#1
ja das een goeie..Had ik nog geen eens over nagedacht. Of misschien verteld ze maar een verhaaltje. En trouwens, eten na een hele XTC pil...? ![:confused:]()

Dunnetjess33 zei:ja das een goeie..Had ik nog geen eens over nagedacht. Of misschien verteld ze maar een verhaaltje. En trouwens, eten na een hele XTC pil...?![]()
PillieBilly zei:Zo jongen je moeder vind het ook niet erg dat je rookt, gedrogeerd aan tafel zit?!
Dunnetjess33 zei:Vriend..? Iemand die aan een 14 jarige harddrugs verkoopt zou ik geen vriend noemen..![]()
PillieBilly zei:Zo jongen je moeder vind het ook niet erg dat je rookt, gedrogeerd aan tafel zit?!
Ik weet niet waarom je daar een smiley bij zet want ik snap er niks aan hoe dat leuk, stoer of goed kan zijn.levi192-88 zei:PillieBilly zei:Zo jongen je moeder vind het ook niet erg dat je rookt, gedrogeerd aan tafel zit?!
ik keeg destijds sigaretten van me moeder en ze kon het niet hardmaken dat ik xtc had geslikt ik mocht btw eens in de 2 weken (later vaker toen me neven kwamen) smoke en zij ging naar shoppa voor me =)
ZERO- zei:Ik weet niet waarom je daar een smiley bij zet want ik snap er niks aan hoe dat leuk, stoer of goed kan zijn.levi192-88 zei:PillieBilly zei:Zo jongen je moeder vind het ook niet erg dat je rookt, gedrogeerd aan tafel zit?!
ik keeg destijds sigaretten van me moeder en ze kon het niet hardmaken dat ik xtc had geslikt ik mocht btw eens in de 2 weken (later vaker toen me neven kwamen) smoke en zij ging naar shoppa voor me =)
Dunnetjess33 zei:Inderdaad denk dat zo een meisje er niks aan kan doen. Als je moeder je aan de dope helpt ipv je opvoed op een gezonde en juiste manier. Haar moeder en blijkbaar ook haar neven zitten al aan de dope. Zo een meisje en haar moeder zouden in mijn ogen een goede kandidaat zijn voor buro jeugdzorg of iets dergelijks.
Waar is toch de tijd gebleven dat je ouders je bij wijze van spreken je poten brak als je sigaretten ging halen of zat thuis kwam....
Nou ben ik natuurlijk van "de oude stempel" dus kun je het waarschijnlijk niet echt vergelijken met toen. :P
0-0warior0-0 zei:Niet om het een of het ander, maar mijn vader haalde in mijn jeugd ook wiet voor mij, later zorgde we samen zelfs voor ons eigen plantje. (toen was ik wel jaar of 16) Maar als ik met xtc thuis zou zijn gekomen, dan was ik wel dood geweest. Stomdronken thuiskomen was ook een taboe, blowen gebeurde alleen op de vrijdagavond trouwens. Alles met mate dus.
Nu had ik ook stiekem op mijn 15de xtc genomen. 1 keer omdat ik er toen des tijds er niet meer aan kon komen. Wou het vaker doen maar op die leeftijd zie je nog niet de gevaren in. Nu ik wat ouder ben, zie ik dat het heel onverstandig was. Gewoon heel dom...
Mijn tip: Stop met xtc en houd het bij wiet tot minimaal je 18de.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."