Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer xtc (15 jaar)

2e keer xtc (15 jaar)

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd is mezelf ook overkomen spijtig dat spijt meestal te laat komt. maar als we hier een paar mensen kunnen helpen om niet dezelfde fouten te maken als ons en andere kinderen is dat toch al iets, sommige kinderen ( jongeren) beseffen gewoon niet wat ze hun ouders aandoen totdat ze oud genoeg zijn om het te beseffen en er dan hun hele leven spijt van hebben
d
de hofnarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is dus een van de redenen dat mensen drugs niet kunnen accepteren.. Geniet van drugs maar doe het verstandig en niet op deze manier.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZERO- zei:
Stoere boy. Echt nen bikkel. Harrrrrde kern, ouwe.
Klik om te vergroten...
Hahahaha precies :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Maarja het topic is al twee jaar oud, dus de topicstarter gaat deze reacties toch niet meer lezen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Knarsetandend gelezen :P
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik een tijd terug m'n neefjes ineens hoorde praten over matti's en patta's, had ik best een grote drang om me om te draaien en gewoon weg te lopen. Had ik moeten doen ook.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is er mis met matties? :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vraag me vooral af waarom dit topic weer omhoog gehaald wordt. Lijkt me niet echt een mooi voorbeeld van een tripreport. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met TS gaat. Aan z'n gedrag te zien heb ik het gevoel dat het nog wel eens hard achteruit gegaan kan zijn. Hopelijk horen we nog eens wat!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eens maar wel andere discussie :P
SmartieAndMe zei:
Verloedering!
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verbreding van de cultuur!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wij gebruiken in onze vriendengroep ook veel straattaal, matties is daar wel een goed voorbeeld van. :sunglasses:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verloedering!
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#12
Member "levi192-88" denkt blijkbaar dat drugs en het gebruik ervan stoer of cool is. Welnu, ik heb nieuws voor je: je zet jezelf voor joker, want drugsgebruik is niet cool of stoer.
l
levi192-88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
wat: xtc (bruine loui vuitton) en wiet (20 euro white widow)
waar: rond denhelder en julianadorp.
met wie: voornamelijk met matti: A en mensen die ik tegenkwam.

ik zat een aantal dagen geleden in de bus en ik kwam een matti van me tegen die xtc verkocht. ik kocht een pilletje van hem en meer is daar eigelijk niet over te vertellen ;P (alleen dat meerdere mensen te hard/bad gingen van die pillen)

1 dag voor oud en nieuw en ik had ik het pilletje nog steeda in me zak en ik wilde naar de stad toe om te kijken wie er allemaal waren, dus ik slikte de pil bij het bushokje rond 5 voor half 12 en om half 12 kwam de bus. in de bus voelde ik nog niks en eenmaal bij het station aangekomen nog steeds niks. ik liep dus de stad in en ik kwam A tegen. hij ging naar de coffieshop dus ik gaf hem extra geld en we gingen 1 dikke zak halen. hij was naar shoppa geweest en hij draaide er 1 we rookte hem en we hadden het idee om in de trein jonko's te draaien dus we gingen naar de trein. (trein is 1 vd standaard chillplekken voor mij en matti's ) eenmaal in de stilstande trein draaide ik een jonko rookte we die rustig in de trein :sunglasses: en gingen daarna naar de andere stilstaande trein. we draaide er nog 1 en begonnen die te roken toen zij A: héé kom ff mee naarachter dus ik liep met de jonko naar achter en begon de trein op ene te rijden! :openmouth: gelukkig kwam de conducteur niet want ik had geen kaartje ;p dus ik stapte af bij denhelder zuid en daarna gingen we naar nieuw denhelder eenmaal daar draaide we nog een jonko en na die jonko begon die pil EINDELIJK een beetje in te klappen!ik voelde me meer actief high dan vaag en ik kreeg langsaam een opgeladen gevoel en ging daarna weer terug naar julianadorp. in de bus voelde ik hem wel ff goed. en in Jdorp ook. daarna ging ik naar huis met dikke doppen :P en me ouders hadden niks door en zeiden: nou leef je bent teminste niet meer zo sloom als gister had je gister echt niet geblowd? en de ironie dat me ouders dachten dat ik toen ik strak van de pillen nuchter was en toen ik die dag er voor niks had gebruikt dachtr dat ik stoned was vond ik wel grappig ;p

de pillen waren tussen de 140-180 mg getest alleen ik vond het wel tegenvallen maarja morgen weer een dag ;P oja en die pil sloeg pas in rond 2 uur a half 3 . en 1 tip bubbelicious kauwgom is wel lekker als je die ptje voelt.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Stoere boy. Echt nen bikkel. Harrrrrde kern, ouwe.
(Kon het niet laten.)

Maar wat ik dan niet snap, is waarom je in je eentje xtc gaat nemen. Daar lijkt me echt geen drol aan. Ja okay je voelt je toch wel top, maar toch.
l
levi192-88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
Stoere boy. Echt nen bikkel. Harrrrrde kern, ouwe.
(Kon het niet laten.)

Maar wat ik dan niet snap, is waarom je in je eentje xtc gaat nemen. Daar lijkt me echt geen drol aan. Ja okay je voelt je toch wel top, maar toch.
Klik om te vergroten...

omdat ik die dag zwz eigelijk al planning had om bij een matti te gaan chillen en zodat hij als tripzitter kon configureren :wink:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoezo ik wil mensen proberen te shockeren, jij gaat jezelf nog een keer vies tegenkomen als je zo volwassen probeert te worden... Aan alle jongeren van die leeftijd die dit overwegen doe het niet wacht een paar jaar je er zoveel meer voor terug. Van alle mensen die ik ken die op leeftijd zijn begonnen zijn alleen degene die gestopt zijn goed terecht gekomen. En de rest op opgegroeid voor de goot ieder in zijn eigen manier.
0
0-0warior0-0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pffff, niet echt slim jonge. Je had er laatst ook al eentje op. Houd je maar aan de 3 maanden regel das dan een beetje verstandig als je het dan toch op 15 (!!!) jarige leeftijd doet. Maarja misschien hebben de pillen je hersenen al zo erg aangetast dat je dit niet begrijpt...
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#18
willemvaag zei:
hoezo ik wil mensen proberen te shockeren, jij gaat jezelf nog een keer vies tegenkomen als je zo volwassen probeert te worden... Aan alle jongeren van die leeftijd die dit overwegen doe het niet wacht een paar jaar je er zoveel meer voor terug. Van alle mensen die ik ken die op leeftijd zijn begonnen zijn alleen degene die gestopt zijn goed terecht gekomen. En de rest op opgegroeid voor de goot ieder in zijn eigen manier.
Klik om te vergroten...

Alleen de uitspraak: "morgen is weer een dag'' zegt al genoeg :tearsofjoy:
Het probleem is altijd dat je op zon leeftijd van niemand wat wil aannemen(niet iedereen).
Verder heeft Willem helemaal gelijk zo is het bij mij ook :wink:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
je moeder ging toch weed vr je halen ? ben ik de enige die in de war is van die jongen?
waarom zo stoer doen over je gebruik ? besef dat andere personen van je leeftijd dit ook kunnen lezen en dit mss wel willen nadoen

verder heeft willem al alles gezegt wat er te zeggen valt, wat een verstandig persoon toch :wink:


grtzz
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
lsdlicious zei:
je moeder ging toch weed vr je halen ? ben ik de enige die in de war is van die jongen?
waarom zo stoer doen over je gebruik ? besef dat andere personen van je leeftijd dit ook kunnen lezen en dit mss wel willen nadoen

verder heeft willem al alles gezegt wat er te zeggen valt, wat een verstandig persoon toch :wink:


grtzz
Klik om te vergroten...

Inderdaad gewoon stom, onverantwoordelijk, puberaal en vooral stoer gedrag, bij dat soort mensen die niet inzien dat ze fout bezig zijn, kan je alleen nog maar hopen dat ze er een keer achter komen.. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."