Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA - Probleem 54

LSA - Probleem 54

68 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien komt het tripreport warrig over. Maar ik wou er nu over schrijven, nu het nog vers in het geheugen zit. Anders kan ik dit niet meer vertellen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wut?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Larocca1971 zei:
ik wou het eerlijk brengen en een bijdrage aan het forum leveren.
Klik om te vergroten...

Zo te lezen heb je het super naar je zin gehad,endaar gaat het om toch... ๐Ÿ‘
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gecensureerd hoeft voor mij nu ook niet. Zeker als het past in hoe de trip verliep ipv nodeloos detail.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cerberus zei:
Gecensureerd hoeft voor mij nu ook niet. Zeker als het past in hoe de trip verliep ipv nodeloos detail.
Klik om te vergroten...
Gecensureerd zeker niet ! Maar je kan het wel anders omschrijven natuurlijk.
Ze schrijft de report voor een mening veronderstel ik?
Dus geef ik ook de mijne , zoals jij de jouwe. :grin:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
*.exe2.0 zei:
serieus?
Klik om te vergroten...
Not even a bit of laughter...

Larocca1971 zei:
Ik ben op minder dan 24 uur 3 kilo kwijt. Mooi meegenomen voor een vrouw.
Klik om te vergroten...
Die zijn er binnen 2 dagen terug bij als je terug gehydrateerd bent :wink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Gecensureerd zeker niet ! Maar je kan het wel anders omschrijven natuurlijk.
Ze schrijft de report voor een mening veronderstel ik?
Dus geef ik ook de mijne , zoals jij de jouwe. :grin:
Klik om te vergroten...

Had je dat ook gevonden als ze bv 25 was geweest??? ๐Ÿ˜
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Had je dat ook gevonden als ze bv 25 was geweest??? ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Ja.:sweatsmile:
Denk je dat ik bang was van +40 vrouwen toen ik 18 was :tearsofjoy:
Zeer leerrijke vrouwen in mijn ogen:wink:.
Kan er ook nix aan doen dat ik gore beelden kreeg tijdens het lezen van de post , men brein spoot alle kanten op.

Edit*
Ben zowieso al niet echt voor dirty talk , of een vrouw/man die op die manier (kut en zweetgeur laat ons zeggen)praat , enorme afknapper.. imo :grin:
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, maar dat is jouw brein toch?
Het was blijkbaar haar behoefte om het zo op te schrijven.
Geraakt zijn ligt aan degene die ontvangt he.
Het komt op mij nogal kleinzerig over in ieder geval.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het wel grappig dat sommige er zo op reageren anno 2020 ๐Ÿ˜‚.
Deze vrouw heeft zo te lezen een super leuke avond/nacht gehad. ๐Ÿ˜
Ik hoop dat die 54 staat voor de leeftijd waarop je dit zeer zeker nog doet!!.
Lekker genieten, you go girl!! ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘Œ
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Ik vind het wel grappig dat sommige er zo op reageren anno 2020 ๐Ÿ˜‚.
Deze vrouw heeft zo te lezen een super leuke avond/nacht gehad. ๐Ÿ˜
Ik hoop dat die 54 staat voor de leeftijd waarop je dit zeer zeker nog doet!!.
Lekker genieten, you go girl!! ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘Œ
Klik om te vergroten...

Thx. :redheart: En beloofd! :) Xx
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#12
1 vraag wat is probleem 54 nou dan? Waar het allemaal meebegon?
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi, ik ben 54. Ik heb vannacht een tosti gegeten.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oehoeboeroe zei:
Hoi, ik ben 54. Ik heb vannacht een tosti gegeten.
Klik om te vergroten...

Was het een lekkere tosti? :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tuurlijk
*.exe2.0 zei:
Ja, maar dat is jouw brein toch?
Het was blijkbaar haar behoefte om het zo op te schrijven.
Geraakt zijn ligt aan degene die ontvangt he.
Het komt op mij nogal kleinzerig over in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk is het mij brein, ik heb dan ook besloten niet verder te lezen.
Maar toch men persoonlijke mening te geven , als jij dan denkt dat ik nix kan verdragen. :)
Ik ben alles behalve een keyboard warrior dus ik ga ook niet discussiรซren over mij opnie tegenover de jouwe.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Tuurlijk

Tuurlijk is het mij brein, ik heb dan ook besloten niet verder te lezen.
Maar toch men persoonlijke mening te geven , als jij dan denkt dat ik nix kan verdragen. :)
Ik ben alles behalve een keyboard warrior dus ik ga ook niet discussiรซren over mij opnie tegenover de jouwe.
Klik om te vergroten...

ja nee ja ik verbaasde me alleen joh
en ik zei kleinzerig he, dat wil niet zeggen nix

ik zou maar wel ff verder lezen, later schrijft ze namelijk over haar zachte poesje :wink:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
*.exe2.0 zei:
en ik zei kleinzerig he, dat wil niet zeggen nix
Klik om te vergroten...
Mss heb je gelijk hoor , slechte dag op werk gehad en ben telaat met men onderhouds benzo's.

*.exe2.0 zei:
ik zou maar wel ff verder lezen, later schrijft ze namelijk over haar zachte poesje :wink:
Klik om te vergroten...
Ik wacht even tot men hoofd wat meer aankan en laat je weten of ik nog dezelfde mening heb als nu :tearsofjoy:

Nogmaals @Larocca1971 , ik bedoel er nix slechts mee tegenover jou en mijn excuus moest ik je geafronteerd hebben ?:thinking:
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Probleem 54 is opgelost. Mijn man kon na het bad en leuke kleding de verleiding niet weerstaan en trok me naar de slaapkamer waar probleem 54 werd op opgelost. Opnieuw gedouched en fris en monter nu. :)
C
CapitaineNemoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heerlijk report! Fantastische schrijfstijl en goed de chaos te pakken ook denk ik.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had al zo'n vermoeden dat dit probleem 54 was ๐Ÿ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."