Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga binnenkort spacecake maken met paar maten. Weet iemand een heerlijk recept? Ja ik weet het op internet zijn genoeg recepten maar ik wil lekkere cake. En wat voor soort wiet? Boeit de kwalliteit iets of maakt dat niet uit?"
"Hmm ja kaneel lijkt me idd wel lekker. Chockolade is altijd lekker maar dat bewaar ik voor de vreetkick."
"Ik ben een tijdje gestopt geweest met blowen ( 1 maand). Daarvoor rookte ik zoen 4 jointjes in de week. Nu vraag ik me af, stel dat ik vrijdagavond zou blowen is dat dan maandag nog in mijn urine aantoonbaar? En zo ja, wat valt ertegen te doen, moet je veel water drinken of iets anders?"
"Bedankt, ik had toen een zwak moment in het stoppen met blowen. Heb uiteindelijk ook geen een trekje meer genomen. Ze hebben geen urinetesten bij me afgenomen maar maandag as krijg ik te horen of er überhaupt nog test komen. Zo niet begin ik binnenkort weer met blowen, alleen dan niet meer elke dag maar eens per week."
"Ik vraag me af of er hier op dit forum mensen zitten die in de parel van het zuiden hun jointje roken. Om het topic te starten, welke shop in Breda gaan jullie het liefst en welke wietsoort nemen jullie dan? Ikzelf ben sinds kort erg van de fly 'n high, korte tijd geleden was het bagger maar ze verkopen toch wel de beste haize van Breda. Verder als ik weinig geld heb haal ik daar de crystal. Een doosje bomvol met wiet wat gewoon goed te roken is. Ook de voorgedraaide haize zijn redelijk goed daar, maar ik zou toch gewoon mijn eigen doosje haize kopen. Verder haal ik mijn white widow bij de boot. Al is het wel weer een tijdje geleden dat ik daar geweest ben. Mijn hash komt van de straat, die kan ik nooit naar mijn wens vinden in de shop."
"Isolator, normaal koop ik standaard zachte hasj en laat het harde altijd zitten. Dit keer zei mijn dealer dat het ziek goed spul was. Ik koop altijd mijn hasj bij hem en niet in de shop omdat hij de betere heeft naar mijn mening. Nog nooit zo stoned geweest in lange tijd als vanmiddag. Ga er denk nog maar eens eentje draaien"
"Dankje voor de reacties, ik ga het binnenkort maar eens proberen."
"Als je 12 uur achter elkaar ga gebruiken dan zal het effect niet optimaal zijn naarmate het feest vordert. Je zal dan dus niet als je het hele feest al hebt gebruikt om 11 uur savonds denken wow ik ga nu keihard. Wil je het toch doen dan zou ik zeggen drink genoeg en drink niet teveel alcohol. Veel plezier"
"Ik had een vraagje, vanavond ga ik met vrienden naar de stad, daarvoor ga ik bij een van die maten en zijn ouders op visite. Bij zijn ouders zal ik zeker wat alcohol drinken (zijn ouders kunnen er eerlijk gezegt wat van). Met de vrienden met wie ik ga heb ik xtc gefixed. Het plan is om vanavond te gebruiken. Ik vraag me af wat dat met het effect doet xtc en alcohol. Is het lekker naar jullie mening? Raden jullie het absoluut af? Trouwens er word waarschijnlijk ook bij geblowt. Als jullie het echt afraden dan gebruik ik andere keer want neem de 3 maanden regel wel serieus en wil niet deze keer verneuken door bad te gaan. Fijne avond en alvast een gelukkig nieuwjaar!"
"Hallo mensen, Over 2 weken ga ik met 4 vrienden een keertje goed spacen. Wij denken eraan om XTC te nemen bij de truffels. Het idee is dat we bij iemand thuis gaan zitten spacen. Het word voor mij de tweede keer truffels, de rest is er meer bekend mee. Ikzelf eet wel eens een pilletje, een vriend die er bij is heeft nog nooit XTC gebruikt, de rest wel eens. Met de vrienden die erbij zijn hebben we tijdens onze XTC trips wel eens lopen drinken en blowen dus we zijn wel wat gewend. Maar is het verstandig om dit te doen? Zijn er tips? Eerst de XTC en dan de truffels of andersom? Wat zijn verstandige porties? En trouwens we gaan er ook zeer waarschijnlijk een waterpijpje bij roken. :P Oja we zijn best wel vastberaden om het te doen dus als je dit afraad kom dan wel met met goede argumenten. Alvast bedankt."