Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorfine/Heroine

Morfine/Heroine

309 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
speeseend zei:
..En laten we even eerlijk zijn C.P., helpt iemand met een Hero verslaving?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel te vragen aan Chris Pontius: Kan je iemand met een Hero verslaving überhaupt helpen?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
Triestig om te lezen dit... wat een zonde van zo'n intelligent persoon. Jammer :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
speeseend zei:
speeseend zei:
..En laten we even eerlijk zijn C.P., helpt iemand met een Hero verslaving?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel te vragen aan Chris Pontius: Kan je iemand met een Hero verslaving überhaupt helpen?
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk moet iemand het toch zelf doen, maar misschien kunnen die paar posts net dat beetje steun in de rug betekenen voor iemand om door te zetten.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mike zei:
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
Klik om te vergroten...

+1. Alhoewel, ik denk dat alleen positieve input ook niet goed is. Kritisch zijn moet ook, maar niet op die stomme manier zoals hij dat doet.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel mooi geschreven report, maakt me erg nieuwsgierig naar hero.

Wekelijks gebruik lijkt mij overigens wel erg veel en heel link met dit spul.
Ik vraag me af hoe het nu met je gaat en of je het nog steeds wekelijks gebruikt?
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maddo17 zei:
Ik vraag me af hoe het nu met je gaat en of je het nog steeds wekelijks gebruikt?
Klik om te vergroten...

viewtopic.php?f=19&t=28821 :(


Klik op de link en laat dit in vredesnaam een waarschuwing zijn voor iedereen die nieuwsgierig is naar dit goedje. heroine is een gevaarlijk goedje en sommige dingen moet je gewoon niet willen proberen als je een beetje gezond verstand hebt!

En nee, dit is geen "told you so" reactie, daar is het allemaal te triest voor.

@Berbatov: Ik heb in jouw posts een heel intelligente en verstandige jongen gezien, Je ontstijgt overduidelijk de middenmoot qua zelfinzicht en slimheid, laat deze eigenschappen je helpen om deze lastige tijd door te komen, je weet dat je fout bezig bent, je weet dat je hulp nodig hebt!

Zoek die hulp, ook al heb je geen zin meer in dat gedoe, je hebt het nodig jongen!

Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt! Je kunt het!
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mike zei:
Maddo17 zei:
Ik vraag me af hoe het nu met je gaat en of je het nog steeds wekelijks gebruikt?
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=28821 :(


Klik op de link en laat dit in vredesnaam een waarschuwing zijn voor iedereen die nieuwsgierig is naar dit goedje. heroine is een gevaarlijk goedje en sommige dingen moet je gewoon niet willen proberen als je een beetje gezond verstand hebt!

En nee, dit is geen "told you so" reactie, daar is het allemaal te triest voor.
Klik om te vergroten...

Wat ontzettend erg..:|

Ik vond het al heel riskant dat wekelijks gebruik maar dat het zo zou eindigen had ik nou ook weer niet verwacht. Omdat hij redelijk verstandig leek, dacht ik dat hij er wel op tijd mee zou stoppen. Zo blijkt maar weer hoe gevaarlijke heroine is, dit zal zeker een waarschuwing moeten zijn..
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jezus. Daar werd ik wel even een partij naar van, vooral omdat ik me zijn eerdere posts met betrekking tot nieuwsgierigheid i.v.m. heroïne nog wel kon herinneren..
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mike zei:
Maddo17 zei:
Ik vraag me af hoe het nu met je gaat en of je het nog steeds wekelijks gebruikt?
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=28821 :(


Klik op de link en laat dit in vredesnaam een waarschuwing zijn voor iedereen die nieuwsgierig is naar dit goedje. heroine is een gevaarlijk goedje en sommige dingen moet je gewoon niet willen proberen als je een beetje gezond verstand hebt!

En nee, dit is geen "told you so" reactie, daar is het allemaal te triest voor.

@Berbatov: Ik heb in jouw posts een heel intelligente en verstandige jongen gezien, Je ontstijgt overduidelijk de middenmoot qua zelfinzicht en slimheid, laat deze eigenschappen je helpen om deze lastige tijd door te komen, je weet dat je fout bezig bent, je weet dat je hulp nodig hebt!

Zoek die hulp, ook al heb je geen zin meer in dat gedoe, je hebt het nodig jongen!

Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt! Je kunt het!
Klik om te vergroten...
Sorry hoor!!,dit is niet persoonlijk bedoeld,maar,..
,..een heel intelligente en verstandige jongen.Je ontstijgt de middenmoot qua zelfinzicht en slimheid
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mike zei:
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
Klik om te vergroten...

Ach, ik vind het wel grappig. Het laat zien dat er ook nog mensen zijn die kanslozer zijn dan ik. Ik wil echt weten met wat voor hoofd hij trots achter zijn toetsenbord zat te typen dat hij gelijk had en dat ik het fout had.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed of fout.. tja, wat maakt het uit? Meestal niet zoveel, voor jou een heel leven...
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mike zei:
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
Klik om te vergroten...
Wat ben ik blij dat ik kan lachen.Wat ben ik blij dat ik clean ben,geen dope meer gebruik.Maar minder blij word ik van naieve mensen.Ik denk dat jezelf al een -Topic- hebt geopend.En dat is-Drugsgebruik heeft weldegelijk te maken met afkomst,mileu,studeren,omgeving etc etc.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Berbatov zei:
Mike zei:
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
Klik om te vergroten...

Ach, ik vind het wel grappig. Het laat zien dat er ook nog mensen zijn die kanslozer zijn dan ik. Ik wil echt weten met wat voor hoofd hij trots achter zijn toetsenbord zat te typen dat hij gelijk had en dat ik het fout had.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk heb ik gelijk.Jij zegt zelf van dat hero gebruikers trieste mensen zijn.En dat is echt triest,of heb ik dat fout!!!.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje,ik ga hier nu niet een discussie met je voeren hierover.Maar wat heeft C.P hier mee van doen dan,.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oké ik doe mijn best, het is duidelijk dat je nog steeds heroïne als een zwak punt in je leven hebt. Ook al ben je clean, het is duidelijk dat je nog steeds bepaalde vooroordelen hebt (zoals dat studie wel of niet iets te maken heeft met drugs gebruik) en dat je niet op een normaal niveau kunt communiceren zodra jij je aangevallen voelt in je gebruik, of dat nou vroeger was of nu. Niemand zegt hier dat jij of Berbatov triest zijn dus hoef je je niet te verdedigen, dat kan Berbatov zelf goed genoeg. De situatie is triest, niet de persoon.

Je bent heus niet de enige persoon ter wereld die hero verslaafd is/was en je bezit niet alle kennis over alle middelen en persoonlijkheden. Stop met net te doen of je wel alles weet. Zo kun je nooit iets bij leren want je sluit je af voor de kritieke noten bij iemand bericht. In plaats van jezelf te onderzoeken waarom je zo'n heftige reactie hebt reageer je meteen. Dat zegt veel over jou.

Stop met continu jezelf verdedigen door anderen uit te lachen of belachelijk te maken. Het is nergens voor nodig en draagt niets bij aan deze discussie. De manier waarop jij je verdedigd getuigd in mijn ogen niet van intelligentie of inzicht.

En let op je schrijfstijl, je komt niet serieus over als je veel !!!!!!!!! gebruikt in een serieuze discussie.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat vervelend als ik Drientje weer helemaal gelijk moet geven.

:P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Wat vervelend als ik Drientje weer helemaal gelijk moet geven.

:P
Klik om te vergroten...
Ja ik weet hoe jij over mijn gelijk pist. :grin:

Maar ik vind je nog steeds lief hoor.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Oké ik doe mijn best, het is duidelijk dat je nog steeds heroïne als een zwak punt in je leven hebt. Ook al ben je clean, het is duidelijk dat je nog steeds bepaalde vooroordelen hebt (zoals dat studie wel of niet iets te maken heeft met drugs gebruik) en dat je niet op een normaal niveau kunt communiceren zodra jij je aangevallen voelt in je gebruik, of dat nou vroeger was of nu. Niemand zegt hier dat jij of Berbatov triest zijn dus hoef je je niet te verdedigen, dat kan Berbatov zelf goed genoeg. De situatie is triest, niet de persoon.

Je bent heus niet de enige persoon ter wereld die hero verslaafd is/was en je bezit niet alle kennis over alle middelen en persoonlijkheden. Stop met net te doen of je wel alles weet. Zo kun je nooit iets bij leren want je sluit je af voor de kritieke noten bij iemand bericht. In plaats van jezelf te onderzoeken waarom je zo'n heftige reactie hebt reageer je meteen. Dat zegt veel over jou.

Stop met continu jezelf verdedigen door anderen uit te lachen of belachelijk te maken. Het is nergens voor nodig en draagt niets bij aan deze discussie. De manier waarop jij je verdedigd getuigd in mijn ogen niet van intelligentie of inzicht.

En let op je schrijfstijl, je komt niet serieus over als je veel !!!!!!!!! gebruikt in een serieuze discussie.
Klik om te vergroten...
Drientje,ik ga hier maar niet op in,alleen dat ik nu heel veel van jezelf lees.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik doe mijn best zei:
Drientje,ik ga hier maar niet op in,alleen dat ik nu heel veel van jezelf lees.
Klik om te vergroten...

Hieruit blijkt dat je er echt niets van begrijpt, hoe je ook je best doet....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."