Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer xtc (14 jaar)

1e keer xtc (14 jaar)

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PillieBillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo jong :openmouth: en je moeder vind het ook niet erg dat je rookt, gedrogeerd aan tafel zit?!
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij zal er nog wel een keer achter komen me jonge :wave:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
14 jaar is te jong hoe je het ook bekijkt, ben zelf begonnen toen ik 14 was kga niet zeggen dat ik er alleen maar spijt van heb want heb te gekke ervaringen, maar nu ik " volwassen" ben denk ik tg dat wachten totdat je volwassen bent ( bedoel ik verstandig genoeg om eigen keuzes verstandig te maken).


toch een paar vraagjes als je moeder het doorhad aan tafel wat heeft ze daar dan nog op gezegt?

nog eentje :) je zegt dat je moeder naar de shop gaat om je te bevooraden, zelf als ze werkt met drug verslaafden? het spijt me dat ik het moet zeggen maar dan zou je moeder ander werk moeten zoeken als ze niet eens haar eigen zoon van de verslaving kan weerhouden zal ze dat bij verslaafden uit de gevangenis zeker niet kunnen.
sorry is mijn mening maar trouwens ik ken de situatie bij jou thuis niet dus ik kan het helemaal verkeerd opvatten



grtzz
R
Ralf0354Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was 15 toen ik me eerste joint rookte, toen mijn ouders er achter kwamen waren ze niet blij. Geloof me alle shit die ik mee gemaakt heb omtrend het blowen is niet goed. Het lijkt misschien een beetje vreemd dat moeder voor zoon naar de shop gaat, (maar het is niet om het te verantwoorden ofzo) maar het is beter als je op je 16e een avond per week een uurtje of 2 ofzo helemaal knetter stoned bent i.p.v. straal bezopen. Ook is het beter als je (met vrienden) thuis blowd dan op straat met vrienden. Ookal word wiet in Nederland gedoogd het mag nog niet als je geen 18 jaar bent en daarom zal het beter zijn als je gecontroleerd thuis rookt denk ik.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben het eens met Ralf in sommige situaties moeten ouders water bij de wijn doen. Oftewel gedogen dat hun kind gecontroleerd cannabis gebruikt want als iemand het wil blowen dan blowt die. Denk dat zijn moeder liever de regie zelf in handen wil houden dan die in handen geven van de mensen die je buitenshuis drugs regelen. Zeg niet dat dit voor iedereen werkt maar voor klein deel zeker wel!!
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok mee eens dat je ouders het liever het in de hand wil houden door een zogezegde regel oplegd maar aan 14 jarige leeftijd wou ik altijd meer dan dat mijn ouders me oplegden.
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is nogal jong om die dingen te doen, maar je deed het op z'n minst thuis waar je veilig was en geholpen kon worden in geval van nood...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."