Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deze ochtend heb ik tijdens mijn werk (tomaten kas) pep gebruikt en dat beviel me erg, Maar behalve dat ik me ietwat vermoeid voel voel ik me erg zenuwachtig. Het voelt alsof er iets vervelends te gebeuren staat terwijl dit totaal niet zo is. Heeft iemand anders dit ooit gehad of iets soortgelijks? Het is erg vervelend dat ik me zo voel omdat ik niet flex van mijn weekend kan genieten op deze manier. Zou een blowtje roken helpen? Alvast bedankt!"
"Het ging uiteindelijk na een uurtje of wat weg, ik heb me er niet heel erg aan gestoord omdat ik inderdaad wist dat het de pep was en ik heb me er gewoon bij neergelegd. Ik vond het inderdaad te vergelijken met zenuwachtigheid voor een sollicitatie gesprek, ik vond het vooral vervelend dat ik wist dat er niks aan de hand was maar toch het gevoel had van wel. Maar ik denk dat ik er de volgende keer beter mee om kan gaan. Bedankt voor de antwoorden."
"Klinkt ongeloofwaardig, Hoe dan ook veeeeeel te jong."
"Dankjewel dat gaat zeker lukken!"
"Re: Post hier recente GETESTE XTC pillen Kunnen jullie ook vertellen wat er nog meer inzit? Dat is waar voor mij althans het meest om draait."
"In principe zijn pillen en kristallen of poeder gewoon hetzelfde, er hoort in beide alleen maar MDMA te zitten. Het enige verschil is dat M meer oppervlak heeft en dus sneller word opgenomen. Ik denk wel dat het over het algemeen zo is dat pillen wat plotslinger toeslaan dan M wat iets geleidelijker gaat. Wat ook nog verschil zou kunnen maken is dat MDMA door bepaalde enzymen in je speeksel word omgezet in MDA wat als ik het me herinner een soortgelijk effect heeft alleen het houd langer aan (En MDA is meer neurotoxisch dan MDMA). Ik weet alleen niet of je hier echt verschil tussen zal merken. Ik hoor eigenlijk wel van de meeste mensen dat M wat meer is om te relaxen en pillen meer om te dansen/actief te zijn, ik weet niet of dit echt waar is (placebo?). Als je pillen hebt met niets dan MDMA en bindmiddel erin zou dit hetzelfde effect als MDMA in kristal of poedervorm moeten hebben."
"Hallo allemaal, deze kerst vakantie heb ik het huis 2 nachten voor mijzelf en ik en een vriend wilde die gelegenheid aangrijpen om truffels te proberen. Ik heb behalve wiet en alcohol geen ervaring, mijn maat heeft al eens pillen en pep gebruikt maar nog nooit tripmiddelen. Mijn broer en vriendin zullen aanwezig zijn, zij zullen beide behalve wiet niks gebruiken. Ik heb een aantal vragen: 1.Wat voor dosis raden jullie aan en wat voor soort? 2.Is er iets tegen de mogelijke misselijkheid te doen? 3.Zijn truffels te combineren met wiet? 4.Bepaalde dingen die ik niet of juist wel moet eten of drinken? 5.Tips voor de tripsitters? 6.Leuke activiteiten voor tijdens het trippen? Alvast bedankt!"
"Bedankt voor de antwoorden gandwarf777 en ThePhotographer. Ik denk dat we voor tussen de 10 en 15 gram van een gemiddeld sterke truffel zullen gaan. Innemen met thee lijkt mij het makkelijkst en het schijnt het beste tegen misselijkheid te werken waar ik me nog een beetje zorgen om maak. We gaan op de dag s'ochtens de truffels kopen en zullen dan ook nog wel even in een shop blijven hangen maar ik denk dat de pauze tussen het blowen en truffelen wel lang genoeg zal zijn, het 6 uur van tevoren niks eten zal moeilijk worden, zeker als we gaan blowen, maar we gaan het toch proberen. Met activiteiten doelde ik meer op dingen als bepaalde films of muziek luisteren of iets met lava-lampen ofzoiets, we hebben een goede muziek installatie en een tv met een hoop verschillende films, we hebben allemaal ongeveer dezelfde muziek smaak dus dat komt mooi uit. Nog één vraag: we zijn met z'n vieren en iedereen heeft erg veel gelezen over truffels niemand heeft het daadwerkelijk een keer gedaan maar denken jullie dat een tripsitter echt noodzakelijk is? Mijn broer zal zoiezo in de buurt zijn, niet in dezelfde ruimte maar in/om het huis dus als er echt iets mis gaat zal hij kunnen ingrijpen. Nogmaals bedankt voor de antwoorden en bedankt voor de muziek tips."
"Tuurlijk is het wel schadelijk MDMA is neurotoxisch en MDA (krijg je hoe dan ook binnen als je MDMA gebruikt) is nog neurotoxischer."
"Ziet er heel erg netjes uit! Ik maak zelf ook vaak pijpjes en bong´s van hout, klei en eigenlijk alles wat voorhanden is. Ik neem altijd het gaasje voor ik het gebruik tussen een tang en brand met een storm/aansteker of gewone aansteker tot hij helemaal zwart is, ik heb het idee dat je zo minder ijzer (of welk metaal je dan ook gebruikt) inhaleerd die vrijkomen als je het verhit."