Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMULTIGAS ;D

MULTIGAS ;D

51 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
DiGiTaL GeOrGe zei:
7 jaar later dit toevallig terug tegenkomen en (de reacties) lezen is pretty awkward :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Voel je je nou gehandicapt?
D
DiGiTaL GeOrGeLid
01-01-2024, 00:00
#2
MeejheM zei:
Een belg die onder zijn lakens aanstekergas zit te inhaleren, om vervolgens een onsamenhangend verhaal neer te zetten en dan ook nog eens 7 jaar wacht met zijn reactie is best gênant.

helemaal niet gek dat je je daarvoor schaamt.

tijd voor een tweede poging dan maar?
Klik om te vergroten...
Ik was op het moment toen 15-16 jaar en het waren eigenlijk verschillende verhalen die ik gewoon in één bericht had gezet, verschillende trips dus. En ik heb geen 7 jaar gewacht om te reageren ik had gewoon gezien dat ik dus op deze forum nog blijkbaar een account had, ik was zelf verbaasd dat die verhaal er opstond want ik ben nooit actief geweest hierop. En neen, geen tweede poging, want ik heb het al jaren niet meer gedaan :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een belg die onder zijn lakens aanstekergas zit te inhaleren, om vervolgens een onsamenhangend verhaal neer te zetten en dan ook nog eens 7 jaar wacht met zijn reactie is best gênant.

helemaal niet gek dat je je daarvoor schaamt.

tijd voor een tweede poging dan maar?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
DiGiTaL GeOrGe zei:
Ik doe wel vrij vaak multigas
Klik om te vergroten...
No kidding..
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#5
DiGiTaL GeOrGe zei:
Normaal gezien doe ik nooit aan forums :mrgreen:
Maar vandaag wil ik het wel is proberen :rock:
Klik om te vergroten...

Probeer het eerst 'es op partyflock anders, als je je daar te slim voor voelt na een tijdje proberen, kom dan nog 'es terug. :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
DiGiTaL GeOrGe zei:
Ik doe wel vrij vaak multigas
Klik om te vergroten...
No kidding..
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Hiervan lag ik bijna op de grond.
Hij hoefde het er niet bij te zetten eigenlijk.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat is Multigas. nog nooit van gehoord.
En je verhaal is kut geschreven btw
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DiGiTaL GeOrGe zei:
Gisteren avond deed ik multigas onder een deken,zodat ik minder zuurstof binnen kregen,en nog een hardere effect kreeg!
Klik om te vergroten...

Kijk dat is nog eens verstandig! :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
paulXTC zei:
wat is Multigas. nog nooit van gehoord.
En je verhaal is kut geschreven btw
Klik om te vergroten...

Dat gas waarmee je je aansteker vult.
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Netjes dat je een schone en langzame manier gevonden hebt om jezelf alvast een 10-tal jaar leven te ontzeggen. Het was een wijs besluit om je onder de deken de verstoppen. Zo zorg je zeker voor voldoende hersencel afbraak zodat je met je 35ste kwijlend in een rolstoel zit te genieten van onze 'bloed zweet en tranen' belasting centen.
Mensen zoals jij bekrachtigen het gelijk van Darwin.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam :hearteyes:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#13
En ik dacht 1keer dat ik een vagina was xD xD en toen kwam ik zo uit een zwarte vrouw haar haar!:tongueout: Of ik dacht dat ik bij Hugh Hefner bleef logeren,maar in plaats van lekkere grieten kwamen er MG flessen uit! xD

Maar de aller engste shit was,dat ik dacht dat ik een moeder was die kanker ging bestrijden om mijn baby te redden! :kots:

Of ik keek mijn vriend aan,en zijn gezicht leek op die van een badass clown ofzo :confused:
Klik om te vergroten...
omg, dit gaat er echt h@rd over

waarom zijn er zoveel mensen die denken dat er hier nog maar iemand een fucking #care @ carenet om dit soort verhalen geeft?
zal blij zijn als het elektronisch paspoort zijn toepassing vindt op de internetfora, kan ik eindelijk achterhalen wat de echte leeftijd van al die apen is
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick de Neger zei:
Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:beer:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed bezig, nog even en dan is de wereld van je af.
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Best topic ever :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Enig drugsgas dat chill is is lachgas :).
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aansteker gas. Krijg je daar zulke hallucinaties van joh? :confused: Nooit geweten.
Niet dat ik het nou van plan ben ofzo, maar vroeg het me gewoon af :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik schat dat ie 14 is
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
underworld zei:
ik schat dat ie 14 is
Klik om te vergroten...
En belg :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."