#1
Member "levi192-88" denkt blijkbaar dat drugs en het gebruik ervan stoer of cool is. Welnu, ik heb nieuws voor je: je zet jezelf voor joker, want drugsgebruik is niet cool of stoer.
ZERO- zei:Stoere boy. Echt nen bikkel. Harrrrrde kern, ouwe.
(Kon het niet laten.)
Maar wat ik dan niet snap, is waarom je in je eentje xtc gaat nemen. Daar lijkt me echt geen drol aan. Ja okay je voelt je toch wel top, maar toch.
willemvaag zei:hoezo ik wil mensen proberen te shockeren, jij gaat jezelf nog een keer vies tegenkomen als je zo volwassen probeert te worden... Aan alle jongeren van die leeftijd die dit overwegen doe het niet wacht een paar jaar je er zoveel meer voor terug. Van alle mensen die ik ken die op leeftijd zijn begonnen zijn alleen degene die gestopt zijn goed terecht gekomen. En de rest op opgegroeid voor de goot ieder in zijn eigen manier.
lsdlicious zei:je moeder ging toch weed vr je halen ? ben ik de enige die in de war is van die jongen?
waarom zo stoer doen over je gebruik ? besef dat andere personen van je leeftijd dit ook kunnen lezen en dit mss wel willen nadoen
verder heeft willem al alles gezegt wat er te zeggen valt, wat een verstandig persoon toch![]()
grtzz
Hahahaha preciesZERO- zei:Stoere boy. Echt nen bikkel. Harrrrrde kern, ouwe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."