Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPervitine (methamfetamine), superpep / de ultieme drug

Pervitine (methamfetamine), superpep / de ultieme drug

55 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deamon zei:
@dubbel0seven:
Bedankt voor je reacties, heel herkenbaar wat je allemaal schrijft. Ik ben nog bezig om een goed verhaal van mijn ervaring te schrijven, als die klaar is kan ik beter uitleggen hoe ik ervoor sta. Ik waardeer jouw adviezen, niet vervelend bedoeld tegenover de anderen, maar advies van een ervaringsdeskundige voelt veel waardevoller dan alle andere adviezen bij elkaar, uiteindelijk is het iets dat je niet kunt begrijpen als je het niet zelf hebt meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Ik wil je echt niet de les lezen ofzo. Maar ik reageer nogal uitgebreid omdat ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt. Misschien is mijn ervaring het zetje dat je nodig hebt om je kop erbij te houden.
Ben ook zeer benieuwd naar jouw verhaal en ervaring. Hopelijk kun jij de juiste woorden vinden om je ervaring te beschrijven. Lijkt me interessant om te lezen hoe jij omgaat met de valkuilen, mind tricks en cravings. En hoe jij het geestelijke spelletje ervaart.
Maar verder echt top dat je niet meer gebruikt hebt. Hoop echt dat jij je hoofd erbij kunt houden. En dat je sterker bent en blijft. Want ik wens niemand een verslaving toe.

Mijn ervaring met meth is van ongeveer 10 jaar geleden. Zelfs nu 10 jaar later denk ik er nog vaak aan terug. Heb goede herinneringen aan de overweldigende en intense ervaring. Maar het is erg jammer dat iets wat zo geweldig en lekker is, ook een erg duivelse kant bezit.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
In ieder geval hoop ik dat we je over een tijdje niet in het veslavingstopic om hulp zien vragen. :wave:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Deamon zei:
Maargoed, zoals ik al zei heb ik niet zo'n zin in een discussie, ik wil graag mijn verhaal kwijt en anderen informeren. En zoals MusicIsLife zegt kent hij mij niet en zo kent niemand hier mij. Ik kan zeggen dat ik mijn voorraad weggooi en alle contacten verbreken en ik kan zeggen dat ik inmiddels dagelijks gebruik, jullie weten niet wat ik echt doe. Ik weet dat mijn leven op dit moment nog prima in orde is en ik denk dat ik voor de rest van het jaar wel van de pervitine af kan blijven. Wat ik daarna doe zie ik dan wel weer, in ieder geval niet weer 3 avonden in een week.
Klik om te vergroten...


Is ook zo, wil ook niet betweterig en betuttelend overkomen als 1 of ander saai paniekwijf, haha, in mijn onwetendheid over wat pervitin/meth met je doet lijkt het me gewoon zo'n eng iets :) Doe verder gewoon je ding, je bent oud en wijs genoeg, lees misschien over een tijdje wel een folliow up van je hier :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Houd ons inderdaad een beetje op de hoogte met de ontwikkelingen aangaande het stoppen, het komt niet vaak voor op dit forum dat er mensen crystal meth proberen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar hoe je de komende maanden gaat beleven!
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#5
dubbel0seven zei:
Ik wil je echt niet de les lezen ofzo. Maar ik reageer nogal uitgebreid omdat ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt. Misschien is mijn ervaring het zetje dat je nodig hebt om je kop erbij te houden.
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je bedoeld. Ik waardeer je verhaal, het komt aardig overeen met wat ik heb ervaren. Ik zie het zelf vooral als een demon die zich voordoet als soort van adviseur, maar die tegelijk bezit van mij wil nemen. Ergens vind ik dat niet erg, want hij maakt mij sterk, zo leek het tenminste. Steeds als ik dacht dat ik het doorhad, bleek het me weer op andere manier voor de gek te houden. Het is niet dat ik denk dat ik alles nu weer prima onder controle heb, maar ik ben ook in korte tijd aardig ver heen geweest. Het voordeel van methamfetamine is dat je redelijk kunt blijven functioneren, tenminste zo ervoer ik dat.

Missyy23 zei:
Is ook zo, wil ook niet betweterig en betuttelend overkomen als 1 of ander saai paniekwijf, haha, in mijn onwetendheid over wat pervitin/meth met je doet lijkt het me gewoon zo'n eng iets :) Doe verder gewoon je ding, je bent oud en wijs genoeg, lees misschien over een tijdje wel een folliow up van je hier :)
Klik om te vergroten...
Als je saai zou zijn, was je hier geen lid. :wink: Ik snap je bezorgdheid, het zou niet de eerste keer zijn dan iemand iets van de beruchte top 3 uitprobeert, hier de ervaring deelt en ondanks bezorgde reacties vrolijk door blijft gaan en er uiteindelijk aan onderdoor gaat.

leipebaviaan zei:
Houd ons inderdaad een beetje op de hoogte met de ontwikkelingen aangaande het stoppen, het komt niet vaak voor op dit forum dat er mensen crystal meth proberen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar hoe je de komende maanden gaat beleven!
Klik om te vergroten...
Zal ik doen. Vandaag heb ik toch maar een gedeelte van de voorraad weggedaan, doorgespoeld in de wc. Het voelde vandaag opeens als het juiste om te doen. Als ik serieus ben met voorlopig stoppen kan ik net zo goed het 'gebruiksklare' deel van mijn voorraad weggooien. Ik heb nog wel wat ergens in de vriezer liggen, voor lagentermijnopslag, maar dat kan ik makkelijker laten liggen. Voel nog steeds geen behoefte om weer te gebruiken, ik had totaal geen moeite om het weg te gooien en voel tot nu toe ook totaal geen spijt.

Ik moet zeggen dat ik pervitine zeker niet alleen maar negatief vind. Ik heb er leuke ervaringen mee gehad, ben redelijk wat afgevallen (wat ik wel kon gebruiken) en het heeft me wat inzichten gegeven, bijvoorbeeld dat de media veel te negatief zijn, bijna alles gaat over geweld, verraad en nog veel meer ellende. Meth werkt een beetje als een soort filter, positieve dingen worden tegengehouden en alleen negatieve dingen komen door, dan valt op hoeveel negativiteit er is.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
dubbel0seven zei:
Voor mij betekende het al snel alles in mijn leven. Alles draaide om het gebruik van meth. De rest van mijn leven werd steeds minder en minder belangrijk. Ik creëerde situaties waarin ik mezelf ging belonen met gebruik. De meth liet mij langzaam aan steeds meer situaties creëren. Op een gegeven moment was mijn hele dag indeling gecreëerd rondom het gebruik. Alles leidde tot gebruik. Al had ik dit zelf niet door. Want wat meth doet je geloven dat je niet fout bezig bent.

Intuïtie is iets wat ieder beetje ontwikkeld persoon wel heeft. Wanneer je gebruik uit de hand loopt zegt je intuïtie dat het fout aan het gaan is. Wat je doet is fout en voelt niet goed.
Meth speelt als het ware met je intuïtie. In het begin van je gebruik weet je dat de afkick, kater en craving vrij heftig zijn. Veel sterker dan normale speed. Je intuïtie zegt dan ook dat je op moet passen.
Je persoonlijkheid heeft eerst nog de controle. Je beschikt over een gezonde intuïtie en je kunt nog rationeel denken. Langzaam wordt je intuïtie als het ware om de tuin geleid en kun je minder goed rationeel beslissingen nemen. De meth neemt de controle langzaam over en verlegt je grenzen zonder dat je het door hebt. Wat in een normale situatie gevaarlijk aan zou voelen doet nu helemaal geen alarmbellen rinkelen.
Langzaam nestelt de meth zich in je hoofd en begint het de controle over te nemen en processen aan te sturen. Maar dit heb je zelf niet door. Langzaam aan werden mijn intuïtie, mijn rationeel denken en eigenlijk alles aangestuurd door de meth. Meth deed me geloven dat ik nog in controle was. Ik had nog steeds de macht over mezelf. Het stond me niet toe te realiseren in wat voor benarde positie ik eigenlijk zat. Mijn persoonlijkheid en geest waren allang geïnfecteerd door de meth. De drugs was de baas. Maar ik wist nergens van.
Je valt in een wereld waarin meth je aanstuurt. Het stuurt eigenlijk alles aan. Meth staat aan de basis van iedere beslissing, keuze of antwoord dat je moet geven. Het zit als een virus in je en beschermt zichzelf op iedere manier mogelijk. Dit om ervoor te zorgen dat je maar blijft gebruiken en verslaafd blijft zonder dat je het zelf beseft.


Jij moet uitkijken dat je jezelf niet te snel vrij waant van de meth Want meestal ben je dit op dat moment nog niet. Meth blijft heel lang in je systeem zitten zelfs nadat je gestopt bent met gebruiken. Het kan echt een hele lange tijd duren voordat je pas zelf weer de controle hebt en je normaal kunt nadenken, functioneren en beslissingen kunt nemen.
Nadat je ziek was en niets gebruikt hebt heb je ook de kater doorstaan. Je kon geleidelijk aan weer normaal nadenken. En je besefte je toen pas wat je meegemaakt hebt.
Maak niet de fout door te denken dat je de meth doorhebt. Dat je nu weet hoe het precies werkt. En dat je niet weer voor de charmes ervan zult vallen. Dat je nu wel de controle kunt behouden. Dit is een trucje van de drugs om je weer te verleiden om te gebruiken. En geloof me zelfs maanden later kan de meth je plotseling weer proberen te verleiden.
Meth slaapt als het ware in je hoofd. En waarschijnlijk zal het altijd op de loer blijven liggen. Tot het moment aanbreekt dat je weer verleid wordt om wat te gebruiken. En de cycle starts again!!
Dus doe jezelf een plezier en ben er niet voor even klaar mee. Maar ben er klaar mee voor de rest van je leven. Zie dit als een ervaring en een zeer wijze les. Want bepaalde drugs zijn nu eenmaal zeer moeilijk recreatief te gebruiken. En blijf lekker bij de gewone normale amfetamines.
Klik om te vergroten...

De wijze waarop methamphetamine hier beschreven wordt is angstaanjagend. Wat een verschrikkelijk, sinister en destructief middel. Ook al ben je niet meer actief op dit forum, wil ik je bedanken voor het delen van deze (langetermijn) ervaringen met dit middel (Daemon eveneens). Het schrikt mij in ieder geval af om zo ver mogelijk van deze duivelse bende weg te blijven!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze shit gaat ook kapot ver
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aangezien ik met pervitine nog niet echt een 'trip' heb meegemaakt waarvan ik het de moeite vind om daar een apart report over te schrijven, heb ik besloten om een beetje een algemeen verhaal te maken van mijn ervaringen met deze beruchte drug. Mede doordat hier op DF zo weinig reports over zijn en er sowieso niet veel betrouwbare informatie over is wil ik toch graag mijn ervaring delen.

Hoe ik er op kwam het een keer te proberen? Methamfetamine, een drug die samen met heroïne en crack door de meeste mensen wordt gezien als iets waar je vooral vanaf moet blijven. Zelf wilde ik er ook altijd uit de buurt blijven, die docu's op tv en foto's van gehavende hoofden zijn toch wel vrij effectief in het bezorgen van een beruchte reputatie voor methamfetamine. Maar ergens was ik toch wel een beetje nieuwsgierig. Ik zag het ook als minst onverantwoorde van de beruchte top 3 (niet zo stiekem als heroïne en niet zo'n extreem korte werkingsduur als crack). Crystal meth, zoals methamfetamine het meest bekend is, schijnt in Europa nogal zeldzaam te zijn. Maar hier is wel iets anders, verwerkt uit een Oost-Europees medicijn, pervitine. Iemand die ik via via een beetje ken (ik noem hem maar even Z) vertelde een keer dat hij al een paar dagen aan de pervitine zat en ik werd nieuwsgierig en stelde hem een aantal vragen. Hij vertelde er het een en ander over en zei daarbij ook dat er echt risico's aan zitten, onder andere dat je al snel meerdere dagen achterelkaar blijft gebruiken en dus ook wakker blijft en uiteindelijk gek kan worden van de stemmen in je hoofd. Enige tijd later vertelde Z dat hij weer aan pervitine kon komen en vroeg of ik ook interesse had. Ik had er intussen al een tijd over gedacht en wilde het toch graag een keer uitproberen. Toen ik mijn eerste gram pervitine binnen had, vertelde Z weer even over de risico's. Ik zei dat ik het waarschijnlijk wel aan zou kunnen, dat ik al wat ervaring heb met peppara en dat ik er niet zoveel last van had. Nou, ik heb het geweten, ik zal vast vermelden dat peppara van gewone amfetamines niets voorstelt in vergelijking met wat pervitine allemaal met je geest doet. Wat mij verder nog opviel was dat de kwaliteit tot nu toe aardig inconsistent is.

De eerste gram pervitine was helder wit en schilferig. Ik vond het er zuiverder uit zien dan pep. Het had ongeveer dezelfde geur als gewone pep en was iets zachter voor de neus dan gewone pep. Z vertelde dat de kwaliteit niet geweldig was en dat hij hoopte dat zijn contact snel aan betere zou kunnen komen. Ik nam een lijntje van ongeveer 40 mg en het sloeg ongeveer in als gewone pep. In eerste instantie was het dus niet veel intenser dan pep, maar na ongeveer 1,5 uur (zonder bij te nemen) merkte ik dat ik toch wel erg lekker ging. En niet alleen lekker, het effect was specialer, het gaf een fijne roes. De keren daarna dat ik die pervitine nam, merkte ik dat het effect in eerste instantie ongeveer hetzelfde is als pep, maar dat het heel langzaam intenser wordt en na ongeveer een uur tot anderhalf uur de piek bereikt. Slapen vond ik niet echt moeilijker dan met gewone pep en de volgende dag voelde ik soms nog een licht na-effect. Ik vond het minder verslavend dan gewone pep, het gaf mij een soort voldaan gevoel waardoor ik vrijwel geen aandrang voelde om bij te nemen.

Eerste batch:


Enkele weken later was er betere kwaliteit beschikbaar en ik wilde die graag uitproberen. Deze batch was geel en rook een beetje naar appels. Ik moest gelijk denken aan 'appeltjespep', zal wel een geurstof zijn die door sommige producenten door de amfetamines gemengd wordt. Wat mij verder nog opviel was dat het poeder een beetje samenklonterde in relatief harde korrels, niet echt hard, maar ik merkte wel dat het een beetje met beleid fijngekapt moest worden, omdat de korrels anders soms wegrolden. Ik nam een lijntje. "PATS! BOEM! WAUW!" :hearteyes: :rock: Bijna gelijk nadat het mijn neus in kwam voelde ik een hele intense euforie. Het voelde een beetje als sos met een beetje X en een vleugje G. Ik voelde me onsterfelijk en onoverwinnelijk en tegelijkertijd voelde ik een fijne roes. Waar je van gewone pep helder wordt, werkt pervitine ook een beetje bedwelmend. Het voelt veel completer. Zo ongeveer een uur later nam ik weer een lijntje en toen voelde ik me even alsof ik zweefde. Ik had ook een beetje het gevoel alsof ik in de hemel was en voelde me bijna goddelijk. Heel lang bleef dit effect niet, ik denk een minuut of 5, maar de intense euforie hield wel urenlang aan. Ik besloot een deel van mijn voorraad in de vriezer te leggen, zodat het in ieder geval voor mijn gevoel iets minder voor het grijpen lag. Normaal heb ik geen moeite met zelfbeheersing, maar dit spul was toch een beetje te lekker. Uiteindelijk ging ik naar bed en toen veranderde het effect iets, ik voelde een soort rush/tintelingen door mijn hele lichaam en mijn hart ging flink tekeer. Het voelde ook een beetje alsof ik zweefde. Met gewone pep kan ik intussen redelijk slapen, ik verwachtte dat het met pervitine ook niet zo'n probleem zou moeten zijn, maar dat viel dus een beetje tegen. De hele nacht was ik klaarwakker en het bleef nog een groot deel van de ochtend vrolijk doorwerken, niet meer zo intens als de avond ervoor, maar nog zeker duidelijk merkbaar. Het voelde een beetje als gewone pep gecombineerd met fijne tintelingen en soort lichte roes. Na de eerste keer besloot ik op de avonden dat ik perv nam om te beginnen met perv en later op de avond gewone pep te nemen (en natuurlijk niet te lang door te gaan), zodat het slapen wat minder moeilijk zou worden. Dat hielp gelukkig. Ik kon ook duidelijk merken dat pervitine veel meer energie geeft dan gewone pep. Bij gewone amfetamines voel je uiteindelijk wel een keer een soort van vermoeidheid, bij perv kun je op volle kracht door blijven gaan totdat het uit begint te werken. Dit zorgt er ook voor dat slapen nog moeilijker wordt dan na gewone pep. Als ik ging fietsen (zowel op gewone fiets als hometrainer), merkte ik dat ik de neiging had zo enthousiast te worden dat ik al snel behoorlijk ging zweten als ik mezelf niet goed in de gaten bleef houden.

Tweede batch (zit wat ijs aan, omdat die een tijd in de vriezer heeft gelegen):


Enkele weken later kon ik weer andere pervitine krijgen. Deze was heel licht roze en had een chemische geur die een beetje weg had van gewone pep, maar wat muffig en minder doordringend. Z vertelde me dat deze batch niet gelijk inslaat, maar verder gewoon hetzelfde werkt. Toen ik het uitprobeerde merkte ik dat hij gelijk had. Het duurde ongeveer vijf minuten en toen: BOEM! Weer hetzelfde geweldige gevoel als de gele perv. :rockband: Afgezien van de vijf minuten vertraging na inname, had het verder precies dezelfde werking als de gele batch. Wat me nog wel op viel was dat het een wat aparte textuur kreeg met fijnkappen. Het werd namelijk wat fluffy/luchtig, een beetje vergelijkbaar met de textuur van sneeuw. De korrels lagen wat losjes bij elkaar met veel lucht ertussen.

Derde batch:


Lijntjes van de derde batch:


Pervitine verschilt duidelijk van pep, het geeft meer energie, meer euforie, werkt langer en daarnaast heeft het nog wat extra effecten. Waar pep je helder maakt, geeft pervitine juist een soort van bedwelming die ik persoonlijk het meest weg vind hebben van een combinatie van een lage dosis X en een lage dosis g. Sommige mensen zeggen dat pervitine geen methamfetamine is, maar meer een soort superpep, maar volgens de wat meer betrouwbare bronnen is perv wel meth. Aangezien pervitine tegenwoordig niet meer als medicijn verkocht wordt, maar illegaal geproduceerd, is het meer straattaal dan echt een merknaam waarvan je zeker weet wat het precies is. Helaas heb ik nog geen mogelijkheid gehad om het te laten testen, het is wat lastig dat testcentra zo kort open zijn. Op wikipedia las ik dat er twee manieren zijn om methamfetamine te produceren, ik denk dat pervitine op de ene manier geproduceerd wordt en crystal meth op de andere manier. Dat lijkt mij de meest logische verklaring voor het verschil in substantie. Ik heb het alleen gesnoven en nam steeds lijntjes van zo'n 50-60mg (schatting). Als ik mijn doses en ervaringen vergelijk met wat ik over meth heb gelezen denk ik dat dat de pervitine die ik had minder potent is dan crystal meth, of gewoon meer versneden. Ik hoop dat ik binnenkort een keer de motivatie kan vinden om gelijk naar een testcentrum te gaan als ik klaar ben met werken, maar aangezien ik dan moe ben en honger heb staat mijn hoofd daar dan meestal niet naar.

Ik wilde in dit report ook gelijk de nadelen beschrijven, methamfetamine heeft nogal een 'nasleep'. Maar aangezien dit report inmiddels wel lang genoeg is, zal ik daar een ander report over schrijven. Het klinkt misschien raar om een tripreport te schrijven over de nadelen van een middel, maar de psychoses zijn wel een report waardig. Pervitine geeft een geweldig gevoel, maar is hartstikke verslavend en het verslavingsrisico is niet nadeel, dat zijn de psychoses, meth doet rare dingen met je geest. Ik heb geen spijt van mijn beslissing om methamfetamine uit te proberen, maar het is niet iets dat ik aan zal raden. Ik heb mijn gebruik altijd zonder problemen recreatief kunnen houden, maar meth is een verhaal apart. Gelukkig is het niet al te ver uit de hand gelopen en ben ik niet in de problemen gekomen. Inmiddels heb ik alles wel weer redelijk onder controle en ben ik aanzienlijk geminderd, maar het heeft nog even tijd nodig om mijn lichaam en vooral geest weer tot rust te laten komen.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh wow, ken het van naam van een Tsjechische meid die ik echt jaren geleden onderhand leerde kennen op een kibbutz in Israel, ze kwam uit Praag, en was redelijk verslaafd, en fysiek niet eens echt aangetast, maar mentaal was ze echt behoorlijk aangetast, zonde, want supermooie meid. Dacht dat Pervitin alleen in het Oostblok te krijgen was, totdat je dit nu schrijft. Nice report verder trouwens :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt als een bijzondere ervaring, mooi geschreven! :hearteyes:

Heb je nooit overwogen om het te gaan roken, daar zou ik namelijk erg nieuwsgierig naar zijn geworden?

Daarbij, het verschil in potentie zou kunnen liggen aan het feit dat jouw batch een stereo-entiomeer zou kunnen zijn, daar waar de 'crystal meth' uit amerika pure Dextro-methamfetamine is. Stereo-entiomeer houdt in dat het een mengsel is van Dextro-methamfetamine en Levo-methamfetamine, welke in Amerika zelfs in de Vicks Inhalers zit.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anyway amfetamines zijn niets voor mij. Als ik 's ochtends 1 tas koffie drink kan ik daar 's avonds nog last van hebben...
Klik om te vergroten...

Dan zou ik inderdaad zeker geen pep gebruiken.
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Missyy23 zei:
Oh wow, ken het van naam van een Tsjechische meid die ik echt jaren geleden onderhand leerde kennen op een kibbutz in Israel, ze kwam uit Praag, en was redelijk verslaafd, en fysiek niet eens echt aangetast, maar mentaal was ze echt behoorlijk aangetast, zonde, want supermooie meid. Dacht dat Pervitin alleen in het Oostblok te krijgen was, totdat je dit nu schrijft. Nice report verder trouwens :)
Klik om te vergroten...
Pervitin komt hier (gelukkig) niet zo veel voor en is ook vrij onbekend. In principe kun je bij amfetamines zowel lichamelijk als geestelijk gewoon gezond blijven, zolang je maar genoeg drinkt, eet en rust, maar dat laatste is een beetje het probleem. Al heb ik het idee dat methamfetamine je geest sowieso te grazen neemt. Het is ongelofelijk wat dat spul mentaal met je doet, ik moet er nog een keer de tijd voor nemen om dat te beschrijven.
Dankje. :)

Fool zei:
Klinkt als een bijzondere ervaring, mooi geschreven! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dankje. Het was ook een bijzondere ervaring en dat is het nog steeds, alle andere soorten drugs verbleken erbij.

Heb je nooit overwogen om het te gaan roken, daar zou ik namelijk erg nieuwsgierig naar zijn geworden?

Daarbij, het verschil in potentie zou kunnen liggen aan het feit dat jouw batch een stereo-entiomeer zou kunnen zijn, daar waar de 'crystal meth' uit amerika pure Dextro-methamfetamine is. Stereo-entiomeer houdt in dat het een mengsel is van Dextro-methamfetamine en Levo-methamfetamine, welke in Amerika zelfs in de Vicks Inhalers zit.
Klik om te vergroten...
Vooraf leek het me wel wat om het te gaan roken nadat ik het nasaal had getest, maar ik vind snuiven wel heftig genoeg.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deamon zei:
Vooraf leek het me wel wat om het te gaan roken nadat ik het nasaal had getest, maar ik vind snuiven wel heftig genoeg.
Klik om te vergroten...
Ah, dat geeft wel een goede indicatie van hoe heftig het is dus. Klinkt indrukwekkend!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deamon zei:
Dankje. Het was ook een bijzondere ervaring en dat is het nog steeds, alle andere soorten drugs verbleken erbij.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dit ook wel het riskante eraan is, weet in ieder geval dat ik het nooit ga proberen, daar ben ik veel te schijterig voor en ik ken mezelf te goed.
Maar als jij er een mooie ervaring mee hebt gehad en je weet het zelf onder controle te houden kan ik alleen maar blij voor je zijn en heel veel respect voor je hebben :)
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Ah, dat geeft wel een goede indicatie van hoe heftig het is dus. Klinkt indrukwekkend!
Klik om te vergroten...
Het is minder intens dan bijvoorbeeld X, het geeft een heerlijke rush, maar vooral een gevoel van onsterfelijkheid. Gewone amfetamines geven je het gevoel dat je een koning bent, coke geeft het gevoel dat je een keizer bent en methamfetamine geeft je het gevoel dat je een (half)god bent.
Een heftiger effect zou ik op zich niet zo'n probleem vinden, het zijn vooral de cravings die ik vrees.
Verder heeft het ook praktische redenen. Bij mij in huis wordt niet gerookt, dus als ik binnen zou roken zou dat snel opvallen qua geur, al denk ik dat de geur sowieso op zal vallen. Als ik op het balkon zou roken ben ik bang dat ik paranoïde wordt, doordat mensen kunnen zien wat ik aan het doen ben.

MusicIsLife zei:
Ik denk dat dit ook wel het riskante eraan is, weet in ieder geval dat ik het nooit ga proberen, daar ben ik veel te schijterig voor en ik ken mezelf te goed.
Maar als jij er een mooie ervaring mee hebt gehad en je weet het zelf onder controle te houden kan ik alleen maar blij voor je zijn en heel veel respect voor je hebben :)
Klik om te vergroten...
Het effect is niet zozeer het meest riskante volgens mij, dat zijn de psychoses die al snel op komen zetten door de combinatie met slaaptekort.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dus dit is dé crystal meth waaraan mensen over heel de wereld kapot gaan? Dit de drug waarbij mensen die afkicken denken dat ze beestjes onder de lendenen hebben en daarom alles openkrabben?
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Dus dit is dé crystal meth waaraan mensen over heel de wereld kapot gaan? Dit de drug waarbij mensen die afkicken denken dat ze beestjes onder de lendenen hebben en daarom alles openkrabben?
Klik om te vergroten...
Zoals ik al zei had ik niet de kristallen, maar het is in principe hetzelfde beruchte spul. De beestjes komen niet alleen maar met afkicken en de beestjes zijn niet het enige dat je gek kan maken.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deamon zei:
leipebaviaan zei:
Dus dit is dé crystal meth waaraan mensen over heel de wereld kapot gaan? Dit de drug waarbij mensen die afkicken denken dat ze beestjes onder de lendenen hebben en daarom alles openkrabben?
Klik om te vergroten...
Zoals ik al zei had ik niet de kristallen, maar het is in principe hetzelfde beruchte spul. De beestjes komen niet alleen maar met afkicken en de beestjes zijn niet het enige dat je gek kan maken.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, kijk wat het met Hitler deed. Die kreeg dit stofje dagelijks geïnjecteerd van zijn lijfarts.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Deamon zei:
leipebaviaan zei:
Dus dit is dé crystal meth waaraan mensen over heel de wereld kapot gaan? Dit de drug waarbij mensen die afkicken denken dat ze beestjes onder de lendenen hebben en daarom alles openkrabben?
Klik om te vergroten...
Zoals ik al zei had ik niet de kristallen, maar het is in principe hetzelfde beruchte spul. De beestjes komen niet alleen maar met afkicken en de beestjes zijn niet het enige dat je gek kan maken.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, kijk wat het met Hitler deed. Die kreeg dit stofje dagelijks geïnjecteerd van zijn lijfarts.
Klik om te vergroten...

Ja was dat dit? Ik dacht gewone amfetamines
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit zijn amfetamines. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."