Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMXE (Methoxetamine) Live!

MXE (Methoxetamine) Live!

90 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha ik lijk steeds naar rechts te schuiven :P
d
drugsnoobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mixhaël toch. Have fun mate :wink: :stoned:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
nu 2u10mn later

ik voel hem nog altijd en nu is het lichtjes aan het afnemen..
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het gevoel dat dagen gepasseerd zijn maar we zijn slechts 2 uur en n half verder ..
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahahahahah gozer wtf :tearsofjoy:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed voor je postcount dit. :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben net wakker. Ik had in het begin nog 2 extra dosissen genomen en in minder dan 5minuten had ik 100mg in m'n nikkel. Opeens sloeg het dus wel heel hard in en bleef het echt eindeloos lang duren; ik kan goed begrijpen met wat Sublimo bedoelde met krankzinnig worden. Ik had net hetzelfste. K had dan maar besloten oom rond 24u in bed te kruipen (T+3.00). Toen was het nog helemaal niet over want ik wu wel echt dat het eens mocht stoppen. Soms snapte ik er ook helemaal geen flikker van alles; van wat ik hier deed, waarom, enz.. Van mijn bureaaustoel naar mijn bed is slechts 2 meter en toch viel ik erin omdat ik miijn evenwich niet kon bewaren.

In mijn bed heb ik nog veel en lang gespaced (en krankzinnig geworden). Soms wist ik zelf echt niet meer waar en hoe ik lag, soms leek het wel ondersteboven.

Uiteindelijk ben ik in zo'n half-achtige slaap in slaap gevallen, echt heel raar ik was aan het dromen en slapen tegelijk maar toch wakker :confused: .

T+4.00 Ben ik ongeveer in slaap gevallen. En nu dus net wakker met toch wel veel hoofdpijn..

Conclusie: Dit is super potent spul, neem zeker niet teveel als het je de eerste keer doet en zéker niet als je nog geen ervaring hebt met Ketamine en blijf onder de dosis van 75 a 50mg dan blijft het tenminste nog TOF.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt heftig! :) Geniet der nog van!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een glas water opheffen koste me heel wat moeite zonet wow alles lijkt eccht los te staan van mezelf
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
T+02.00

het effect heeft zowat zijn piek gehad maar voel het nog altijd heel goed. Lijkt geen eind aan te kome ...
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Have fun mate :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
T: +0.15 krijghet heel lastig met typen nu en hartslag is echt suprhoog vndaar het warme gevoel :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beste mensen, dit gaat een live MXE-report worden.

Heb vandaag het goedje binnengekregen en natuurlijk moet dit getest worden door mezelf :grin:

'K heb er direct 2 gram van besteld zodat ik zeker voor een tijdje toekom alvorens het illegaal wordt :sunglasses:


Alvast heb ik de Mont Blanc een extra dimensie gegeven op mijn kaart van Europa, nu in 2D-versie :P Hij heeft allesinds zijn naam niet gestolen nu :mrgreen:




50mg is er van ontgonnen en ben klaar voor deze lekkere verse sneeuw op te snuiven :rock:.

Status: Ik, al 4 weken niets van alcohol of drugs gedaan, dus ik verwacht er wel wat van. Ben wel redelijk nerveus nog :P. Ben namelijk niet zo gewoon van alleen drugs te doen, zeker geen nieuwe dingen. Wel heel veel zin in :grin:

Set(ting): Mezelf dus, PC, veel muziek, warme kamer, Natuurdvd'tjes en en aquarium vol mooie vissen :grin:

Report ga ik steeds update ipv constant bij te posten...

We gaan van start rond 21u..

T+00.00 (21h00):

Snfffffffffff!!!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geniet ervan, wat heb je er nu aan als je een live report aan het schrijven bent ? :rolleyes:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Update!!!

Ja vindt dat zelf ook sublimo maarja is maar 50mg he:wink:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
T+00.05min

Warm gevoel aan de oortjes en handpalmen doet wel echt goed, anders heel licht dissociatie gevoel...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxication zei:
maarja is maar 50mg he:wink:
Klik om te vergroten...

Dat "maar" leer je bij methoxetamine snel genoeg af. :wink:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#18
T+ 0.10

voel me nu echt zweven en muziek klinkt fucking lekker, normaal heb ik nog 5 examens maar ik heb het gevoel datk ik zo vrij ben als een vogel en dat ik straks naar een feesje ga :grin: :grin: :grin:
heel veel euforie ook :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
T+0.18 haahahah benen beginenn wat te trillen ik moet dansen :grin: dat ga ik nu ook doen :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beter edit je volgende keer gewoon je hoofdpost als je een update wil maken, zo wordt het echt een teringzooi.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."