Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad "trip" op alcohol en coke

bad "trip" op alcohol en coke

65 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Harderstyles zei:
Onder andere dit verhaal is één van de dingen die mij weerhouden van cokegebruik. Ben het sowieso niet van plan, maar mocht het ooit mijn pad kruisen herinnert dit verhaal mij eraan wat voor gevaarlijke drug coke eigenlijk is. Het is verslavend, het is duur, stervensduur, en je verliest blijkbaar(bij onverstandig gebruik weliswaar) de controle over jezelf. Bedankt voor dit reportje, je hebt mij zojuist een hoop ellende bespaard!
Klik om te vergroten...

Intoxication zei:
:openmouth: ga ik zeker nooit doen nu, evenwel bedankt voor het report
Klik om te vergroten...

Zoals ik al eerder zei:

Chris Pontius zei:
ik denk eerder dat de alcohol hier voor het grootse probleem zorgde.
Klik om te vergroten...
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#2
raging_bull zei:
Reacties, en flames zijn welkom. Ik had die avond iemand nodig die me een wakkerklap had gegeven..... Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.
Klik om te vergroten...
`
Mochten de sirenes aan? :tearsofjoy:
Maar als je op een gegeven moment met een mes loopt te zwaaien gelijk zorro, zou je dan niet gewoon een tijdje wat rustiger aan doen?
Als je toch zo'n computernerdje bent als je zelf zegt, adviseer ik een weekje Black Ops ofzo, daar komen ze met veel meer dan 6 man arrestatieteam. :wave:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#3
san am zei:
raging_bull zei:
Reacties, en flames zijn welkom. Ik had die avond iemand nodig die me een wakkerklap had gegeven..... Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.
Klik om te vergroten...
`
Mochten de sirenes aan? :tearsofjoy:
Maar als je op een gegeven moment met een mes loopt te zwaaien gelijk zorro, zou je dan niet gewoon een tijdje wat rustiger aan doen?
Als je toch zo'n computernerdje bent als je zelf zegt, adviseer ik een weekje Black Ops ofzo, daar komen ze met veel meer dan 6 man arrestatieteam. :wave:
Klik om te vergroten...
loll'd

& agreed.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
N E R D :grin:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wile-E-Peyote zei:
Deleruim Tremens, alcoholvergiftiging, ga je normaal door knock out, en eng dromen, De coke hield je wakker.
Klik om te vergroten...


Delerium tremens is een ontwennigsverschijnsel van alcohol die komt als je plots stopt met drinken na langdurig gebruik, het begint lichtjes aan en op de derde dag zit je er helemaal in


da was peisk een leuk nachtje in de cel geweest, geek
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hopelijk doet natuurlijke selectie hier zn werk
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
:hearteyes:
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#8
atbboy zei:
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

vertel mij eens hoe jou smiley in dit geval relevant is? gratis posts scoren?
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm... een bad trip op alcohol en coke? nooit van gehoord. Maarja het zal vast wel kunnen. Denk dat je van elke drug wel n bad trip kan krijgen, niet? En zoiezo, coke, dat is toch gewoon troep? Wat daar allemaal doorheen zit... Maargoed, zal het nooit weten wat cocaine zo bijzonder en lekker maakt, want ik ga het nooit proberen. Soort van belofte met mezelf: niet snuiven. Mocht ik toch een keer iets snuiven dan zie ik mezelf als een enorme loser.
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad, als je gewoon het report had gelezen had je geweten dat het hier over een delerium gaat. Ben je echter te lui het topic te lezen, trap het dan niet omhoog met nietszeggende antipropaganda...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ben nog wat vergeten:

Jammer dat ze je niet getaserd hebben en daarna de CIA drowning methode hebben toegepast om je dealer zijn gegevens eruit te martelen.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#12
lucky, but stupid.

Hoop dat je stopt met coke of er @ least mee om leren gaan op een recreatieve manier.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahaha, en dat noemt zichzelf dan nog eens raging_bull ook. De ironie!
a
acidkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha zalige report
goe met gelachen iedereen maakt wel eens fouten stop met die kerel zo aftekraken.
jij doet me een beetje denken aan dat ventje xtcpilkoen
die reports waren ook echt lachen hangt die hier nog rond ?

maar minder wat met je coke en alcohol man :grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
acidking zei:
haha zalige report
Klik om te vergroten...
Dat dit verhaal lachen geblazen is ben ik met je eens.
acidking zei:
iedereen maakt wel eens fouten stop met die kerel zo aftekraken.
Klik om te vergroten...
Ik ben anders nog nooit opgehaald door een arrestatieteam, ook niet toen ik "fouten maakte".
Bovendien post ik vervolgens niet dat ik dat ontzettend stoer vond.
acidking zei:
maar minder wat met je coke en alcohol man :grin:
Klik om te vergroten...
Zou hij dit nog lezen? Hier ben ik het wel mee eens :flushed:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Einstein zei:
acidking zei:
iedereen maakt wel eens fouten stop met die kerel zo aftekraken.
Klik om te vergroten...
Ik ben anders nog nooit opgehaald door een arrestatieteam, ook niet toen ik "fouten maakte".
Bovendien post ik vervolgens niet dat ik dat ontzettend stoer vond.
Klik om te vergroten...

dat zie ik nergens staan?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
raging_bull zei:
Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.
Klik om te vergroten...
a
acidkingLid
01-01-2024, 00:00
#18
zoon verhalen moeten er meer komen leuker dan zoon typische tripreport :grin:
iemand enig idee waar ik de filmpjes van xtcpil koen vindt ?
zijn precies verwijdert dat is die gast die 4 bauwe mitchu's pakte voor zen eerste keer en helemaal ston te schuimen hahaha

goed met gelachen met die leipe kerel

:stoned:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Einstein zei:
raging_bull zei:
Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

En jij zou daar niet om kunnen lachen? Natuurlijk zou je je schamen als je zoiets heb gedaan, maar het blijft sick dat er 6 man met schild en pepperspray nodig zijn om je op te pakken toch?? Hij schrijft aan het begin toch ook dat hij dit post om te waarschuwen? Als hij het zo stoer vond zou hij het wel aanraden lijkt me.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klopt. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat hij het er wel bij zet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."