Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo DFers, Ik ga binnenkort naar Den Haag truffels halen maar ik ben nog niet heel goed geinformeerd. Ik heb de volgende vragen. 1. Kan iemand mij de beste manieren vertellen om ze door je keel te krijgen ? Heb gehoord dat ze wanstaltig smaken . 2. Welke dosering moet je gebruiken als je echt lekker wil gaan hallucineren? 3. Moet je ervoor goed hebben gegeten of kan het het best op lege maag? 4. En ook nog een persoonlijke tip gevraagd als je ooit truffels hebt gebruikt. Wat vind jij het lekkerst? En waarom? Ik zou het heel erg waarderen als jullie me zouden helpen!!!"
"Hulp nodig truffels!!!!!!!! Hallo DFers, Ik ga binnenkort naar Den Haag truffels halen maar ik ben nog niet heel goed geinformeerd. Ik heb de volgende vragen. 1. Kan iemand mij de beste manieren vertellen om ze door je keel te krijgen ? Heb gehoord dat ze wanstaltig smaken . 2. Welke dosering moet je gebruiken als je echt lekker wil gaan hallucineren? 3. Moet je ervoor goed hebben gegeten of kan het het best op lege maag? 4. En ook nog een persoonlijke tip gevraagd als je ooit truffels hebt gebruikt. Wat vind jij het lekkerst? En waarom? Eeuwig dankbaar als je me helpt!"
"Re: Hulp nodig truffels!!!!!!!! harry123 zei: heb het zelf nog niet gedaan, maar staat nog wel op m'n to do lijst. Kan de vragen wel beantwoorden naar dingen die ik gehoord heb van vrienden die het wel eens doen. 1. Vaak maken ze er thee/soep van of ze snijden ze en doen ze door vanille vla heen. 2. Denk dat je van een half pakje van de sterkste wel redelijk aan het spacen bent. 3. Best op de lege maag. 4. Heb nog geen ervaring Klik om te vergroten... Heel erg bedankt denk dat ik het door vanille vla doe of soep ervan maak. Werk het niet beter als je ze echt opeet want ik neem aan dat je dat met thee niet doet?"
"Re: Truffels how to use??? Super bedankt voor zo'n uitgebreid antwoord! Moet ik dus wel *iets* ervoor eten?"
"Re: Truffels how to use??? 25tolife zei: Topics samengevoegd 1 topic is voldoende voor dezelfde vraag. Enjoy Klik om te vergroten... Sorry kreeg op de eerste geen reacties en is al binnenkort. Zal het onthouden!"
"Zo jong en je moeder vind het ook niet erg dat je rookt, gedrogeerd aan tafel zit?!"
"Wie: ik en een vriend Wat: anderhalve rode defqon Waar: buiten parkje Daar zat ik dan doordeweeks verlangend naar het weekend bedenkend wat ik zou gaan doen. Toen kreeg ik een belletje van een vriend van mij of ik met hem wou afspreken. Ik had nog geen afpraak maar hij vroeg me ook of ik nog een keer met hem xtc wou slikken. Ik had nog de gedachte van de vorige keer toen we het witte spookje (160g mdma) hadden geprobeerd dat was niet een verbluffende ervaring maar een prima tip aan te raden als je naar een feest gaat. Toen zij hij dat zijn dealer nog iets anders had genaamd een rode defqon (170-180g mdma). Ik zat te twijfelen maar al snel dacht ik waarom niet het witte spookje was de moeite waar en de rode defqon bleek ook nog beter zijn. We besloten zaterdagavond om de rode defqon dan maar te proberen. Maar na een misverstand met de dealer hadden we er uiteindelijk drie en we dachten waarom niet anderhalf dat kleine stukje kan immers toch niet zoveel kwaad. Wij voorbereid met veel water en kauwgom spoelde de rode defqon door (22:00). Gouden tips: altijd water en kauwgom bij je hebben door te kauwen op de kaugom voorkom je een soort raar, misselijkachtig gevoel en je krijgt er ongelofelijk veel dorst van. En nooit zorgen maken over of hij wel of niet inslaat dit verkleind de kans op een goede trip. De 1ste fase: Ik voelde me normaal had 1 biertje gedronken en ging wat lopen. Voelde me goed desondanks een beetje zenuwachtig voor de effecten. Ik ging wat praten en merkte dat ik steeds vrolijker werd, sneller van begrip was en ik voelde me heel energiek. De 2e fase: (22:30) Ik zat op een bankje en opeens BOEM hij sloeg in ik werd drukker en drukker ik besloot nog meer te gaan lopen. Ik voelde me conditioneel opeens als Usain Bolt en besloot te gaan rennen. Ik wou veel en snel praten. De 3e fase: (23:15) Hier kwam de trip echt bij zijn piek. Ik liep met mijn vriend wat rond en wou de tijd checken ik keek op mijn iphone. Er kwam een hemels schijnend licht af en ik ging er mee schudden tijdens dit proces bleek mijn iphone te verdubbelen naar twee. Ik moest heel hard lachen. Maar toen tot mijn grote schrik ging me iphone krimpen tot ongeveer 4 centimeter. Ik stond perplex ik had nognooit zoiets meegemaak. Daarna liepen mijn vriend en ik langs een straatprullenbak zo'n gele. Ik zag hem van achter en dacht dat het een voorovergebogen man was. Het was een sterke maar niet veel voorkomende vorm van hullucinaties. De laatste fase: (00:15) Mijn vriend en ik gingen naar zijn huis om daar even te liggen rustig zitten op de bank het eufhorische gevoel nam een beetje af maar ik voelde me nogteeds heel goed. Ik besloot na een half uurtje naar huis te gaan. Eenmaal thuis gearriveerd was de trip bijna voorbij. De volgende dag: Werd wakker met een zacht brak gevoel. Moest die ochtend nog veel dingen doen. Een afrader. Blijf lekker in bed liggen en doe de hele dag niets. Bij de dingen die ik moest doen voelde ik me moe en zielloos geen motivatie. Had ook de hele dag last van me keel. Conclusie: Het was een zeer goed middel een van de beste die ik tot nu toe gehad heb een zekere aanrader."
"Drank + X = geen goede combinatie je kan beter anderhalf X of 2 X nemen"