Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Harderstyles zei:
KoxBox zei:
Ik krijg er echt zelf zin van! Bastards!!
Klik om te vergroten...

Kom gezellig langs en doe mee? :hearteyes: :hearteyes: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Als ik mijn step in gang krijg, graag!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, als ik 't daar kon schrijven zou ik 't doen :tearsofjoy:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahaha steppen jonge, dat is echt master! We staan hier serieus in onze boxers te raggen! :hearteyes:
Verder niet met gay bedoeling, het voelt gewoon zo kk rlx!!!! :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
AND LET THE BASS JUST BOOM!

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aW0QiQIfG1I&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aW0QiQIfG1I&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Harderstyles zei:
Verder niet met gay bedoeling, het voelt gewoon zo kk rlx!!!! :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het is jullie vergeven.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelukkig!

We gaan zoo hard hiero, al kon het dak eraf was die er al minstens 8 keer afgegaan!!!!

You guys rock! :rockband:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
T: Roken voelt zo mega chill, als ik mijn peuk uitduw steek ik gelijk weer een andere op! :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TGaMzEDCLso&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TGaMzEDCLso&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
L: Ja zou kunnen dat hij nog komt inderdaad.
Maar ik voel al iets meer dan toenstraks, volgens mij komt hij heeeel geleidelijk op zodat ik het niet merk ofso :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harderstyles zei:
L: Ja zou kunnen dat hij nog komt inderdaad.
Maar ik voel al iets meer dan toenstraks, volgens mij komt hij heeeel geleidelijk op zodat ik het niet merk ofso :confused:
Klik om te vergroten...

Misschien ja, het is natuurlijk ook wat minder dan dat je eerst gedropt hebt....
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
L: Ja ik denk dat hij gewoon heel rustig opkwam zodat ik dat nier merkte, ondertussen ga ik weer best lekker.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
L: W lacht ons uit omdat ik bij T op schoot zit dit topic te leven :sunglasses:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harderstyles zei:
L: W lacht ons uit omdat ik bij T op schoot zit dit topic te leven :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha, en dat verbaast je? :tearsofjoy:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
W: Yo, ik ben de nuchtere van het stel hier. vandaag dan toch. vraagt er een aan mij ofdat ik het gay vind worden af en toe: Nee, jullie hebben allebij je broek weer aan, valt mee. :beer:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nouu, nu heb ik ook weer zin!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan kan het op zich nog wel getolereerd worden. :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha, ze hebben een excuus. :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
pascal828 zei:
Dan kan het op zich nog wel getolereerd worden. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Waarom altijd die :rolleyes: ?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#19
T: Haha ja dan kan het nog net door de beugel toch. Mijn kaak schuurt onderhand over de grond! :hearteyes: :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben lichtjes jaloers op jou :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."