#1
Voel je je nou gehandicapt?DiGiTaL GeOrGe zei:7 jaar later dit toevallig terug tegenkomen en (de reacties) lezen is pretty awkward![]()
Voel je je nou gehandicapt?DiGiTaL GeOrGe zei:7 jaar later dit toevallig terug tegenkomen en (de reacties) lezen is pretty awkward![]()
Ik was op het moment toen 15-16 jaar en het waren eigenlijk verschillende verhalen die ik gewoon in één bericht had gezet, verschillende trips dus. En ik heb geen 7 jaar gewacht om te reageren ik had gewoon gezien dat ik dus op deze forum nog blijkbaar een account had, ik was zelf verbaasd dat die verhaal er opstond want ik ben nooit actief geweest hierop. En neen, geen tweede poging, want ik heb het al jaren niet meer gedaanMeejheM zei:Een belg die onder zijn lakens aanstekergas zit te inhaleren, om vervolgens een onsamenhangend verhaal neer te zetten en dan ook nog eens 7 jaar wacht met zijn reactie is best gênant.
helemaal niet gek dat je je daarvoor schaamt.
tijd voor een tweede poging dan maar?
No kidding..DiGiTaL GeOrGe zei:Ik doe wel vrij vaak multigas
DiGiTaL GeOrGe zei:Normaal gezien doe ik nooit aan forums
Maar vandaag wil ik het wel is proberen![]()

ExceptionalInsight zei:No kidding..DiGiTaL GeOrGe zei:Ik doe wel vrij vaak multigas
DiGiTaL GeOrGe zei:Gisteren avond deed ik multigas onder een deken,zodat ik minder zuurstof binnen kregen,en nog een hardere effect kreeg!
paulXTC zei:wat is Multigas. nog nooit van gehoord.
En je verhaal is kut geschreven btw
omg, dit gaat er echt h@rd overEn ik dacht 1keer dat ik een vagina was xD xD en toen kwam ik zo uit een zwarte vrouw haar haar!Of ik dacht dat ik bij Hugh Hefner bleef logeren,maar in plaats van lekkere grieten kwamen er MG flessen uit! xD
Maar de aller engste shit was,dat ik dacht dat ik een moeder was die kanker ging bestrijden om mijn baby te redden!
Of ik keek mijn vriend aan,en zijn gezicht leek op die van een badass clown ofzo![]()
Nick de Neger zei:Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam![]()

En belg :Punderworld zei:ik schat dat ie 14 is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."