Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMXE (Methoxetamine) Live!

MXE (Methoxetamine) Live!

90 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel plezier ik ben benieuwd :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
T: +0.15 krijghet heel lastig met typen nu en hartslag is echt suprhoog vndaar het warme gevoel :grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vond het wel leuk zo :sunglasses: Die puddingquote was vrij geniaal :rockband:
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#4
wow , en die shit is zo vrij te koop in de UK :openmouth:
n
no_obkillerLid
01-01-2024, 00:00
#5
MXE a.k.a naphyrone/NRG-3 (dat is de naam waaronder het mij verkocht is) :wink: Leip spul, mee oppassen. Redosen is erg riskant inderdaad omdat je niet doorhebt hoe potent dit is. Ik heb dus teveel genomen en heb het geweten ook. Een dissociatie tot in den extremen, blauwe plekken op mijn knieen en ellebogen, black-outs, noem maar op. Dat mijn handen van plastic waren en mijn gezicht van rubber (qua gevoel) was gewoon eng. En het idee van 'het is al 6 uur verder en nog steeds niet wordt het minder het lijkt juist erger te worden' was ook eng gewoon. ALs het je wordt verkocht als een 'mephedrone die wat langer duurt' of een soort mix tussen speed en paddo's', niet geloven. Dit spul is zeer potent, en zeer angstanjagend wanneer je niet weet wat er komen gaat. Ik zou aanraden een redelijke sniff te nemen en de rest daarna door te plee te spoelen want je gaat geheid redosen. Of je neemt mijn advies ter harte en hebt een ijzeren dicipline. Voor mij IIG NOOIT meer :) (ik heb wel aan een stuk door fifa 2009 uitsgespeeld in een soort onopgemerkte verstandsverbijstering, dat dan weer wel :mrgreen: , maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
alvast gefeliciteerd :grin: voor jou nooit meer? voor mij wel, maar dan in doses van 25mg :)

trouwens is het gedaan met die onzin, MXE IS EGT GEEN NRG-3 vanwaar haal je dat :confused:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Intoxication zei:
MXE IS EGT GEEN NRG-3 vanwaar haal je dat :confused:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat vraag ik me ook af. :P
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoeveel koste de 2 gram btw ? Lijkt mij ook wel een interessant stofje :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
60€ zonder vrzendkosten:) ik hoef geen pm btw
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm, als ik weer wat meer te besteden heb ga ik dit ook maar eens bestellen. Lijkt me wel een experiment waard, jammer dat het in hogere dosering al snel naar wordt.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#11
no_obkiller zei:
MXE a.k.a naphyrone/NRG-3 (dat is de naam waaronder het mij verkocht is) :wink: Leip spul, mee oppassen. Redosen is erg riskant inderdaad omdat je niet doorhebt hoe potent dit is. Ik heb dus teveel genomen en heb het geweten ook. Een dissociatie tot in den extremen, blauwe plekken op mijn knieen en ellebogen, black-outs, noem maar op. Dat mijn handen van plastic waren en mijn gezicht van rubber (qua gevoel) was gewoon eng. En het idee van 'het is al 6 uur verder en nog steeds niet wordt het minder het lijkt juist erger te worden' was ook eng gewoon. ALs het je wordt verkocht als een 'mephedrone die wat langer duurt' of een soort mix tussen speed en paddo's', niet geloven. Dit spul is zeer potent, en zeer angstanjagend wanneer je niet weet wat er komen gaat. Ik zou aanraden een redelijke sniff te nemen en de rest daarna door te plee te spoelen want je gaat geheid redosen. Of je neemt mijn advies ter harte en hebt een ijzeren dicipline. Voor mij IIG NOOIT meer :) (ik heb wel aan een stuk door fifa 2009 uitsgespeeld in een soort onopgemerkte verstandsverbijstering, dat dan weer wel :mrgreen: , maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!)
Klik om te vergroten...

Dit slaat echt helemaal nergens op! van begin tot eind!
c
chewbaccaLid
01-01-2024, 00:00
#12
hier een tipke voor de enventueel geïntresseerden in dit nahaaha goedje :grin:
VERMIJD:​
EEN BUSRIT .. niet aan te raden :confused: :openmouth:​

aja en op een fiestje snapte ge de zak van wat er rond u gebeurd .. eigen wereldje ftw !
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geweldig raportje. Handig om te lezen doordat het zo kort is, maar toch geeft het de essentie weer van wat je meemaakt :rockband:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kon ik hier maar aan komen >_< maar kan niet via internet bestellen en geen ene dealer heeft het.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je een bankrekening hebt kan je bestellen ... Dus tenzij je niet bij een bank bent, kan je altijd bestellen :) creditcard is niet nodig.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Kon ik hier maar aan komen >_< maar kan niet via internet bestellen en geen ene dealer heeft het.
Klik om te vergroten...


Hoezo kan je niet via internet bestellen? Daar heb je zeker een cerditcard oid voor nodig? :confused:
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cole zei:
Als je een bankrekening hebt kan je bestellen ... Dus tenzij je niet bij een bank bent, kan je altijd bestellen :) creditcard is niet nodig.
Klik om te vergroten...


Ok, dus met Ideal ofzo kan het gewoon :)
Mooi zo, ik denk dat ik dit binennkort maar is ga bestellen. Verwachten jullie trouwens dat het snel illegaal zal worden?>
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewoon internetbankieren :sunglasses: Ideal werkt geloof ik alleen binnen Nederland. Je moet wel aan het klooien met internationale bankcodes enzo, maar dat valt ook allemaal wel mee.

Denk eerlijk gezegd niet dat het snel verboden gaat worden, dit spul wordt tot nu toe niet zo gehyped als mephedrone en veel RC's die al een stuk langer bestaan zijn ook nog steeds legaal te verkrijgen.
A
Alex5402Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar na mijn (nare) ervaring van gisteren het internet eens opgegaan om het een en ander te weten gekomen over MXE

Gisteren rond 19:30 heb ik een flinke lijn van dat spul naar binnen gewerkt.
Wat als een leuke trip begon, eindigde voor mij in mijn eerste bad trip.
Ik heb deze drug als ZEER heftig ervaren.
Voor mij dus geen 2de keer.

Het begon inderdaad met het warme gelukzalige gevoel.
Wat overging in vervormde beelden en geluiden die anders binnen kwamen.
Ik zat overigens in een warme huiskamer met muziek van mijn laptop en een leuk zee aquarium alhier.
Ik schat dat na 45 min mijn trip pas echt naar begon te worden.
Ik had het idee dat ik heel erg klein werd en dat ik in een soort vierkant terecht kwam.
Mijn woonkamer leek soms ook heeeeeeeelll lang en de andere keren vierkant en klein.
Een goed uur daarna merkte ik dat ik niks meer onder controle had.
ik moets mezelf dwingen om uit dat steeds weer vervormende vierkantje te blijven en bij positieven te blijven.
Ik heb op de een of andere manier mijn telefoon gepakt en mijn zusje gebeld.
Vreemd genoeg kon ik nog wel op een (wat voor mij redelijke manier leek) communiceren met de buitenwereld.
Mijn zusje heeft n sleutel van mijn huis en is direct gekomen.
Soms zakte ik ff weg en dan moest ik mezelf dwingen om weer te gaan ademen.
Nog steeds zat ik soms wel soms niet in dat verdomde vierkant.
Mijn lijf tintelde alsof ik een draad vast hield die onder stroom stond.
Soms leek alles heel smal en dan weer alles heel breed.
Mijn lijf voelde aan als rubber.
Als ik mijn rechter hand naar rechts bewoog ging mijn rechter voet mee.
Mijn benen kon ik ook niet stil houden.
Soms kwam ik zelf ook heel erg verward over.
Dingen gewoon niet begrijpen.
Ik heb ook echt kleuren en figuren gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Alles bij elkaar heb ik gisteren 7 uur in deze trip gezeten voordat ik weer op eigen benen kon staan.

Voor mij is dit dus als heel erg naar ervaren.

Voor diegene die het toch willen doen neem geen flinke lijn.
MXE is echt een gevaarlijk goedje in mijn ogen
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
tomone zei:
waar kunnen we die dat spul krijgen dan?????
Waar bestellen we dat? dank u :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...
Google is je beste vriend...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."