#1
Ik vind het wel opmerkelijk hoe je tegen drugs aankijkt op jouw leeftijd.
Waren alle experimenterende 13 jarigen maar zo, er zou al veel minder gezeik over drugs zijn.
Waren alle experimenterende 13 jarigen maar zo, er zou al veel minder gezeik over drugs zijn.
