Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"drank+keta+wiet altijd donders vaag"
"Coffeeshop Abraxas heeft altijd goede kwaliteit en je kan er erg chill zitten."
"Fijn om te horen dat het goed ging. En van 7,5 gram ga je inderdaad niet helemaal van trippen dus volgende keer zou je wel wat meer kunnen nemem. Maar wat je vrienden zeiden van dat je een paar maanden moest wachten is niet nodig, minimaal 1/2 weken erna zal wel voldoende zijn."
"Hahah leuk report"
"Alcohol+keta"
"Ik vond 3mmc met drank en tussendoor een jointje wel chill."
"1. Alcohol 2. Wiet/hasj 3. Xtc 4. Ketamine 5. Paddos"
"Dordrecht ligt toch dichtbij rotterdam? Er zitten daar genoeg shops, waarschijnlijk verkopen ze het daar wel."
"4,3 gram wiet en 7 sigaretten zit die bijna vol"
"DXM zit in de verkrijgbare hoestsyroop tegenprikkelhoest en keelklachten . Vanaf circa 10 maal de aanbevolen dosering kunnen er dissociatieve effecten optreden. Dus volgende keer oppassen met die hoestdrank. Maar wel interresant om te lezen over je ervaring."