#1
Anyway amfetamines zijn niets voor mij. Als ik 's ochtends 1 tas koffie drink kan ik daar 's avonds nog last van hebben...
Dan zou ik inderdaad zeker geen pep gebruiken.
Anyway amfetamines zijn niets voor mij. Als ik 's ochtends 1 tas koffie drink kan ik daar 's avonds nog last van hebben...
Bijna gelijk nadat het mijn neus in kwam voelde ik een hele intense euforie. Het voelde een beetje als sos met een beetje X en een vleugje G. Ik voelde me onsterfelijk en onoverwinnelijk en tegelijkertijd voelde ik een fijne roes. Waar je van gewone pep helder wordt, werkt pervitine ook een beetje bedwelmend. Het voelt veel completer. Zo ongeveer een uur later nam ik weer een lijntje en toen voelde ik me even alsof ik zweefde. Ik had ook een beetje het gevoel alsof ik in de hemel was en voelde me bijna goddelijk. Heel lang bleef dit effect niet, ik denk een minuut of 5, maar de intense euforie hield wel urenlang aan. Ik besloot een deel van mijn voorraad in de vriezer te leggen, zodat het in ieder geval voor mijn gevoel iets minder voor het grijpen lag. Normaal heb ik geen moeite met zelfbeheersing, maar dit spul was toch een beetje te lekker. Uiteindelijk ging ik naar bed en toen veranderde het effect iets, ik voelde een soort rush/tintelingen door mijn hele lichaam en mijn hart ging flink tekeer. Het voelde ook een beetje alsof ik zweefde. Met gewone pep kan ik intussen redelijk slapen, ik verwachtte dat het met pervitine ook niet zo'n probleem zou moeten zijn, maar dat viel dus een beetje tegen. De hele nacht was ik klaarwakker en het bleef nog een groot deel van de ochtend vrolijk doorwerken, niet meer zo intens als de avond ervoor, maar nog zeker duidelijk merkbaar. Het voelde een beetje als gewone pep gecombineerd met fijne tintelingen en soort lichte roes. Na de eerste keer besloot ik op de avonden dat ik perv nam om te beginnen met perv en later op de avond gewone pep te nemen (en natuurlijk niet te lang door te gaan), zodat het slapen wat minder moeilijk zou worden. Dat hielp gelukkig. Ik kon ook duidelijk merken dat pervitine veel meer energie geeft dan gewone pep. Bij gewone amfetamines voel je uiteindelijk wel een keer een soort van vermoeidheid, bij perv kun je op volle kracht door blijven gaan totdat het uit begint te werken. Dit zorgt er ook voor dat slapen nog moeilijker wordt dan na gewone pep. Als ik ging fietsen (zowel op gewone fiets als hometrainer), merkte ik dat ik de neiging had zo enthousiast te worden dat ik al snel behoorlijk ging zweten als ik mezelf niet goed in de gaten bleef houden.
Afgezien van de vijf minuten vertraging na inname, had het verder precies dezelfde werking als de gele batch. Wat me nog wel op viel was dat het een wat aparte textuur kreeg met fijnkappen. Het werd namelijk wat fluffy/luchtig, een beetje vergelijkbaar met de textuur van sneeuw. De korrels lagen wat losjes bij elkaar met veel lucht ertussen.
Pervitin komt hier (gelukkig) niet zo veel voor en is ook vrij onbekend. In principe kun je bij amfetamines zowel lichamelijk als geestelijk gewoon gezond blijven, zolang je maar genoeg drinkt, eet en rust, maar dat laatste is een beetje het probleem. Al heb ik het idee dat methamfetamine je geest sowieso te grazen neemt. Het is ongelofelijk wat dat spul mentaal met je doet, ik moet er nog een keer de tijd voor nemen om dat te beschrijven.Missyy23 zei:Oh wow, ken het van naam van een Tsjechische meid die ik echt jaren geleden onderhand leerde kennen op een kibbutz in Israel, ze kwam uit Praag, en was redelijk verslaafd, en fysiek niet eens echt aangetast, maar mentaal was ze echt behoorlijk aangetast, zonde, want supermooie meid. Dacht dat Pervitin alleen in het Oostblok te krijgen was, totdat je dit nu schrijft. Nice report verder trouwens![]()
Dankje. Het was ook een bijzondere ervaring en dat is het nog steeds, alle andere soorten drugs verbleken erbij.Fool zei:Klinkt als een bijzondere ervaring, mooi geschreven!![]()
Vooraf leek het me wel wat om het te gaan roken nadat ik het nasaal had getest, maar ik vind snuiven wel heftig genoeg.Heb je nooit overwogen om het te gaan roken, daar zou ik namelijk erg nieuwsgierig naar zijn geworden?
Daarbij, het verschil in potentie zou kunnen liggen aan het feit dat jouw batch een stereo-entiomeer zou kunnen zijn, daar waar de 'crystal meth' uit amerika pure Dextro-methamfetamine is. Stereo-entiomeer houdt in dat het een mengsel is van Dextro-methamfetamine en Levo-methamfetamine, welke in Amerika zelfs in de Vicks Inhalers zit.
Ah, dat geeft wel een goede indicatie van hoe heftig het is dus. Klinkt indrukwekkend!Deamon zei:Vooraf leek het me wel wat om het te gaan roken nadat ik het nasaal had getest, maar ik vind snuiven wel heftig genoeg.
Deamon zei:Dankje. Het was ook een bijzondere ervaring en dat is het nog steeds, alle andere soorten drugs verbleken erbij.
Het is minder intens dan bijvoorbeeld X, het geeft een heerlijke rush, maar vooral een gevoel van onsterfelijkheid. Gewone amfetamines geven je het gevoel dat je een koning bent, coke geeft het gevoel dat je een keizer bent en methamfetamine geeft je het gevoel dat je een (half)god bent.Fool zei:Ah, dat geeft wel een goede indicatie van hoe heftig het is dus. Klinkt indrukwekkend!
Het effect is niet zozeer het meest riskante volgens mij, dat zijn de psychoses die al snel op komen zetten door de combinatie met slaaptekort.MusicIsLife zei:Ik denk dat dit ook wel het riskante eraan is, weet in ieder geval dat ik het nooit ga proberen, daar ben ik veel te schijterig voor en ik ken mezelf te goed.
Maar als jij er een mooie ervaring mee hebt gehad en je weet het zelf onder controle te houden kan ik alleen maar blij voor je zijn en heel veel respect voor je hebben![]()
Zoals ik al zei had ik niet de kristallen, maar het is in principe hetzelfde beruchte spul. De beestjes komen niet alleen maar met afkicken en de beestjes zijn niet het enige dat je gek kan maken.leipebaviaan zei:Dus dit is dé crystal meth waaraan mensen over heel de wereld kapot gaan? Dit de drug waarbij mensen die afkicken denken dat ze beestjes onder de lendenen hebben en daarom alles openkrabben?
Deamon zei:Zoals ik al zei had ik niet de kristallen, maar het is in principe hetzelfde beruchte spul. De beestjes komen niet alleen maar met afkicken en de beestjes zijn niet het enige dat je gek kan maken.leipebaviaan zei:Dus dit is dé crystal meth waaraan mensen over heel de wereld kapot gaan? Dit de drug waarbij mensen die afkicken denken dat ze beestjes onder de lendenen hebben en daarom alles openkrabben?
SmartieAndMe zei:Deamon zei:Zoals ik al zei had ik niet de kristallen, maar het is in principe hetzelfde beruchte spul. De beestjes komen niet alleen maar met afkicken en de beestjes zijn niet het enige dat je gek kan maken.leipebaviaan zei:Dus dit is dé crystal meth waaraan mensen over heel de wereld kapot gaan? Dit de drug waarbij mensen die afkicken denken dat ze beestjes onder de lendenen hebben en daarom alles openkrabben?
Inderdaad, kijk wat het met Hitler deed. Die kreeg dit stofje dagelijks geïnjecteerd van zijn lijfarts.
Ik moet zeggen dat ik dat alles nu wel goed kan begrijpen, methamfetamine heeft een uniek karakter.SmartieAndMe zei:Inderdaad, kijk wat het met Hitler deed. Die kreeg dit stofje dagelijks geïnjecteerd van zijn lijfarts.
Van methamfetamine zelf ga je in principe niet hallucineren, maar in combinatie met slaaptekort (wat door de hoge potentie en verslavende factor bijna onvermijdelijk is) beland je al vrij snel in een psychose. En dan komen de schaduwmensen en beestjes en nog veel meer 'leukigheid'. Binnenkort zal ik daar wat meer over posten, het is moeilijk om het kort uit te leggen.fgamer zei:Hallucineer je hier ook goed door?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."