Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA - Probleem 54

LSA - Probleem 54

68 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nogmaals LSA gedaan. Nu zat er ruim twee maanden tussen.
1. Ik denk dat LSA kort na mekaar niet werkt. Ik heb het zelf gedaan, de tweede maal, een week later, meer last van de maag. Minder intensief.
2. Ditmaal had ik Sulperide 200mg genomen, een werking is het kalmeren van maag en darmen. Dit werkt perfect. Geen last van de maag. Hoogstens een paar maal slikken. Dit is beter dan melk drinken.
3. Ik vind LSA super. Maar veel tijd tussen laten om maximaal effect te hebben.
4. Het werkt lang, ook nu zat ik makkelijk aan 18 uur. Ik was begonnen in de namiddag. Werking minderde pas tegen de ochtend, Dus goed inplannen is belangrijk.
5. De visuals zijn super, maar enkel metrische figuren. Je krijgt niet de landschappen, gezichten, etc...
6. Met de ogen open lijkt alles te dansen en te bewegen.
7. Steek computer en andere media ver weg. Ook nu weer aan't shoppen en posten geweest. Je lijkt soms een hyperdrive. De ontnuchtering volgt dag erop.
8. De gedachtegang is steeds hetzelfde wel, altijd naar oplossingen voor hangende kwesties, dat vind ik wel een beperking. Niet dat het niet fijn is, maar je weet waar de trip naartoe gaat. De trips lijken enorm op mekaar. Heb je met LSD, DOB, DOM, veel minder.
9. Vochtverlies blijft toch kenmerk, veel plassen en transpireren.
Conclusie, betreft de maag, Sulperide 200mg doet de trick, niks last. Lange tijd tussen laten betreft gebruik LSA, des te beter de werking. 3 capsules is een hoge dosis en geeft full spectrum van trip. Het verlaagt je drempel, trip kan zeer intens zijn. Lange werking, 18 tot 24 uur met 3-4 capsules. Veel drinken want je verliest redelijk wat vocht.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Larocca1971 zei:
Conclusie, betreft de maag, Sulperide 200mg doet de trick, niks last. Lange tijd tussen laten betreft gebruik LSA, des te beter de werking. 3 capsules is een hoge dosis en geeft full spectrum van trip. Het verlaagt je drempel, trip kan zeer intens zijn. Lange werking, 18 tot 24 uur met 3-4 capsules. Veel drinken want je verliest redelijk wat vocht.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd welke capsules jij hebt. Ze zijn namelijk een tijdje geleden veranderd. Voorheen zat er 275 mg in een capsule, tegenwoordig nog maar 150 mg. Dus als je gewend bent 3 capsules van 275 mg te nemen, dan vallen 3 capsules van de nieuwe behoorlijk tegen.

Van de nieuwe zou ik dus niet 3 maar 6 capsules gebruiken.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#3
verwondering zei:
Ik ben wel benieuwd welke capsules jij hebt. Ze zijn namelijk een tijdje geleden veranderd. Voorheen zat er 275 mg in een capsule, tegenwoordig nog maar 150 mg. Dus als je gewend bent 3 capsules van 275 mg te nemen, dan vallen 3 capsules van de nieuwe behoorlijk tegen.

Van de nieuwe zou ik dus niet 3 maar 6 capsules gebruiken.
Klik om te vergroten...
Hey, ik denk dat de nieuwe verpakkingen 275 bevatten, de oude 150. Ik had één oude verpakking, die was met 150. De twee nieuwe bevatten 275 per capsule. Ik heb afgelopen weekend 2 capsules van 275 genomen. De trip was super. Op een gegeven moment was ik hardop aan het zeggen dat er iets niet juist was en wees daarbij naar de muur. Het volgende moment dat ik herinner was dat ik naar de muur aan het wijzen was, maar dan anderhalf uur later. Héél vreemd. Komende zaterdag ga ik weer doen. De laatste twee trips met LSA nam ik de capsules samen met sulperide 200mg. Niks maaggevoel en supertrip.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het zonde vinden om het een week later alweer te doen. Zo'n mooi helend middel.

Een aantal weken geleden heb ik zelf LSA gebruikt. Het was weer bijzonder, leerzaam en mooi.

De nieuwe bevatten 150 mg. Er is inmiddels geen enkele smartshop meer, voor zover ik weet, die nog de oude van 275 mg verkopen. Die verandering is volgens mij al van een tijdje geleden, ik heb ze zelf al een hele tijd niet gekocht. Ik had nog een oud pakje van een jaar of 3 geleden liggen, die bevatte nog 275 mg.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Ik vind het wel grappig dat sommige er zo op reageren anno 2020 😂.
Deze vrouw heeft zo te lezen een super leuke avond/nacht gehad. 😏
Ik hoop dat die 54 staat voor de leeftijd waarop je dit zeer zeker nog doet!!.
Lekker genieten, you go girl!! 💪👌
Klik om te vergroten...
Ik lees dit nu pas, maar ik was ook verbaast over de reacties. Vind het een prachtig en eerlijk rapport. Ik dacht echt wauw en moest vaak lachen. Verbaast over het feit dat sommige mensen zo negatief/kortaf reageren..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Leuk reportje @Larocca1971 ,

Ik vond het chaotische ervan wel een leuk beeld geven van hoe jij de trip zelf beleefd hebt eigenlijk. Wel goed dat je later nog even uitlegt wat er nu daadwerkelijk allemaal aan de hand was en waar die 54 nou vandaan kwam... Ik zat me de hele tijd af te vragen... WTF is er met die 54 aan de hand?!

Zelf kan ik het ruwere randje met wat meer expliciete seksuele opmerkingen wel waarderen... En gezien het onderwerp van ons forum hoeven we het volgens mij ook niet per se "kindvriendelijk" te houden. We zijn toch bij voorbaat al geen geschikt forum voor jonge kinderen :sweatsmile:

Anyways... fijn dat je er zo van genoten hebt! Leuk weer iets van je te lezen!
Klik om te vergroten...
Ik wist gewoon dat je zo'n reactie zou plaatsen. Jij snapt het. Ik herkende iets hiervan in jou rapporten al is het ook weer heel anders.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Ik wist gewoon dat je zo'n reactie zou plaatsen. Jij snapt het. Ik herkende iets hiervan in jou rapporten al is het ook weer heel anders.
Klik om te vergroten...
Aaaw thanks! :sweatsmile:
Ben nu natuurlijk wel benieuwd wat je er van in mijn reports herkent... :thinking:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Aaaw thanks! :sweatsmile:
Ben nu natuurlijk wel benieuwd wat je er van in mijn reports herkent... :thinking:
Klik om te vergroten...
Je open en eerlijkheid. Vertellen wat je voelt, waar je aan denkt en wat je wilt.

Vind jou rapporten echt het allerbest met die van @Rupsen God ❤
d
dirkstepLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja vet. echt top reportje.
Je ziet er de lsd in, die verwarring en alles aan elkaar reigen. lsa is toch even wat lekkerder, wat organischer.
Sterk probleemoplossend ook. Ik begin vaak aan de trips, dan komt er iets langs in de buitenwereld, en daar hang ik alles aan op als een kapstok. Daar laat ik mezelf gewoon lekker door op spacen.

Soms loop ik vast op geluiden. het versterkt echt intens de geluiden bij mij. Ik hoor dingen die ik anders niet hoor.
Weleens een nare ervaring mee gehad ook, dat een geluid ineens hard binnenkwam, en mijn trip een slinger gaf.

Dat lichamelijke, willen aanraken, knijpen voelen, testen, zeer zeer herkenbaar.
Overmatig zweten en water drinken valt over t algemeen wel mee bij mij, daar plan ik wel op. Dekens, kleren, kachel etc.

Weleens onwijs gespaced op het volume van de muziek. Voor me gevoel stond die echt hard.
De volgende dag hoorde ik het amper gewoon. Echt bijna niet.
En in die trip, ' ja kan hem echt niet harder zetten hoor dit is onwijs hard al'
Sindsdien bereid ik die dingen wat voor. Muziek wil ik echt niet missen in de trip.

Onwijs leuk om zoveel over lsa te lezen. ken eigenlijk niemand die het doet of het fijn vind.
Ben wel van de zaadjes, hawaian baby woodrose. Lekker laten wellen, afschrapen, en dan lekker fijnmalen tussen de kiezen.
je proeft het dan al. Goed kauwen, dan werkt het echt binnen no time.
Het is wel afwisselend met hoe zwaar die valt op de maag en darmen, zit echt iets in het zaadje wat mijn lijf ontregelt. (haha)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."