#1
KoxBox zei:Raar.. Ik heb dit weekend van vrijdagnacht 12u tot vorige nacht 3u MDMA genomen, een gram over 27u gespreid en ik heb/had nergens last van.
Heb je dan uberhaupt nog wel een euforisch gevoel?
Voel je je dan niet fucked?
KoxBox zei:Raar.. Ik heb dit weekend van vrijdagnacht 12u tot vorige nacht 3u MDMA genomen, een gram over 27u gespreid en ik heb/had nergens last van.
De eerste 3-4 keer dat je bijneemt nog wel daarna is het gewoon wazig/strak zijn en hallucineren.Nibiru zei:KoxBox zei:Raar.. Ik heb dit weekend van vrijdagnacht 12u tot vorige nacht 3u MDMA genomen, een gram over 27u gespreid en ik heb/had nergens last van.
Heb je dan uberhaupt nog wel een euforisch gevoel?
Voel je je dan niet fucked?

kaasbaas zei:Whoaw balen man, maar 3 pillen is ook best veel, vind ik in ieder geval. Nou ja, lesje geleerd? Heb je nog veel problemen gehad met je vriendin?
atbboy zei:kaasbaas zei:Whoaw balen man, maar 3 pillen is ook best veel, vind ik in ieder geval. Nou ja, lesje geleerd? Heb je nog veel problemen gehad met je vriendin?
3 pillen veel, ben je gek? Over een nacht is dat niet veel hoor. In een keer is dat wel een beetje teveel of je moet kut pillen hebben.
DDeeJay zei:hoelang heb je het +/- gevoelt?
wouw dit binnekort ook eens proberen omdat het mij niet lukt langer dan 7-8 uur door te gaan zelfs met bijnemen na 2 uur
W.F.L. zei:Dopezilla is de naam van degene die Olle genoemd is.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."