Beste DF leden en lezers,
Afgelopen weekend, nu 7 dagen geleden zat ik vast in een politie cel. Misschien voor sommigen bekend, voor mij was het de eerste keer. Ik heb deze zaterdag avond en zondag nacht een periode meegemaakt waar ik nog heel erg lang aan herinnerd zal worden. Ik schrijf dit bericht als waarschuwing en als amusement, ofwel amusement, zie hoe een domme jongen ik ben(geweest, hopelijk).
Al een half jaar ben ik bezig met coke, en zuipen er bij vind ik het leukste. Elk weekend weer push ik mezelf tot het limiet. Zuipen tot ik zo zat ben dat ik niet meer recht kan staan en mezelf weer nuchter snuiven. Dit was leuk, lekker en het voelde echt als vermaak. Lekker de junkie uithangen op zaterdag en vervolgens 3 dagen uitzweten en uitgaren.
TOT afgelopen weekend, toen had ik mijn grenzen wat te ver verlegt. Nu vraag je je af waarom en nog meer hoe een bad trip dan...??? Wellicht heb je ooit gehoord van een Delirium, (datura..?) Anyhow, op alcohol is het ook mogelijk heb ik ondervonden en voor die ervaring al enkele keren gehoord.
Zaterdag, 18:00 afgewerkt, er zaten er weer een dikke uur of 50 werken op. Iets daarna ben ik wat alcohol gaan inslaan. een liter Vodka 40%, twee maal 0,5L 15% Cocos drank (el-cheapo Malibu) en als opwarmertje een sixpack Bavaria. Zuipen zuipen zuipen, plezier plezier plezier, tot dat ene moment..........
Waar het gebeurde weet ik niet meer, ik weet amper wat van de avond. Schijnbaar ben ik van de trap gevallen met een fles alcohol en de fles was kapot, mijn huisgenoten hebben die opgeruimd als mede mij opgeraapt. Vervolgens stond ik op het dak van het schuurtje met een volle fles cocos. ondertussen snoof ik ergens coke en ergens laat tegen 12 ging het helemaal fout.
Om een bepaalde reden die ik niet zeker meer weet flipte ik, Ik draaide helemaal door, de woede barstte los. Spullen volgen uit het raam, van een rolgordijn tot een volle fles ranja, Dit moment kan ik me niet meer herinneren, maar het is wel gebeurd. De politie stond vervolgens op de stoep en hoe ik daar op reageerde weet ik niet, in elk geval heb ik voor of tijdens hun aanwezigheid een mes door mijn deur gestoken.
As far as I know heb ik me een enkele of 2 minuten gerealiseerd dat ik echt niet normaal bezig was, ofwel ontspoort was in a snap of a second. Blijkbaar heb ik de politie bang gemaakt. want niet veel later stond er een arrestatie team van 6 man met een groot plastic schild en peperspray klaar achter mijn deur, aftellen kan ik me nog herinneren.
Ik riep nog, nee stop breek de deur niet kapot ik maak hem zelf open met de sleutel, zei bleven doortellen en de 10 seconden waren voor mij te snel voorbij. Mij deur vloog open, wat ik me vaag nog herinner is dat schild wat vol tegen me aan vloog en me tegen de grond aan drukte, het volgende wat ik me herinner is dat ik met handboeien om naar buiten gebracht werd en in de politie auto gestopt werd.
Vervolgens heb ik mogen slapen en boterhammen uit het plastic op, en omdat ze echt door hadden daar bij de politie dat ik een Delirium had en mezelf niet onder controle had en na diepe spijt aantoning naar huis gebracht... NOOOOOOOOIT MEEEEER!!!!
Reacties, en flames zijn welkom. Ik had die avond iemand nodig die me een wakkerklap had gegeven..... Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.
Ik kan me amper wat van die avond herinneren, alleen de voor en na momenten.. Ik weet dat ik niet mezelf was die avond, door mijn experimenteren is het zwaar misgelopen. Gelukkig is de schade beperkt, er hadden zo gigantisch veel ergere dingen kunnen gebeuren.... Ik wiste echt niet dat deze uitwerking mogelijk was, ik heb onderschat en ben gestraft en dit laatste is blijkbaar mijn les.