Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sowieso was die wietpas wel overbodig, wat maakt het die drugstoeristen nou uit, als ze het niet uit de shop konden halen, haalden ze het wel op straat. misschien is er nu een beetje minder drugstoerisme, maar daar blijft het ook bij. tenminste zo denk ik erover."
"0-0warior0-0 zei: Niet om het een of het ander, maar mijn vader haalde in mijn jeugd ook wiet voor mij, later zorgde we samen zelfs voor ons eigen plantje. (toen was ik wel jaar of 16) Maar als ik met xtc thuis zou zijn gekomen, dan was ik wel dood geweest. Stomdronken thuiskomen was ook een taboe, blowen gebeurde alleen op de vrijdagavond trouwens. Alles met mate dus. Nu had ik ook stiekem op mijn 15de xtc genomen. 1 keer omdat ik er toen des tijds er niet meer aan kon komen. Wou het vaker doen maar op die leeftijd zie je nog niet de gevaren in. Nu ik wat ouder ben, zie ik dat het heel onverstandig was. Gewoon heel dom... Mijn tip: Stop met xtc en houd het bij wiet tot minimaal je 18de. Klik om te vergroten... Ik HAD een goede vriendin die ook wel toestemming kreeg van haar ouders om te blowen (van haar moeder dan.) ze blowden ook wel eens samen, met haar vriendje erbij (de jongen die haar inraking heeft laten komen met drugs(mij ook maar doet er niet toe ;p) zij was toen destijds 14. voor haar was stomdronken thuiskomen ook een taboe (das ook niet gek, aangezien haar pa jarenlang alcoholist was/is. maarja 14 en wiet, oke.. maaarr haar broertje van destijds 12, had ook al gwn allemaal plantjes en blowde ook thuis... en daar was niet alles met mate... en dan nog even iets om een beetje op jouw tip in te gaan : als je het dan toch niet bij wiet wilt houden, check dan alle gevaren van de drug na, en zorg dat er iemand bij is die ervaring met die drug heeft, maar dan zelf niet neemt."
"Bij welke drugs is niets te zien als je het hebt gehad ? bv geen rode ogen of zo iets."
"MisterJ zei: Beste DF'ers, Ik ben sinds gisteren gestopt met het gebruik van wiet, dit om tolerantie tegen te gaan. Nu is vrij bekend dat bij mensen die dagelijks voor een langere periode geblowd hebben dat ze last krijgen van slapeloosheid hier val ik ook onder, is het verstandig om melatonine te gebruiken voor het tegen gaan van deze slapeloosheid? ~MisterJ Klik om te vergroten... jaa, heb het zelf ook gedaan, bij mij hielp het, maar vergat het wel vaak aangezien je ze een halfuur voor het slapen moet nemen. maar kun je wel beter op doktersrecept doen, tenminste dat heb ik gedaan aangezien die van de drogist niet bij mij wekten, maar volgens mij verschilt dat ook per persoon"