Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad ! Ik kan het me nu ook zeer goed voorstellen dat mensen er enorm paranoïde van kunnen worden.

Ik vond het eigenlijk zelfs heftiger dan LSD en paddestoelen. Het gedeelte van de visuals bedoel ik dan.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad ! Ik kan het me nu ook zeer goed voorstellen dat mensen er enorm paranoïde van kunnen worden.

Ik vond het eigenlijk zelfs heftiger dan LSD en paddestoelen. Het gedeelte van de visuals bedoel ik dan.
Klik om te vergroten...
Dat is een feit. Ik zat naar zo een plasma tv te kijken bij een vriend van me en ik was heel de tijd bezig van hoe geweldig dat programma was dat opstond.

Totdat die vriend zei dat de tv gewoon uitstond... Ik bedoel maar. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Dat is een feit. Ik zat naar zo een plasma tv te kijken bij een vriend van me en ik was heel de tijd bezig van hoe geweldig dat programma was dat opstond.

Totdat die vriend zei dat de tv gewoon uitstond... Ik bedoel maar. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ! :tearsofjoy: Ik had ook van die dingen. Schilderijen die compleet veranderden, dubbele gezichten, meerdere ogen bij mensen, enz... En enorm heftige CEV's, die ik zelf kon controleren. Echt gaaf ! :grin: Als ik tijd heb, schrijf ik er eens een tripreportje van ! :wink:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaa ik wil er een reportje van! Die tip van malen, super bedankt daarvoor, wist niet dat het zo irriterend voor je maag was. Beste manier om 't te malen? Tussen twee lepels ofzo?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Harderstyles zei:
Jaa ik wil er een reportje van! Die tip van malen, super bedankt daarvoor, wist niet dat het zo irriterend voor je maag was. Beste manier om 't te malen? Tussen twee lepels ofzo?
Klik om te vergroten...
Doe het in een sealtje en stamp er met een glas op het aanrecht op. Of een hamer, maar zorg dat het niet weg kan springen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
een sealtje
Klik om te vergroten...

Gewoon zo een gripzakje bedoel je ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Drientje zei:
een sealtje
Klik om te vergroten...

Gewoon zo een gripzakje bedoel je ?
Klik om te vergroten...
Nee:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
T: Ik ga nog steeds gewoon heerlijk :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
L: Helemaal niet roken!!! :wave: :wave:

MOH 2010 aftermovie :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
IK GA HARD!!!!!!! EDIT: WIJ GAAN RAMMMMMHARD GVD :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
We shall see :hearteyes: :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
L: Inderdaad, T kan daar op dit moment nog opkomen, ik niet meer vrees ik :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een goedemiddag! Wij (L en ik) hebben zojuist allebei driekwart gedropt, en we hebben allebei nog een halfje over voor vanavond. We zijn van plan om vanavond een live reportje te schrijven. We hebben 'm gedropt om 17.35, dus het is nog effe afwachten! :rockband:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harderstyles zei:
T: Roken voelt zo mega chill, als ik mijn peuk uitduw steek ik gelijk weer een andere op! :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Roken + MD is inderdaad hemels! :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
ELEVATION!

L: Wij staan hier lekker in alleen onze boxers te stampen en te genieten, mijn kaken zijn flink aan het knauwen, ik ga zo goed!
T heeft zijn stampnikes aan en daarna heb ik besloten om zijn oude nikes ook maar aan te doen. Heerlijk w8 stampen! sorry climax van elevation kwam. Waar was ik.... Heerlijk zo lekker in je boxer en nikes aan raggen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Harderstyles zei:
T: Roken voelt zo mega chill, als ik mijn peuk uitduw steek ik gelijk weer een andere op! :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Roken + MD is inderdaad hemels! :hearteyes:
Klik om te vergroten...


ZEER ZEKER, IM LOVIN IT! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fijne XTC geluidjes:

H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
INDERDAAD, HEEEEEEERLIJIK! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
L hier: Hij lijkt opzich minder te worden :angry:
Love gevoel is zowat weg, kaak kan stil houden, misschien dat dit na een goed nummertje weer terugkomt! Bid voor ons dat we weer zo heerlijk kunnen gaan als net!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Harderstyles zei:
L hier: Hij lijkt opzich minder te worden :angry:
Love gevoel is zowat weg, kaak kan stil houden, misschien dat dit na een goed nummertje weer terugkomt! Bid voor ons dat we weer zo heerlijk kunnen gaan als net!
Klik om te vergroten...

Jullie hadden toch nog elk een halfje?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
L: Maat smst net of hij langs kan komen, ZEKER :hearteyes:

Wij hebben net beide weer een halve gepakt, nu zijn ze op.
ik (L.) vond dat ze een beetje uit begonnen te werken.

Ik voel me nu iig anders, nog steeds niet verkeerd, maar minder blij en love enzo.
Ik vergeet ook nog steeds wat ik elke keer wil typen. :mrgreen:

T: ITS THE REVOLUTION OF THE UNDERSOUND!

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Hn1pHEcjdqI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Hn1pHEcjdqI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."