Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMULTIGAS ;D

MULTIGAS ;D

51 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin:
D
DiGiTaL GeOrGeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren avond deed ik multigas onder een deken,zodat ik minder zuurstof binnen kregen,en nog een hardere effect kreeg!
Eerst dacht ik dat er zo kleine konijntjes met elektriciteit mij wouden elektrocuteren,en toen had ik dus de bus multigas vast en ik hoorde echt zo 1000stemmen & 1000keer getokkel op klavieren,en het leek alsof de busje MG aan het smelten was in mijn hand,aan het uitlopen eigenlijk...

Ik dacht ook dat ik in Hollywood een film heb gemaakt over een aap die 'Chewabunga' noemde ofzo xD en ik dacht dat ik die aap was,en ik kwam uit een zwarte vrouw haar haar maar die vrouw had echt een afro van 2-3meter groot ofzo ;D,en ik was dus zo bang:tongueout: en daarna leek mijn busje MG een stift te zijn...

Daarvoor zag ik dat zo een kleine jongen met zijn grote broer flessen MG in iedereen hun mond stopten en die grote broer zei tegen die klein 'when you put the MG in their mouth,make sure that they are sufacating':tongueout: en dus ik zag zo een kleine jongen die een fles MG in mijn mond duwde en met zijn vuist op mijn kaak sloeg,maar ik was zo een aardige chinees :stoned:

Of ik had ook dat die kleine jongen naar mij toe vloog,en die spoot zo 'fuck you' op mijn voorhoofd,en ik moest echt kapot lachen xD
Wat ik nog ook had was dat ik dacht dat er zo een hele dikke vrouw moest verplaatst worden met haar stoel ofzo,en ik was van het bed gevallen van het lachen! :grin:

En ik dacht 1keer dat ik een vagina was xD xD en toen kwam ik zo uit een zwarte vrouw haar haar!:tongueout: Of ik dacht dat ik bij Hugh Hefner bleef logeren,maar in plaats van lekkere grieten kwamen er MG flessen uit! xD

Maar de aller engste shit was,dat ik dacht dat ik een moeder was die kanker ging bestrijden om mijn baby te redden! :kots:

Of ik keek mijn vriend aan,en zijn gezicht leek op die van een badass clown ofzo :confused:

Maar er zijn nog zo veel dingen die ik meemaakte en zag,maar je kan gewoon niet alles onthouden of opnoemen! :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Koop een taart en vier het.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Schrijf wat overzichtelijker, alinea's en dergelijke.

't Is een kut verhaal om te lezen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
DiGiTaL GeOrGe zei:
Ik doe wel vrij vaak multigas
Klik om te vergroten...
No kidding..
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#6
DiGiTaL GeOrGe zei:
Normaal gezien doe ik nooit aan forums :mrgreen:
Maar vandaag wil ik het wel is proberen :rock:
Klik om te vergroten...

Probeer het eerst 'es op partyflock anders, als je je daar te slim voor voelt na een tijdje proberen, kom dan nog 'es terug. :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
DiGiTaL GeOrGe zei:
Ik doe wel vrij vaak multigas
Klik om te vergroten...
No kidding..
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Hiervan lag ik bijna op de grond.
Hij hoefde het er niet bij te zetten eigenlijk.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat is Multigas. nog nooit van gehoord.
En je verhaal is kut geschreven btw
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DiGiTaL GeOrGe zei:
Gisteren avond deed ik multigas onder een deken,zodat ik minder zuurstof binnen kregen,en nog een hardere effect kreeg!
Klik om te vergroten...

Kijk dat is nog eens verstandig! :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
paulXTC zei:
wat is Multigas. nog nooit van gehoord.
En je verhaal is kut geschreven btw
Klik om te vergroten...

Dat gas waarmee je je aansteker vult.
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Netjes dat je een schone en langzame manier gevonden hebt om jezelf alvast een 10-tal jaar leven te ontzeggen. Het was een wijs besluit om je onder de deken de verstoppen. Zo zorg je zeker voor voldoende hersencel afbraak zodat je met je 35ste kwijlend in een rolstoel zit te genieten van onze 'bloed zweet en tranen' belasting centen.
Mensen zoals jij bekrachtigen het gelijk van Darwin.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam :hearteyes:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#14
En ik dacht 1keer dat ik een vagina was xD xD en toen kwam ik zo uit een zwarte vrouw haar haar!:tongueout: Of ik dacht dat ik bij Hugh Hefner bleef logeren,maar in plaats van lekkere grieten kwamen er MG flessen uit! xD

Maar de aller engste shit was,dat ik dacht dat ik een moeder was die kanker ging bestrijden om mijn baby te redden! :kots:

Of ik keek mijn vriend aan,en zijn gezicht leek op die van een badass clown ofzo :confused:
Klik om te vergroten...
omg, dit gaat er echt h@rd over

waarom zijn er zoveel mensen die denken dat er hier nog maar iemand een fucking #care @ carenet om dit soort verhalen geeft?
zal blij zijn als het elektronisch paspoort zijn toepassing vindt op de internetfora, kan ik eindelijk achterhalen wat de echte leeftijd van al die apen is
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nick de Neger zei:
Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:beer:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goed bezig, nog even en dan is de wereld van je af.
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Best topic ever :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Enig drugsgas dat chill is is lachgas :).
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aansteker gas. Krijg je daar zulke hallucinaties van joh? :confused: Nooit geweten.
Niet dat ik het nou van plan ben ofzo, maar vroeg het me gewoon af :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik schat dat ie 14 is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."