#1


No kidding..DiGiTaL GeOrGe zei:Ik doe wel vrij vaak multigas
DiGiTaL GeOrGe zei:Normaal gezien doe ik nooit aan forums
Maar vandaag wil ik het wel is proberen![]()

ExceptionalInsight zei:No kidding..DiGiTaL GeOrGe zei:Ik doe wel vrij vaak multigas
DiGiTaL GeOrGe zei:Gisteren avond deed ik multigas onder een deken,zodat ik minder zuurstof binnen kregen,en nog een hardere effect kreeg!
paulXTC zei:wat is Multigas. nog nooit van gehoord.
En je verhaal is kut geschreven btw
omg, dit gaat er echt h@rd overEn ik dacht 1keer dat ik een vagina was xD xD en toen kwam ik zo uit een zwarte vrouw haar haar!Of ik dacht dat ik bij Hugh Hefner bleef logeren,maar in plaats van lekkere grieten kwamen er MG flessen uit! xD
Maar de aller engste shit was,dat ik dacht dat ik een moeder was die kanker ging bestrijden om mijn baby te redden!
Of ik keek mijn vriend aan,en zijn gezicht leek op die van een badass clown ofzo![]()
Nick de Neger zei:Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."