Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB en ketamine: totale chaos.

GHB en ketamine: totale chaos.

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor de tip.... :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo, even gaan proberen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Interessant om te lezen :) Nu weet dat ik zeker van allebei ga afblijven :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Duidelijke taal.

Keta + G = a No-go.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelukkig goed vanaf gekomen, geen goeie combi inderdaad
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
kijk eens wat hier gezegd wordt :)

viewtopic.php?f=23&t=27246&start=60
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Gelukkig goed vanaf gekomen, geen goeie combi inderdaad
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad. Als je beseft dat het niet meer zo lekker gaat en dan de kracht hebt om het ergens rustig te gaan uitzitten, ben je al een heel eind. :)

@ KoxBox: Veel plezier ! :beer:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind ghb en ketamine een super combi! Vaak gedaan, ook op feesten!

greets
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
J0rrit zei:
Ik vind ghb en ketamine een super combi! Vaak gedaan, ook op feesten!

greets
Klik om te vergroten...

In welke dosissen dan ? En in welke volgorde ?

Ben ik toch wel eens benieuwd naar. :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#10
Woohoo, 30.000e trip report post.

Klinkt leuk!

Alleen volgens mij is GHB en Keta geen goede combinatie..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Intoxication zei:
kijk eens wat hier gezegd wordt :)

viewtopic.php?f=23&t=27246&start=60
Klik om te vergroten...

Op wat zeg je dat ? :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
J0rrit zei:
Ik vind ghb en ketamine een super combi! Vaak gedaan, ook op feesten!

greets
Klik om te vergroten...

In welke dosissen dan ? En in welke volgorde ?

Ben ik toch wel eens benieuwd naar. :)
Klik om te vergroten...

Uhm, Op feesten gewoon de gfebruikelijke dosis ghb en dan wat punten ketamine erbij. VOlgorde maakte niet uit. Meestal gewoon een gtje nemen en dan meteen een lijn keta erbij,

greets
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien was mijn lijn dan te groot. :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Intoxication zei:
kijk eens wat hier gezegd wordt :)

viewtopic.php?f=23&t=27246&start=60
Klik om te vergroten...

Op wat zeg je dat ? :)
Klik om te vergroten...

op dit :) mss is dit wel intressant omdat je het erg chaotisch vond..

Jawel, de meeste downer/downer-combinaties vallen slecht bij veel mensen omdat dat een 1+1=3 effect geeft. Misselijkheid, kotsen, etc en natuurlijk gevaarlijk door lage bloeddruk (out gaan en coma) en onderdrukking van de ademhaling (hartstilstand).
Klik om te vergroten...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, dat had ik al veel eerder gelezen. :)

Wist wel dat die mogelijkheid erin zat, maar toch wou ik eens weten hoe het was. :P
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi bedankt voor deze info, heb zelf nog nooit ketamine gedaan al wel GHB maar dat doe ik tegenwoordig ook niet meer of héél weinig aangezien ik daar al hele nare ervaringen mee heb gehad.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij had ik het laatst al eens voor mezelf opgezocht, en vond toen al dat GHB met keta (als in: find that K-hole keta en niet 'in de war puntje' keta) een slechte combo was.
Maar: bedankt voor de bevestiging, hoef nu nooit in de verleiding te komen om deze cocktail te gaan shaken.

Btw, heb je nog positieve reacties van je buren gehad over je keta avontuurtje in ondergoed op het terras :wink:?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is niks mis met de combinatie, alleen moet je niet te enthousiast doseren, en niet verwachten dat je ook maar iets begrijpt van de wereld om je heen. Het is de moeite waard om het nog eens te proberen, maar dan met je ogen dicht liggen met een muziekje op :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Telpeva zei:
Btw, heb je nog positieve reacties van je buren gehad over je keta avontuurtje in ondergoed op het terras :wink:?
Klik om te vergroten...

Nee, niks meer van gehoord. :) De buren waren al ver in dromenland waarschijnlijk, en we zijn echt stil geweest. Juist om die reden, we wouden in die staat echt niemand wakker maken en dan moeten uitleggen waarom we in onzen onderbroek op het terras lagen. :grin: Iedereen had ons met die kou waarschijnlijk voor gek verklaard. :tearsofjoy:

leppeh zei:
Er is niks mis met de combinatie, alleen moet je niet te enthousiast doseren, en niet verwachten dat je ook maar iets begrijpt van de wereld om je heen. Het is de moeite waard om het nog eens te proberen, maar dan met je ogen dicht liggen met een muziekje op :)
Klik om te vergroten...

Om eerlijk te zijn, dat begin ik nu eigenlijk ook wel te geloven. Ik heb nu al van meerdere kanten gehoord dat het valt te doen. Dus waarschijnlijk gaat de lijn ketamine gewoon ietsje te groot zijn geweest. Misschien dat ik het eerdaags toch nog eens probeer, maar dan met heel wat minder ketamine. En dan langzaam opbouwen.

En ik weet dat ik niet moet verwachten dat ik nog veel begrijp van de wereld om mij heen, dat is bij ketamine ook zo. Alleen was het verschil dat dit enorm negatief was. Als ik ketamine doe en in zo een stadium terechtkom, kan ik gewoon gaan liggen en alles over mij heen laten komen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
pascal828 zei:
Duidelijke taal.

Keta + G = a No-go.
Klik om te vergroten...

Precies. Lijkt mij ook geen interessante combi.

GHB :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."