Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad "trip" op alcohol en coke

bad "trip" op alcohol en coke

65 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een prachtig, ontroerend verhaal :hearteyes:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt ontzettend dom zoals je zelf al aan gaf.
Meer kan ik er niet van maken.

Succes met alle zaken weer recht zetten en raad in godsnaam kennissen/vrienden/andere mensen aan om nooit coke te gaan gebruiken.
En zelf misschien niet alleen nooit meer coke doen, maar ook minder (of helemaal niet meer) zuipen, kan ook geen kwaad.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste DF leden en lezers,

Afgelopen weekend, nu 7 dagen geleden zat ik vast in een politie cel. Misschien voor sommigen bekend, voor mij was het de eerste keer. Ik heb deze zaterdag avond en zondag nacht een periode meegemaakt waar ik nog heel erg lang aan herinnerd zal worden. Ik schrijf dit bericht als waarschuwing en als amusement, ofwel amusement, zie hoe een domme jongen ik ben(geweest, hopelijk).

Al een half jaar ben ik bezig met coke, en zuipen er bij vind ik het leukste. Elk weekend weer push ik mezelf tot het limiet. Zuipen tot ik zo zat ben dat ik niet meer recht kan staan en mezelf weer nuchter snuiven. Dit was leuk, lekker en het voelde echt als vermaak. Lekker de junkie uithangen op zaterdag en vervolgens 3 dagen uitzweten en uitgaren.

TOT afgelopen weekend, toen had ik mijn grenzen wat te ver verlegt. Nu vraag je je af waarom en nog meer hoe een bad trip dan...??? Wellicht heb je ooit gehoord van een Delirium, (datura..?) Anyhow, op alcohol is het ook mogelijk heb ik ondervonden en voor die ervaring al enkele keren gehoord.

Zaterdag, 18:00 afgewerkt, er zaten er weer een dikke uur of 50 werken op. Iets daarna ben ik wat alcohol gaan inslaan. een liter Vodka 40%, twee maal 0,5L 15% Cocos drank (el-cheapo Malibu) en als opwarmertje een sixpack Bavaria. Zuipen zuipen zuipen, plezier plezier plezier, tot dat ene moment..........

Waar het gebeurde weet ik niet meer, ik weet amper wat van de avond. Schijnbaar ben ik van de trap gevallen met een fles alcohol en de fles was kapot, mijn huisgenoten hebben die opgeruimd als mede mij opgeraapt. Vervolgens stond ik op het dak van het schuurtje met een volle fles cocos. ondertussen snoof ik ergens coke en ergens laat tegen 12 ging het helemaal fout.

Om een bepaalde reden die ik niet zeker meer weet flipte ik, Ik draaide helemaal door, de woede barstte los. Spullen volgen uit het raam, van een rolgordijn tot een volle fles ranja, Dit moment kan ik me niet meer herinneren, maar het is wel gebeurd. De politie stond vervolgens op de stoep en hoe ik daar op reageerde weet ik niet, in elk geval heb ik voor of tijdens hun aanwezigheid een mes door mijn deur gestoken.

As far as I know heb ik me een enkele of 2 minuten gerealiseerd dat ik echt niet normaal bezig was, ofwel ontspoort was in a snap of a second. Blijkbaar heb ik de politie bang gemaakt. want niet veel later stond er een arrestatie team van 6 man met een groot plastic schild en peperspray klaar achter mijn deur, aftellen kan ik me nog herinneren.

Ik riep nog, nee stop breek de deur niet kapot ik maak hem zelf open met de sleutel, zei bleven doortellen en de 10 seconden waren voor mij te snel voorbij. Mij deur vloog open, wat ik me vaag nog herinner is dat schild wat vol tegen me aan vloog en me tegen de grond aan drukte, het volgende wat ik me herinner is dat ik met handboeien om naar buiten gebracht werd en in de politie auto gestopt werd.

Vervolgens heb ik mogen slapen en boterhammen uit het plastic op, en omdat ze echt door hadden daar bij de politie dat ik een Delirium had en mezelf niet onder controle had en na diepe spijt aantoning naar huis gebracht... NOOOOOOOOIT MEEEEER!!!!

Reacties, en flames zijn welkom. Ik had die avond iemand nodig die me een wakkerklap had gegeven..... Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.

Ik kan me amper wat van die avond herinneren, alleen de voor en na momenten.. Ik weet dat ik niet mezelf was die avond, door mijn experimenteren is het zwaar misgelopen. Gelukkig is de schade beperkt, er hadden zo gigantisch veel ergere dingen kunnen gebeuren.... Ik wiste echt niet dat deze uitwerking mogelijk was, ik heb onderschat en ben gestraft en dit laatste is blijkbaar mijn les.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
raging_bull zei:
Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt.
Klik om te vergroten...
Ja. Vet man.
M
MDMAXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, mooi verhaal en loop deze gast niet zo af te kraken hij verteld gewoon eerlijk zijn verhaal
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lees dan tenminste het report. Dit is geen "trip", het is gewoon een mongool die teveel alcohol en coke in zijn systeem gooit en vervolgens begrijpelijkerwijs compleet door het lint gaat. Hilarisch.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ben nog wat vergeten:

Jammer dat ze je niet getaserd hebben en daarna de CIA drowning methode hebben toegepast om je dealer zijn gegevens eruit te martelen.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#8
lucky, but stupid.

Hoop dat je stopt met coke of er @ least mee om leren gaan op een recreatieve manier.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
In mijn ogen heb je nog geluk gehad.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha bekend verhaal..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dus ik mag legaal ff flamen ??

raging_bull zei:
Beste Bonie,

Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.
Klik om te vergroten...

Viezzz vet gast !!

Ok.ik hoop dat je een vette boete krijgt, je voordeur 10 pakkies coke kost en je een strafblad krijgt.
Je had beter kunnen gaan fappen op wat THC en een bom pep.



:hearteyes:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#12
raging_bull zei:
Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt.
Klik om te vergroten...

Proficiat, met deze regel veeg je compleet de rest van je verhaal weg, wat niveau betreft dan.

De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.
Klik om te vergroten...

Was dat niet het geval dan?

Ik weet dat ik niet mezelf was die avond, door mijn experimenteren is het zwaar misgelopen. Gelukkig is de schade beperkt, er hadden zo gigantisch veel ergere dingen kunnen gebeuren.... Ik wiste echt niet dat deze uitwerking mogelijk was, ik heb onderschat en ben gestraft en dit laatste is blijkbaar mijn les.
Klik om te vergroten...

Hier geef je zelf al aan dat het nóg erger had afkunnen lopen,.. Je beantwoord je eigen vraag (quote 1) zelf al zonder het in de gaten te hebben volgensmij. Of denk je dat de politie 1 man op deze zaak afstuurd en afwacht wat voor een ''fckn leipo'' oom agent aantreft?


Gr. Mellow
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#13
Grappig... deze reacties van 'wat ben je toch dom Ragingb'... As if I freakin planned that mess... Goh, wat zou ik doen als ik wist dat dit kon gebeuren.

Ik denk ik post dit voor mensen die net als mij niet wisten dat alcohol zo deep met je kan spelen alsof je bent bezeten door een kwade geest ofzo.. Ach, ik ben nu bezopen en ik heb cocaïne in beiden neusgaten en ik reageer er vrij positief op denk ik...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb mensen gezien, waarmee het minder goed af liep.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
tsja, eigen schuld , dikke buld?

wat voor straf heb je van de politie gekregen ? ( voor de mierenneukers, jaja , politie deelt de straffen niet uit bla bla bla. You catch my point)
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Opzich wel dapper dat je je verhaal post, al kan ik er met mijn hoofd niet bij waarom iemand die -naar ik misschien ten onrechte aanneem- niet lichamelijk verslaafd is, zich elk weekend zo vaak naar k helpt. Where's the fun in that? Maarja, excuses aan je vrienden maken denk ik, straf accepteren, brokken oprapen en iets gematigder doorgaan met het leven.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deleruim Tremens, alcoholvergiftiging, ga je normaal door knock out, en eng dromen, De coke hield je wakker.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nasica zei:
lucky, but stupid.

Hoop dat je stopt met coke of er @ least mee om leren gaan op een recreatieve manier.
Klik om te vergroten...
ik denk eerder dat de alcohol hier voor het grootse probleem zorgde.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#19
plantenbak zei:
Nasica zei:
lucky, but stupid.

Hoop dat je stopt met coke of er @ least mee om leren gaan op een recreatieve manier.
Klik om te vergroten...
ik denk eerder dat de alcohol hier voor het grootse probleem zorgde.
Klik om te vergroten...


Inderdaad, mijn fout om dat er niet bij te zetten. Dankjewel :)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stumper.

:wave:

En dat meen ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."