Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer XTC, 'Ik ben god'

Mijn eerste keer XTC, 'Ik ben god'

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HarmhenkLid
01-01-2024, 00:00
#1
hee jongens, ik ben nieuw op dit forum, en zal jullie vertellen over mijn beste ervaring met xtc, blauwe kersjes waren het, ik zit nu in een saaie les op school, typ dit allemaal op mn telefoontje, kheb een toetsenbordje erop, dus dat gaat prima. (nokia n900) vergeef me de hoofdletters. :)

het was een goede zaterdagnacht, ik moest werken tot 7 uur dus was half 8 thuis, snel douchen, en flink bodempje leggen want het oorsponkelijke plan was 'supe tot we kruppe!' (ja ik woon in friesland), maargoed na me klaargemaakt te hebben en alleen mn telefoon en portemonne bij me te hebben pakte ik de fiets en kon nog net voor 9 uur bij de c1000 een kratje bier en 2 pakjes marlboro kopen. toen maar op pad naar het 'voordrink' adresje, daar aangekomen werden bieries volop gedopt en wieries volop gefakkelt, waterpijp erbij en nooit was er te weinig wiet of bier. toen ik al aardig losjes begon te raken, iedereen trouwens belde een vriend op dat hij ruzie had in de stad, dus wij snel opruimen en ons bier en wiet maar verder benuttigd in de stad / onderweg, eenmaal bij de vriend aangekomen was de ruzie al gauw opgelost ^^. tot zover de inleiding..

we liepen in de stad en nog geen halfuurtje later kom ik een andere vriend tegen, die wat raar uit zn dopppen keek, ik had hem al wel is verteld dat ik ook wel eens pillen wou eten, dus hij komt leip op me af en verteld me dat hij pillen heeft, ik kreeg een boodschap van god die zy opvreten die bende, dus ik loop met hem en een hele goede vriend een stukje weg, toen begon ik te twyfelen dus stelde hij me gerust en zy neem dan een halfje, ik vond t nog steeds niet helemaal vertrouwd dus nam een kwartje, toen een uurtje later was ik niet meer dronken noch stoned en druk, ik dacht dat kan makkelyk harder! dus de dealer opbellen en nog een blauwe kers gekocht, en nog geen halfuurtje later nog een halfje gedaan, en 10 minuten later nog een kwartje (dit klinkt misschien een beetje mietjes achtig voor jullie 'pro snoepers' maar ik ben altijd een beetje voorzichtig als ik iets nieuws probeer) het was toen ongeveer half 12, het enige waar ik nog aan kon denken was dat de pil ongeveer kwart over 12 in zou slaan.

alles werd beter en beter en ik voelde rillingen opkomen, iedereen vond het geweldig dat ik het dan eindelyk ook eens gehad had, en iedereen bleef dan ook tegen me aan praten, dames in overvloed en joints en bier kreeg ik van alle kanten, vanaf ongeveer 12 uur kon ik alleen nog maar naar de kerkklok kijken, wachtend totdat het dan 'in zou slaan' ..

toen het eenmaal zover was voelde ik de wijzer kwart over aanwijzen, ik keek en voelde goddelykheid opkomen, dit was het moment van inslaan, er is me nog nooit zoiets geweldigs overkomen, mn kaken begonnen ook goed tekeer te gaan, ik had het zelf niet door, ik ging geweldig, voelde stoten van geweldigheid door me heen gaan, iedereen was mn vriend, iedereen was tof, ik wist niet wat me overkwam, de bieries en wieries hielden niet op, er was een heel groot feest in de stad dus ik ging erbij staan, vrienden van me stonden op stage te draaien, normaal ik hardstyle niet mn ding maar ik ging keihard, daar stonden de echte 'drugsgebruikers' ook tussen, ik vroeg ze of 1 blauwe kers met alcohol en genoeg wiet een goede combinatie was, ze zyden alleen dat ik keihard zou gaan, voor mijn doen als onervaren xtc gebruiker, ik voelde me hierdoor gek genoeg alleen maar beter, toen begonnen er rare dingen..

toen ik mijn vriendin tegenkwam kon ze niet anders dan lachen, ik kuste haar volop en na de kus zag ik een oude vakantie liefde achter haar staan! ik schrok me dood en keek de andere kant op, ik zag alle belangrijke mensen en docenten van mn school staan, toen realiseerde ik me dat het niet kon waren ze weg.. later op de avond nog wel een aantal rare dingen gezien, kom ik later op terug.

zo ging het de hele avond door, ik heb allemaal mensen ontmoet, ik liep in mn eentje tussen hordes anderen en vond iedereen mn vriend, en ging met hun allemaal praten.. wat ik niet doorhad was dat ik nonstop aan het roken was, de ene sigaret stak ik aan terwijl de andere nog aanstond, maargoed alles komt tot zn einde, alles werd minder op een gegeven moment, kben tot een uurtje of half 6 doorgetript, toen ik eindelyk half 7 op bed lag begonnen er alweer rare dingen, ik trilde nog helemaal na, en zag ineens een geel vierkantje langs vliegen, ik dacht echt heh? toen er nog een paarse kwam gevolgd door een regen van paarse en gele vierkantjes wist ik het niet meer, ik deed mn ogen dicht en zag een discobal met alle klöeuren van de regenboog, keek naar de schaduwen op mn muur en zag tijgers, keek uit het raam en zag een feestje bezig, keek naar het andere raam en zag een paars draakje, 'spyro' haha. ik kreeg de schrik van mn leven toen een heks met bezemsteel en al de k;ame in vloog, ben onder mn lakens in slaap gevallen.

de volgende dag trilde ik na, mn kaken bloedden, en heb heel de dag niks gegeten, snel weggegaan voordat mn ouders de giga doppen zouden zien, rustig een paar jointjes gerookt en de dagen erop nog veel last van mn kaken gehad,

echt waar jongens, het was GE-WEL-DIG!!

ik hooop dat jullie het wat aan vonden :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
wcpapier zei:
typisch gevalletje:

Drientje zei:
We namen pilluh, we voelden ons fijn, we namen nog meer pilluh en rookten veel wiet, het was een toffe avond.'
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
OMG, ik was die quote vergeten!
Maar erg toepasselijk. zulke reports kun je lekker kort houden.
Klik om te vergroten...
H
HarmhenkLid
01-01-2024, 00:00
#3
aha oke oke 1-0, maar wie weet hoe het zit met die hallucinaties? of lichte vormen ervan.

:grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
7% van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in MDA en dat is sterk hallucinatief. Als je daar dan ook nog een sterke cocktail bij gooit van slaapgebrek, wiet en alcohol kun je daadwerkelijk heftige hallucinaties hebben ja.

Herkenbare halucinaties zijn: mensen met brillen, baarden of andere lijnen in hun gezicht, tafels, hekjes, mensen zien in struiken of voertuigen. Soms kun je ook sterk het gevoel hebben niet alleen te zijn wanneer je dat wel bent en soms heb je hele gesprekken met mensen die nooit in je buurt geweest zijn.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is MDA ook los te krijgen? Of kan je alleen op MDA hallucineren als je grote dosis MDMA neemt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDA is los te krijgen maar zeldzaam. Ik ben ook al een poos op zoek naar MDA als poeder maar nog nooit gevonden.

Ergens in 2001 had ik pillen gekregen met MDA erin. Het was een blauwe pil zonder opdruk en nog nooit had ik zo hard gehallucineerd als toen. Er zat meer MDA in dan MDMA, en ik heb er toen 4 gekregen, 1 laten testen omdat ik zo veel hallucinaties had.

De pil had toen 80 mg MDA en 40 mg MDMA erin.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het blijft grappig. :grin:
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt als een super toffe avond! Bier wiet en xtc..... Ik moet het zelf ook maar eens proberen dan :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een fucked up visuals, heksen die je kamer invliegen, overdrijf je niet een beetje?

Ok als je heftige closed eye visuals hebt kan ik me voorstellen dat je ergens in die geometrische kleurenpracht het silhouet van een heks tegenkomt. Maar zelf met de heftigste tripmiddelen zie ik nog geen kabouters lopen :wink:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
sublimo ty :sunglasses:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
7% van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in MDA en dat is sterk hallucinatief. Als je daar dan ook nog een sterke cocktail bij gooit van slaapgebrek, wiet en alcohol kun je daadwerkelijk heftige hallucinaties hebben ja.

Herkenbare halucinaties zijn: mensen met brillen, baarden of andere lijnen in hun gezicht, tafels, hekjes, mensen zien in struiken of voertuigen. Soms kun je ook sterk het gevoel hebben niet alleen te zijn wanneer je dat wel bent en soms heb je hele gesprekken met mensen die nooit in je buurt geweest zijn.
Klik om te vergroten...
kan iemand mij zeggen in welke hoeveelheid (mg) MDA merkbare effecten toont want vind hier nergens iets van
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Intoxication zei:
Drientje zei:
7% van de MDMA in je lichaam wordt omgezet in MDA en dat is sterk hallucinatief. Als je daar dan ook nog een sterke cocktail bij gooit van slaapgebrek, wiet en alcohol kun je daadwerkelijk heftige hallucinaties hebben ja.

Herkenbare halucinaties zijn: mensen met brillen, baarden of andere lijnen in hun gezicht, tafels, hekjes, mensen zien in struiken of voertuigen. Soms kun je ook sterk het gevoel hebben niet alleen te zijn wanneer je dat wel bent en soms heb je hele gesprekken met mensen die nooit in je buurt geweest zijn.
Klik om te vergroten...
kan iemand mij zeggen in welke hoeveelheid (mg) MDA merkbare effecten toont want vind hier nergens iets van
Klik om te vergroten...

http://nl.wikipedia.org/wiki/3,4-methyl ... amfetamine

http://www.erowid.org/chemicals/mda/mda_dose.shtml
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxication zei:
sublimo ty :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Graag gedaan, kostte me maar 2 min. :sunglasses:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacelord zei:
Wat een fucked up visuals, heksen die je kamer invliegen, overdrijf je niet een beetje?
Klik om te vergroten...
Die pillen zaten natuurlijk vol met scopolamine :rock:

Harmhenk zei:
(dit klinkt misschien een beetje mietjes achtig voor jullie 'pro snoepers' maar ik ben altijd een beetje voorzichtig als ik iets nieuws probeer)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Einstein zei:
spacelord zei:
Wat een fucked up visuals, heksen die je kamer invliegen, overdrijf je niet een beetje?
Klik om te vergroten...
Die pillen zaten natuurlijk vol met scopolamine :rock:
Klik om te vergroten...

Die krijg je alleen maar in de apotheek. :grin:
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
koester de eerste keer :)

het zal moeilijk zijn om deze te overtreffen :wave:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#17
schijvenbikker zei:
koester de eerste keer :)

het zal moeilijk zijn om deze te overtreffen :wave:
Klik om te vergroten...

toch moet k zeggen dt bij mij de 1e x tegenviel, t sloeg pas in nadat k sinds inname alweer 2 gram wiet had gerookt dus k had gewoon een lachkick van letterlijk 3 uur.
ook de 2e keer viel tegen, inname om 3 uur smorgens, feest eindigde om 4 en t sloeg in om 5, hele nacht in de tent liggen rollen met n vriend in dezelfde situatie en de rest vn t festival geslapen.
pas de 3e x was t voor mij raak :) en dt moment koester ik igg t meest
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
we liepen in de stad en nog geen halfuurtje later kom ik een andere vriend tegen, die wat raar uit zn dopppen keek, ik had hem al wel is verteld dat ik ook wel eens pillen wou eten, dus hij komt leip op me af en verteld me dat hij pillen heeft, ik kreeg een boodschap van god die zy opvreten die bende,
Klik om te vergroten...

Hahaha ik kwam niet meer bij jonge toen ik dat las :tearsofjoy:
k
keeskachelLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
Wat een fucked up visuals, heksen die je kamer invliegen, overdrijf je niet een beetje?

Ok als je heftige closed eye visuals hebt kan ik me voorstellen dat je ergens in die geometrische kleurenpracht het silhouet van een heks tegenkomt. Maar zelf met de heftigste tripmiddelen zie ik nog geen kabouters lopen :wink:
Klik om te vergroten...

hallucinaties van mdma (en dus mda) zijn bij mij altijd heeeel anders als die van paddos, lsd of wat dan ook, dat zijn inderdaad patronen en vervormingen.
van mda ben ik zelf nu een paar keer flink hard van het padje gegaan en zag ambulances, plasma tv's, katten, supersoakers, synthesizers, bureaus en ga maar door..
ging helemaal nergens over en het was zooo realistisch.. daardoor kijk je er eerst even naar, dan besef je je ineens dat er normaal gesproken geen ambulances en plasma tv's in een kelder van een kraakpand te vinden zijn, dan is het even stil in je hoofd en.. "wat de faaaaak?!.. oh ja wacht ik sta te trippen hahah"

alle keren dat ik dat had, had ik pillen als blauwe bomen, ff's, jumbo's etc op.. dus alleen met pillen waar eigenlijk veel te veel voor mij in zit (weeg 60kg..)
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#20
voortaan flink kauwgom eten, bijt je je wangen niet tot bloedend toe open..
Heerlijk hoor, dat babbelen met iedereen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."