
T: Ik loop net effe de trap op en af, ik voel me echt zo'n tevreden ouwe baas van 75 als ik dat doe met een koffertje in de hand en een hoedje op met een veer erin! Wellicht hebben jullie geen idee wat ik bedoel maar zo voel ik me als ik trap loop momenteel :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
L hier! ik lul aan 1 stuk door maat T luistert gewoon niet he! :grin:
Nog steeds allebei zonder shirt, rondjes lopen is voor mij echt toP! Typen is kut, ene fout na de ander :( Als ik 2 sec mijn handen vrij heb ga ik er meteen mee door mijn haren vegen en dan zo over mijn wang, mijn stoppelbaardje voelt ook heerlijk. Ik kan echt uren blijven typen, maar zo snel kunnen jullie niet eens lezen volgens mij :hearteyes: :hearteyes:

Ik had best veel gel is toen ik aankwam, op de zijkant zit nu al niks meer, echt heerlijk zo door je haren vegen en mijn wang :hearteyes:
Echt nummers al 100 keer gehoord maar blijft echt goed!
T komt weer!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
L: Knuffelen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Gewoon lekker stampen is ook zo goed jonge!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dit"!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Ik wou weer iets zeggen maar zodra ik hier op die stoel ga zitten ben ik alles kwijt! :wave:
Ik veeg echt elke seconde over mijn wang!<
Wij gaan heerlijk! :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier is T weer! Ik voel me echt geweldig, peuk in me bakkes, ogen schieten alle kanten op net als me kaak, L staat hier weer volle bak over zijn haar en zijn gezicht te vegen en ik moet zeggen dat dat ook gewoon erg lekker voelt! Love you all peepz! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
QDANCERADIOOOOO SPEAKERS OPEN EN LOSSSSSSS :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drienkatrien! Hoe gaat ´t met je man! :hearteyes: :hearteyes:

Ik zit hier inmiddels met een skibril op te spacen echt fucking de top dit
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
L± Ik heb ondertussen T´s helm opgedaan :confused: :hearteyes:
Alleen nou kan ik niet meer over mijn haar en wangen wrijven en dus veeg ik de heletijd over die helm! :hearteyes: Mijn kaak zit hier te malen, niet normaal!
Ik merk ook dat mijn ogen alle kanten op gaan.

Dit is hét gevoel, ik ga zo lekker! Zo moet het altijd zijn! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#15
L hier: T Zat te typen ondertussen zat ik achter hem te huppele, te springen, rondjes te draaien en te stampen :hearteyes:

Elke seconde dat mijn handen 'los' zijn zitten ze in mijn haar en over mijn wangen :hearteyes: :hearteyes:
Ik zet ook de heletijd gewoon 1 hand op mijn hoofd :tearsofjoy:
T ligt hier achte5r mij gestrekt op de grond, ik ga er even langs liggen!!! :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#16
T: Heeft iemand zin om op msn te praten? Stuur me maar effe een pm'tje met je email en ik voeg je meteen toe! Heb zo'n dikke lulkick nu!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rokenrokenrokenrokenrokenroken! :smoke:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
MASTERS SYMPHONY EN WE GAAN LOOOOOOOSSSSS :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Harderstyles zei:
T: Ik loop net effe de trap op en af, ik voel me echt zo'n tevreden ouwe baas van 75 als ik dat doe met een koffertje in de hand en een hoedje op met een veer erin! Wellicht hebben jullie geen idee wat ik bedoel maar zo voel ik me als ik trap loop momenteel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Helemaal geweldig, ik heb er een mooie mental image van!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahahaha, geweldig dit. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."