#1
Bedankt voor de tip.... ![:)]()
Flameon zei:Gelukkig goed vanaf gekomen, geen goeie combi inderdaad

J0rrit zei:Ik vind ghb en ketamine een super combi! Vaak gedaan, ook op feesten!
greets
Intoxication zei:
Sublimo zei:J0rrit zei:Ik vind ghb en ketamine een super combi! Vaak gedaan, ook op feesten!
greets
In welke dosissen dan ? En in welke volgorde ?
Ben ik toch wel eens benieuwd naar.![]()
Sublimo zei:Intoxication zei:
Op wat zeg je dat ?![]()
Jawel, de meeste downer/downer-combinaties vallen slecht bij veel mensen omdat dat een 1+1=3 effect geeft. Misselijkheid, kotsen, etc en natuurlijk gevaarlijk door lage bloeddruk (out gaan en coma) en onderdrukking van de ademhaling (hartstilstand).
Telpeva zei:Btw, heb je nog positieve reacties van je buren gehad over je keta avontuurtje in ondergoed op het terras?
leppeh zei:Er is niks mis met de combinatie, alleen moet je niet te enthousiast doseren, en niet verwachten dat je ook maar iets begrijpt van de wereld om je heen. Het is de moeite waard om het nog eens te proberen, maar dan met je ogen dicht liggen met een muziekje op![]()
pascal828 zei:Duidelijke taal.
Keta + G = a No-go.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."