Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer blowen

Eerste keer blowen

70 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Dat kan ik beter aan jou vragen.
Klik om te vergroten...

wat een onzinnige reactie dit weer
mijn vraag, die jij blijkbaar graag ook aan mij vraagt, was waarom je dacht dat ik me op zat te winden. hierop kreeg ik geen antwoord, maar de vraag waarom ik dit dacht. dit is echter, voorzover een antwoord, een totaal zinloos antwoord.

gelieve de complete discussie nog eens door te lezen, en de uitspraak dat ik niet rustig was, nog eens te verklaren. bij voorbaat dank :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
LADd zei:
doe rustig man
t is toch míjn smaak?
Klik om te vergroten...

Ik vind dit behoorlijk vijandig overkomen, je bedoelt het misschien niet zo, maar ikzelf zou het ook zo interpreteren.

En.. misschien beter om wat OT te blijven?
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#3
Feel the love
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En er was vrede..... :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
especially show the love!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
LADd zei:
doe rustig man
t is toch míjn smaak?
Klik om te vergroten...

Ik vind dit behoorlijk vijandig overkomen, je bedoelt het misschien niet zo, maar ikzelf zou het ook zo interpreteren.

En.. misschien beter om wat OT te blijven?
Klik om te vergroten...
Dit dus. En nu is het welletjes geweest. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Leeftijd is een getal het zegt niets over de persoon. De één is met 13 ouder dan iemand van 15 bijvoorbeeld.

Ikzelf was net 12 toen ik voor het eerst blowde dus ik zal niet zeggen wat jong. Maar ik merk wel dat tegenwoordig het steeds normaler is om vroeg aan de drugs te gaan.

:)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead0707 zei:
Leeftijd is een getal het zegt niets over de persoon. De één is met 13 ouder dan iemand van 15 bijvoorbeeld.

Ikzelf was net 12 toen ik voor het eerst blowde dus ik zal niet zeggen wat jong. Maar ik merk wel dat tegenwoordig het steeds normaler is om vroeg aan de drugs te gaan.

:)
Klik om te vergroten...
Het gaat er toch niet alleen om hoe "oud" je mentaal bent. Het gaat er vooral om dat je lichaam nog volop in ontwikkeling is en op 12jaar ben je nog een "kind" en is het zeker niet aan te raden om dan al aan de drugs te gaan.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De rapport klinkt als een leuke ervaring, na deze keer nog vaker gedaan of andere dingen geprobeerd?

Ik moet je bekennen dat mijn eerste keer blowen ook zeker mijn beste en leukste ervaring was :hearteyes:

White Whidow is wel een leuke soort om mee te beginnen..

Rustig aan..
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead0707 zei:
De rapport klinkt als een leuke ervaring, na deze keer nog vaker gedaan of andere dingen geprobeerd?

Ik moet je bekennen dat mijn eerste keer blowen ook zeker mijn beste en leukste ervaring was :hearteyes:

White Whidow is wel een leuke soort om mee te beginnen..

Rustig aan..
Klik om te vergroten...


Alvast bedankt voor de reactie, het staat wel in de planning om ergens deze week nog te blowen, en over het andere dingen proberen, voor het eerst dronken geweest, maar das zekerweten minder leuk dan blowen :P
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Young! zei:
Fishhead0707 zei:
De rapport klinkt als een leuke ervaring, na deze keer nog vaker gedaan of andere dingen geprobeerd?

Ik moet je bekennen dat mijn eerste keer blowen ook zeker mijn beste en leukste ervaring was :hearteyes:

White Whidow is wel een leuke soort om mee te beginnen..

Rustig aan..
Klik om te vergroten...


Alvast bedankt voor de reactie, het staat wel in de planning om ergens deze week nog te blowen, en over het andere dingen proberen, voor het eerst dronken geweest, maar das zekerweten minder leuk dan blowen :P
Klik om te vergroten...
Pfff, toen ik voor het eerst dronken was heb ik heel de avond over de plee gehangen. Eens maar nooit meer en zeker geen bier meer. 20 op een avond, nouuu, ik was zwaar naar de klote, echt nooit meer... :kots:

Meestal nu mixdrankjes, verbazend beter gevoel en weinig kater in de ochtend :grin:
Blowen moet er voor mij nog een keer van komen :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."