Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMULTIGAS ;D

MULTIGAS ;D

51 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enig drugsgas dat chill is is lachgas :).
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aansteker gas. Krijg je daar zulke hallucinaties van joh? :confused: Nooit geweten.
Niet dat ik het nou van plan ben ofzo, maar vroeg het me gewoon af :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik schat dat ie 14 is
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
underworld zei:
ik schat dat ie 14 is
Klik om te vergroten...
En belg :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of hij is 36 en heeft te vaak gegast.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of hij stopt eten in zn kont en poept uit zn mond..
Southpark :grin:

-Of hij wil astronaut worden.
-Of hij was in zijn vorige leven een disneytekenaar.
-Of papparazi bij de DonaldDuck.
-Of een hobbieboer.
-Of de persoon die de cursus creatief met kurk heeft opgezet.
-Of een bergschoen in de uitverkoop.
-Of een geitenbreier zonder vuisten.
-Of gewoon een professioneel snookeraar :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jep, of je bus gas temidden van een hoop rotjes, strijkers en grondbloemen leggen :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Te veel multigas -> Verlies hersens -> Verlies hersens = Wat zijn tanden?
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
underworld zei:
ik schat dat ie 14 is
Klik om te vergroten...
En belg :P
Klik om te vergroten...

Wat wil je daar mee zeggen...

Verder vind ik het een van de slechtste reports ooit (inhoud en taal)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het zoveelste lachgas/multigas-trip-report(-waarin-de-gebruiker-wordt-afgezeikt)-topic.
En terecht! Lachgas kun je amper op trippen tenzij je combineerd met ketamine, lsd, dmt, andere tripmiddelen (en heel soms mdma).
Heb heel veel lachgas gedaan, maar ook gemerkt dat 't je kop goed kapot maken. Maargoed, als jij daar op kan trippen, have fun! Ik trip wel op andere dingen :wink:.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Debris zei:
Het zoveelste lachgas/multigas-trip-report(-waarin-de-gebruiker-wordt-afgezeikt)-topic.
En terecht! Lachgas kun je amper op trippen tenzij je combineerd met ketamine, lsd, dmt, andere tripmiddelen (en heel soms mdma).
Heb heel veel lachgas gedaan, maar ook gemerkt dat 't je kop goed kapot maken. Maargoed, als jij daar op kan trippen, have fun! Ik trip wel op andere dingen :wink:.
Klik om te vergroten...
Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Klik om te vergroten...
Wordt vaak als alternatief gebruikt.
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Debris zei:
Drientje zei:
Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Klik om te vergroten...
Wordt vaak als alternatief gebruikt.
Klik om te vergroten...
Lachgas in je aansteker?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nirvana_646 zei:
Debris zei:
Drientje zei:
Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Klik om te vergroten...
Wordt vaak als alternatief gebruikt.
Klik om te vergroten...
Lachgas in je aansteker?
Klik om te vergroten...
Zou op zich wel kunnen, lachgas is ook zeer brandbaar.
Wou ooit nog met zo'n grote fles op de bus gaan zitten, totdat ik besefte dat dat in principe een grote bom is :grin: .
J
JaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Multigas? Als je bedoelt aanstekergas (Probaan of butaan): je tript op zuurstofgebrek. Niet echt een middel waar je op wilt trippen, sterk af te raden. Lachgas is veel leuker, geloof me. Maar ook hiervan: verwacht geen hallucinaties.

Zodra je tript op zuurstofgebrek maak je je hersens kapot.
Lees http://www.google.nl/search?hl=nl&r...zuurstofgebrek+hersencellen&btnG=Zoeken&meta=


Debris zei:
Drientje zei:
Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Klik om te vergroten...
Wordt vaak als alternatief gebruikt.
Klik om te vergroten...
Geen goed alternatief dus. Eigenlijk helemaal geen alternatief, er zitten geen middelen in aanstekergas waarop je kan trippen.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Debris zei:
Nirvana_646 zei:
Lachgas in je aansteker?
Klik om te vergroten...
Zou op zich wel kunnen, lachgas is ook zeer brandbaar.
Wou ooit nog met zo'n grote fles op de bus gaan zitten, totdat ik besefte dat dat in principe een grote bom is :grin: .
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is lachgas brandbaar? :confused:
Lachgas bestaat uit stikstof en zuurstof. Het is enkel brandbevorderend en oxiderend.
Vermeng lachgas met benzinedamp en je hebt een zeer licht ontvlambaar mengsel. Maar lachgas opzich kan NOOIT branden, laat staat ontploffen!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Nick de Neger zei:
Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jep, of je bus gas temidden van een hoop rotjes, strijkers en grondbloemen leggen :grin:
Klik om te vergroten...
En dan heel hard rennen, want volgens myth busters was het niet veilig :rolleyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Detroit303 zei:
Debris zei:
Nirvana_646 zei:
Lachgas in je aansteker?
Klik om te vergroten...
Zou op zich wel kunnen, lachgas is ook zeer brandbaar.
Wou ooit nog met zo'n grote fles op de bus gaan zitten, totdat ik besefte dat dat in principe een grote bom is :grin: .
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is lachgas brandbaar? :confused:
Lachgas bestaat uit stikstof en zuurstof. Het is enkel brandbevorderend en oxiderend.
Vermeng lachgas met benzinedamp en je hebt een zeer licht ontvlambaar mengsel. Maar lachgas opzich kan NOOIT branden, laat staat ontploffen!
Klik om te vergroten...
Doet eens een ballonnetje en blaas eens op uw joint. Echt wel licht ontvlambaar.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lachgas is een oxidator, dit bevordert alle brandbare middelen. gemengd met benzinedamp, is het extreem vlambaar en potent. (nitro instalatie in je auto :) )

Omdat tabak een brandstof is, die vanwege het vochtgehalte alleen smeult, en je voegt er een oxidator aan toe, dan zie je een vlammetje.

Als je pure zuurstof aan een brandende sigaret toevoegt, zal je ook een vlammetje zien.

Lachgas 100% is onbrandbaar, gemengd met een brandstof en zuurstof heb je een erg brandbaar mixje

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lachgas
a
azertypeetLid
01-01-2024, 00:00
#20
TrippyShit zei:
underworld zei:
ik schat dat ie 14 is
Klik om te vergroten...
En belg :P
Klik om te vergroten...
stfu

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."