Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer blowen

Eerste keer blowen

70 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het wel opmerkelijk hoe je tegen drugs aankijkt op jouw leeftijd.
Waren alle experimenterende 13 jarigen maar zo, er zou al veel minder gezeik over drugs zijn.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de hele groep het goor vond zal het wel gewoon kutwiet geweest zijn, of slecht gedraaid. WW is over het algemeen niet zo'n slechte.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeie wiet is sowieso nooit goor.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey vet report man! Op die leeftijd zo´n ervaring is niet speciaal, maar je beschrijft het duidelijk. Ben jij de enige van jouw vriendengroep die zo met blowen omgaat?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
LADd zei:
ben ik de enige die de smaak van WW zo goor vind? k heb dat spul 1x gedaan, en daarna nooit meer, de hele groep waarmee ik was vond het goor... maarja miss was t gewoon te oud ofzo
Klik om te vergroten...

ik hoop dat jullie niet een zakje voorgedraaide WW's hadden gehaald. Die kunnen inderdaad afgrijselijk zijn.
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
soldiermoney zei:
Hey vet report man! Op die leeftijd zo´n ervaring is niet speciaal, maar je beschrijft het duidelijk. Ben jij de enige van jouw vriendengroep die zo met blowen omgaat?
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de reactie!

Ja ik ben misschien samen met M de enige, maar dat komt omdat de rest niet blowt :P

Mvg Young!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk reportje :)

Ik heb ook een vraagje aan Young, rook je ook sigaretten?
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mulholland Drive zei:
Leuk reportje :)

Ik heb ook een vraagje aan Young, rook je ook sigaretten?
Klik om te vergroten...

Nouja, ik kan niet zeggen dat ik het niet doe.. Ik rook wel eens tussendoor, als het me word aangeboden, of als er iets bijzonders is, maar anders doe ik het niet echt.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar zou ik als ik jou was mee oppassen.

Gewoon niet doen, tabac. Ook niet met blowen. Rook puur, eet cake :wink:

Nicotine is een van de meest verslavende drugs, zo niet de meest verslavende...
p
profoundLid
01-01-2024, 00:00
#10
Binne 10 jaar zal je jezelf dankbaar zijn als je nu gewoon die sigaretten die je aangeboden krijgt afslaat. Op jouw leeftijd is het cool en hip om te roken, én om er bij te horen. En dit is waarschijnlijk zo cliché als iets, maar eens je begint, zal je daar later véél spijt van krijgen. Ik merk dat je verantwoord kan omgaan met cannabis, ga nu ook eens verantwoord om met tabak!

Leuk reportje btw! Ik kan me mijn eerste keer wel helemaal niet meer herinneren, daar is mijn brein veel te suf voor geworden :tearsofjoy:
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
profound zei:
Binne 10 jaar zal je jezelf dankbaar zijn als je nu gewoon die sigaretten die je aangeboden krijgt afslaat. Op jouw leeftijd is het cool en hip om te roken, én om er bij te horen. En dit is waarschijnlijk zo cliché als iets, maar eens je begint, zal je daar later véél spijt van krijgen. Ik merk dat je verantwoord kan omgaan met cannabis, ga nu ook eens verantwoord om met tabak!

Leuk reportje btw! Ik kan me mijn eerste keer wel helemaal niet meer herinneren, daar is mijn brein veel te suf voor geworden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hahahaha, ik zal ze voortaan afslaan... :P
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
LADd zei:
KoxBox zei:
Laat maar eens naar je smaakpapillen kijken.
Klik om te vergroten...
doe rustig man
t is toch míjn smaak?
Klik om te vergroten...
Ik doe rustig, jij windt je blijkbaar op niet ik.
Klik om te vergroten...

wauw ja,, ik zit hier echt totaal te flippen achter mn conmputer.
not.

waaruit maak je deze onware constatering op?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat kan ik beter aan jou vragen.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Dat kan ik beter aan jou vragen.
Klik om te vergroten...

wat een onzinnige reactie dit weer
mijn vraag, die jij blijkbaar graag ook aan mij vraagt, was waarom je dacht dat ik me op zat te winden. hierop kreeg ik geen antwoord, maar de vraag waarom ik dit dacht. dit is echter, voorzover een antwoord, een totaal zinloos antwoord.

gelieve de complete discussie nog eens door te lezen, en de uitspraak dat ik niet rustig was, nog eens te verklaren. bij voorbaat dank :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
LADd zei:
doe rustig man
t is toch míjn smaak?
Klik om te vergroten...

Ik vind dit behoorlijk vijandig overkomen, je bedoelt het misschien niet zo, maar ikzelf zou het ook zo interpreteren.

En.. misschien beter om wat OT te blijven?
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Feel the love
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
En er was vrede..... :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
especially show the love!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
LADd zei:
doe rustig man
t is toch míjn smaak?
Klik om te vergroten...

Ik vind dit behoorlijk vijandig overkomen, je bedoelt het misschien niet zo, maar ikzelf zou het ook zo interpreteren.

En.. misschien beter om wat OT te blijven?
Klik om te vergroten...
Dit dus. En nu is het welletjes geweest. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Leeftijd is een getal het zegt niets over de persoon. De één is met 13 ouder dan iemand van 15 bijvoorbeeld.

Ikzelf was net 12 toen ik voor het eerst blowde dus ik zal niet zeggen wat jong. Maar ik merk wel dat tegenwoordig het steeds normaler is om vroeg aan de drugs te gaan.

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."