#1
Leuke trip report! Erg fijn om te lezen ook
Ik zit ook al een tijdje er over na te denken om een hoge dosis 2cb te nemen. Wat ik in me hoofd had was 52 mg of 60. Is het aan te raden of is het op die dosis niet leuk meer?
Waarom is dat raar?Het is wel een beetje raar dat je in je eentje tripmiddelen gebruikt en ooknog te gaan dansen.
En dansen moet gewoon altijd kunnen.mile:
Leg eens uit wat daar raar aan is dan? En is raar niet überhaupt en subjectief begrip opgelegd door anderen? En waarom zou ik me hierdoor laten leiden? Als ik thuis zit en ergens zin in heb dan moet ik dat toch lekker kunnen doen zolang ik er niemand mee tot last ben?Het is wel een beetje raar dat je in je eentje tripmiddelen gebruikt en ooknog te gaan dansen.
Wat voor doseringen heb je hiervoor gebruikt en hoe heftig reageer je daarop? Zowel fysiek qua bodyload als mentaal?Leuke trip report! Erg fijn om te lezen ookmile: Ik zit ook al een tijdje er over na te denken om een hoge dosis 2cb te nemen. Wat ik in me hoofd had was 52 mg of 60. Is het aan te raden of is het op die dosis niet leuk meer?
Wat voor doseringen heb je hiervoor gebruikt en hoe heftig reageer je daarop? Zowel fysiek qua bodyload als mentaal?
Als je standaard dosis 45 is zou je 60 ook wel prima moeten kunnen handelen denk ik. Dan zal 52 ook niet het verschil gaan maken zeg maar.Mijn hoogste en ook me standaard dosis is 45 mg. Kwa bodyload licht er erg aan hoe uitgerust ik ben. Hoe moeier ik ben hoe zwaarder ik het heb met de bodyload. Fysiek heb ik alleen van 2cb dat het bij het inwerken op me darmen werkt, wel vervelend maar niet echt storend. Mentaal ben ik altijd de gene die alles nog kan doen. Me vrienden zijn van 45 mg plat. Oké ben wel vaag maar ben wel zover bij zinnen dat ik alles nog kan.
Voor de diepgang hoef je geen 2C-B te gebruiken in ieder geval, dan zijn psilo of LSD veel interessanter. Euforisch is het wel in ieder geval en ook op een consequente manier. Met psilo of LSD heb ik veel grotere euforie ervaren, alleen niet consequent. Het schijnt ook goed te zijn voor sex, maar daar heb ik helaas nog geen ervaring mee.Ik ken beide stofjes nog niet maar het klinkt allemaal aantrekkelijk. Iedereen geeft aan dat 2-CB een soort "trippen-light" is vergeleken met de traditionele psychedelica. Blijft het daarbij of voegt het nog iets unieks toe? Is het bijvoorbeeld meer euforisch of beter in combinatie met sex? Wat ik tot nu toe heb gelezen klinkt allemaal wel leuk maar niet noodzakelijkerwijs interessanter dan LSD/Psilo of lekkerder dan MDMA...
Spirituele ervaringen zou ik het niet noemen maar 2C-B heeft zeker wel emotionele onderwerpen luchtig bespreekbaar kunnen maken naar mijn ervaring in het verleden. Samen flink kunnen lachen is natuurlijk ook al therapie op zichzelf.Maar inzichten en spirituele ervaringen zoals op bijvoorbeeld paddo’s of LSD heb ik met 2C-B nog nooit mogen ervaren.
Beetje humor doet leven hé.Humor begrijp ik op 2C-B echt heel erg ofzo.
Je hebt nog tijd zat hoor, eerste keer drugs was ik 21 en de eerste keer psychedelica was ik 22. Nu ik een beetje tegen de 30 aan kruip heb ik pas het gevoel dat er weer een beetje natuurlijk aan komen waaiende rust in de rit zit. Plus als je even de tijd hebt om op een vrij dagje er even voor te zitten en volop van te genieten heb je ook niet perse iemand anders daarbij nodig. Maar alles met mate natuurlijk. Als je een beetje gemiddeld mens bent komen er nog genoeg idiote dingen voorbij in het leven.ik moet een vriend zoeken die net als jullie trippen enorm bewonderd.
Is dat zo? Wat grappig. Ik merk dat ik het alleen leuk vind, maar samen met 1 of 2 vrienden maken het voor mij vaak op een andere manier therapeutischer. Je komt dichter bij elkaar en praat over de wildste dingen. Meer dan 2 mensen zou ik niet doen, heb maar 1 keer een leuke trip gehad met meer dan 2 mensen. De prikkels worden gewoon te groot en ik denk dat als je naar de effecten kijkt en wat het met je hersenen doet dat ook best logisch is. Concentreren gaat bijna niet, maar waar je mee bezigbent gaat geweldig.Trippen in gezelschap is voor de meeste mensen ook niet weg gelegd is de harde realiteit
Ik ben vaak verhuist in mijn leven, misschien is het mijn context, misschien heb je geluk.Is dat zo?
Ben het wel een beetje met je eens hoor. Sinds ik nu 4-AcO-DMT (en nu ook 4-HO-MET) in huis heb doe ik ook veel minder aan paddo's.Misschien ben ik weer eens heel tegendraads maar met de aanwezigheid van 4-AcO-DMT en DOC vind ik Psilocybine en LSD toch wel een beetje overbodig geworden aangezien deze veel sterke punten van Psilocybine en LSD verder uitvergroten. Het feit dat Psilocybine en LSD ook niet betrouwbaar te doseren valt is voor mij toch wel een min punt.
Interessant. Kun je dat verder toelichten? Welke sterke punten vergroot het uit? Wat maakt het beter, afgezien van die doseringsissue.Misschien ben ik weer eens heel tegendraads maar met de aanwezigheid van 4-AcO-DMT en DOC vind ik Psilocybine en LSD toch wel een beetje overbodig geworden aangezien deze veel sterke punten van Psilocybine en LSD verder uitvergroten. Het feit dat Psilocybine en LSD ook niet betrouwbaar te doseren valt is voor mij toch wel een min punt.
Same questions... wat maakt dat je daaraan een voorkeur hebt gekregen over paddo's?Ben het wel een beetje met je eens hoor. Sinds ik nu 4-AcO-DMT (en nu ook 4-HO-MET) in huis heb doe ik ook veel minder aan paddo's.?
4-Ho-Met is inderdaad de perfecte psilo naar mijn mening. Zie mezelf geen truffels meer gebruiken onlangs de beste ervaring van mijn leven. Vind het gewoon jammer dat ik niet op avontuur wil, en op 4-Ho-MET wil ik dit wel, en is minder "moeilijk".Interessant. Kun je dat verder toelichten? Welke sterke punten vergroot het uit? Wat maakt het beter, afgezien van die doseringsissue.
Same questions... wat maakt dat je daaraan een voorkeur hebt gekregen over paddo's?
Bij mij komt het omdat 4-AcO-DMT wat voorspelbaarder is en dat heeft wel voornamelijk toch met dosis te maken.Same questions... wat maakt dat je daaraan een voorkeur hebt gekregen over paddo's?
Maar welke sterke punten bedoel je precies die worden uitvergroot door 4-aco of DOC?
Psilocybine/4-PO-DMT is dus waar ik 4-AcO-DMT mee vergelijk.Interessant. Kun je dat verder toelichten? Welke sterke punten vergroot het uit? Wat maakt het beter, afgezien van die doseringsissue.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."