#1
Enig drugsgas dat chill is is lachgas
.
En belg :Punderworld zei:ik schat dat ie 14 is
Nick de Neger zei:Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam![]()
TrippyShit zei:En belg :Punderworld zei:ik schat dat ie 14 is
Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.Debris zei:Het zoveelste lachgas/multigas-trip-report(-waarin-de-gebruiker-wordt-afgezeikt)-topic.
En terecht! Lachgas kun je amper op trippen tenzij je combineerd met ketamine, lsd, dmt, andere tripmiddelen (en heel soms mdma).
Heb heel veel lachgas gedaan, maar ook gemerkt dat 't je kop goed kapot maken. Maargoed, als jij daar op kan trippen, have fun! Ik trip wel op andere dingen.
Wordt vaak als alternatief gebruikt.Drientje zei:Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Lachgas in je aansteker?Debris zei:Wordt vaak als alternatief gebruikt.Drientje zei:Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Zou op zich wel kunnen, lachgas is ook zeer brandbaar.Nirvana_646 zei:Lachgas in je aansteker?Debris zei:Wordt vaak als alternatief gebruikt.Drientje zei:Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Geen goed alternatief dus. Eigenlijk helemaal geen alternatief, er zitten geen middelen in aanstekergas waarop je kan trippen.Debris zei:Wordt vaak als alternatief gebruikt.Drientje zei:Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Debris zei:Zou op zich wel kunnen, lachgas is ook zeer brandbaar.Nirvana_646 zei:Lachgas in je aansteker?
Wou ooit nog met zo'n grote fles op de bus gaan zitten, totdat ik besefte dat dat in principe een grote bom is.
En dan heel hard rennen, want volgens myth busters was het niet veiligOom Klaas zei:Nick de Neger zei:Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam![]()
Jep, of je bus gas temidden van een hoop rotjes, strijkers en grondbloemen leggen![]()

Doet eens een ballonnetje en blaas eens op uw joint. Echt wel licht ontvlambaar.Detroit303 zei:Debris zei:Zou op zich wel kunnen, lachgas is ook zeer brandbaar.Nirvana_646 zei:Lachgas in je aansteker?
Wou ooit nog met zo'n grote fles op de bus gaan zitten, totdat ik besefte dat dat in principe een grote bom is.
Sinds wanneer is lachgas brandbaar?![]()
Lachgas bestaat uit stikstof en zuurstof. Het is enkel brandbevorderend en oxiderend.
Vermeng lachgas met benzinedamp en je hebt een zeer licht ontvlambaar mengsel. Maar lachgas opzich kan NOOIT branden, laat staat ontploffen!
stfuTrippyShit zei:En belg :Punderworld zei:ik schat dat ie 14 is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."