Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA - Probleem 54

LSA - Probleem 54

68 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Larocca1971 @*.exe2.0 @Syl
Probleem lag deels bij mij , maar deels ook niet.. :grin:

Door de tekst te lezen (deels) en constant het nr54 te zien verschijnen overal en de manier waarop het geschreven is , komt zeer zeer dicht in de buurt van men mindlooping.
Terwijl ik nu typ denk ik bvb ook constant 7 , mens , 7 ,7 ,7 , 7 , fuck nu 6 , hopla maken we er 76 van , kat mens 7 76 6b6 6 7 kat probleem 54 , fuuuuuuuck stop , 7 7 7 , 666 :imp:
Je snapt het wel.
Waardoor ik al zeer geïrriteerd raak als ik dan nog zo een topic moet lezen in de zin van hoe ik denk (echt vreselijk) dan nog een het ongeorganiseerde typen van @Larocca1971 .
Kon ook nix goeds zeggen door men gemoedstoestand, nu wel.

Ik vind het knap dat je het hier zo allemaal durft op te schrijven , en vind het leuk dat je een super ervaring had !

En blij dat probleem 54 officieel van de baan is.

Maar toch zou IK persoonlijk iet subtieler zijn ivm mijn harde knots (grapje , erecte penis :tearsofjoy:)
Ik denk moest ik het report nu deze moment lezen , ik gwn niet zou gereageerd hebben.

Larocca1971 zei:
Probleem 54 is opgelost. Mijn man kon na het bad en leuke kleding de verleiding niet weerstaan en trok me naar de slaapkamer waar probleem 54 werd op opgelost. Opnieuw gedouched en fris en monter nu.
Klik om te vergroten...
Zoals ze het hier omschijft komt veel beter over in een tripreport imo , al begrijp ik wel dat ze het met detaille wou schrijven

@*.exe2.0
Thx om me het topic hellemaal te laten lezen door naar een zacht poesje te zoeken , wat ik niet vond :tearsofjoy:

@Syl nou had ik toch een tegen reactie verwacht over de 25j dames :grin:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
nou had ik toch een tegen reactie verwacht over de 25j dames
Klik om te vergroten...

Waarom perse tegen reactie...
Was het wel eens met wat je zei "Zeer leerrijke vrouwen in mijn ogen" 😌
Vond dat zeer wijze woorden, zeker gezien ik zelf 42 ben.
Dus daar scoor je dan weer punten mee 😉
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@*.exe2.0Thx om me het topic hellemaal te laten lezen door naar een zacht poesje te zoeken , wat ik niet vond :tearsofjoy:[/QUOTE]

hahaha!

ctrl + F en dan 'zacht poesje'
had je snel de grap doorgehad :wink:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Waarom perse tegen reactie...
Was het wel eens met wat je zei "Zeer leerrijke vrouwen in mijn ogen" 😌
Vond dat zeer wijze woorden, zeker gezien ik zelf 42 ben.
Dus daar scoor je dan weer punten mee 😉
Klik om te vergroten...
@Syl was maar om te lachen :grin: Ik maak namelijk niemand graag boos of ongelukkig , maar zeg wel graag men eigen mening :blush:.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
@Syl was maar om te lachen :grin: Ik maak namelijk niemand graag boos of ongelukkig , maar zeg wel graag men eigen mening :blush:.
Klik om te vergroten...

Ook lekker blijven doen!!! 👍
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Epiloog toegevoegd aan mijn verslag.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk reportje @Larocca1971 ,

Ik vond het chaotische ervan wel een leuk beeld geven van hoe jij de trip zelf beleefd hebt eigenlijk. Wel goed dat je later nog even uitlegt wat er nu daadwerkelijk allemaal aan de hand was en waar die 54 nou vandaan kwam... Ik zat me de hele tijd af te vragen... WTF is er met die 54 aan de hand?!

Zelf kan ik het ruwere randje met wat meer expliciete seksuele opmerkingen wel waarderen... En gezien het onderwerp van ons forum hoeven we het volgens mij ook niet per se "kindvriendelijk" te houden. We zijn toch bij voorbaat al geen geschikt forum voor jonge kinderen :sweatsmile:

Anyways... fijn dat je er zo van genoten hebt! Leuk weer iets van je te lezen!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Grappig geschreven. Komt een beetje gestoord over maar dat leest juist leuk. Dat je zo geil kan worden van happy caps... :tongueout:
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Larocca1971 zei:
Was het een lekkere tosti? :)
Klik om te vergroten...

Ham, kaas en een beetje pindasaus, was niet gek.


Larocca1971 zei:
Rolgordijnen bleven rollen. Lampkappen zweefde en deinde.
Met gesloten ogen zie je alles. Prachtige metrische figuren, kleurenpracht is overweldigend. Werelden, ruimten.
Klik om te vergroten...

Je bent geen enge diertjes tegengekomen zoals die bijv. in 'Starship Troopers' te zien zijn? Was voor mij een pure horrorfilm. Ben heel erg bang om dat nog een keer te moeten meemaken anders had ik al lang een keer een tripje genomen in mijn leven. Sinds mijn 10e levensjaar achtervolgen die beestjes me al.
Ik vond je verslag trouwens verhelderend al was het ook een beetje een waterballet als ik het zo las.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oehoeboeroe zei:
Ham, kaas en een beetje pindasaus, was niet gek.
Klik om te vergroten...

Lekker :)

Oehoeboeroe zei:
Je bent geen enge diertjes tegengekomen zoals die bijv. in 'Starship Troupers' te zien zijn? Was voor mij een pure horrorfilm. Ben heel erg bang om dat nog een keer te moeten meemaken anders had ik al lang een keer een tripje genomen in mijn leven. Sinds mijn 10e levensjaar achtervolgen die beestjes me al.
Ik vond je verslag trouwens verhelderend al was het ook een beetje een waterballet als ik het zo las.
Klik om te vergroten...

Nee, geen beestjes, oef, houd ik niet van in een trip. En ja, het transpireren was er in overvloed. Volgende keer leg ik wat badhanddoeken klaar, zal beter zijn.
En hygiënischer :)
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Eik zei:
Leuk reportje @Larocca1971 ,

Ik vond het chaotische ervan wel een leuk beeld geven van hoe jij de trip zelf beleefd hebt eigenlijk. Wel goed dat je later nog even uitlegt wat er nu daadwerkelijk allemaal aan de hand was en waar die 54 nou vandaan kwam... Ik zat me de hele tijd af te vragen... WTF is er met die 54 aan de hand?!

Zelf kan ik het ruwere randje met wat meer expliciete seksuele opmerkingen wel waarderen... En gezien het onderwerp van ons forum hoeven we het volgens mij ook niet per se "kindvriendelijk" te houden. We zijn toch bij voorbaat al geen geschikt forum voor jonge kinderen :sweatsmile:

Anyways... fijn dat je er zo van genoten hebt! Leuk weer iets van je te lezen!
Klik om te vergroten...

Ben blij hier terug te zijn en alle nieuwe ervaringen te lezen van anderen. :)
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Gecensureerd zeker niet ! Maar je kan het wel anders omschrijven natuurlijk.
Ze schrijft de report voor een mening veronderstel ik?
Dus geef ik ook de mijne , zoals jij de jouwe. :grin:
Klik om te vergroten...
Hier moet ik toch even op reageren.

Waarom zou ze het anders moeten omschrijven? Het is zoals het is. Rauw, duidelijk taalgebruik, daar hou ik van. Als daar een natte kut in voorkomt dan komt daar een natte kut in voor.

En een report schrijven voor een mening? Ik schrijf zoals het in me opkomt. Zoals ík het beleefd heb. Ik laat me niet beperken door de gedachte: "misschien vindt men dit niet leuk". Als het gewaardeerd wordt is dat natuurlijk wel extra leuk, daar niet van.

En dit vond ik nu een erg leuk report! Apart en anders, en klare taal. Leuk om te lezen! En fijn dat er inmiddels een oplossing 54 is. :wink: :nevergonnagiveyouup:

Ik krijg er trouwens enorm zin van om ook weer eens LSA te doen. Is alweer twee en half jaar geleden. Ergens dit voorjaar denk ik. :)

Rivalrie zei:
Grappig geschreven. Komt een beetje gestoord over maar dat leest juist leuk. Dat je zo geil kan worden van happy caps... :tongueout:
Klik om te vergroten...
De Trip-E is wel een beetje de vreemde eend in de bijt onder de Happy Caps hè? Daar zit wel degelijk een fatsoenlijke dosering van een werkzame stof in. :wink:
V
VallinorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vond je report interessant, op de 1 of andere manier lukt het jou om de zintuig wirwar tijdens je trip in schrift te plaatsen. Komt heel basaal, dierlijk over op mij. Heb je synesthesie?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Had deze nog niet eerder gezien. Ik kan de eerlijkheid en directheid wel waarderen. :grinning:
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Abakasi zei:
02.02.2020 lekker veel tweeën:)
Mooi verhaal weer, mag jouw trip reports graag lezen, keep them coming!

By the way: in jouw report over DOM kijk je Studio 54... linkje met de 54's in deze post wellicht?
Klik om te vergroten...

Ja, Studio 54 beschrijft exact mijn "zware" periode van gebruik. Maar iets dat niet te evenaren is, nooit meer zal gebeuren, maar wel het beste in mijn leven qua emoties en zelfontdekking. Die periode heeft mijn leven wezenlijk veranderd, zonder drugs of miniem nadien. Ik ben ik geworden. Er waren negatieve effecten, maar de positieve heb ik meegenomen in mijn leven. Ik durfde eindelijk zijn wie ik ben, zonder iets te nemen. Ik kan hier zeer lang over uitwijden.

Vallinor zei:
Vond je report interessant, op de 1 of andere manier lukt het jou om de zintuig wirwar tijdens je trip in schrift te plaatsen. Komt heel basaal, dierlijk over op mij. Heb je synesthesie?
Klik om te vergroten...
Ik leg altijd linken. Overal zie ik verband of associeer ik. Als ik iets genomen heb, kan dit extreem gaan, zoals hier. Het leven, issues, eender wat, lijkt dan als een puzzel in elkaar te vallen. Mag op verschillende deelgebieden zijn. Maar is ook weer gesprek alleen waard.

NiandraLades zei:
Had deze nog niet eerder gezien. Ik kan de eerlijkheid en directheid wel waarderen. :grinning:
Klik om te vergroten...
Soms schaam ik me ervoor, doch was dit wat ik ervaarde en voor het eerst dat ik schreef onder invloed.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat? Kreeg ik zojuist een hersenbloeding tijdens het lezen? Ik snap er helemaal niks van. Een van de meest weirde trippy shit die ik ooit heb gelezen. Alsof ik het dagboek lees van iemand in de laatste dagen van een psychose.

Ken je dat moment in dromen dat je een punt bereikt dat dingen zo raar en wereldvreemd zijn geworden dat er plotseling de gedachte in je op komt "ik ben nu aan het dromen"? Dat is wat ik ervaarde bij het lezen van dit report. Ik dacht echt dat ik elk moment wakker kon worden in bed met een piepende wekker op de achtergrond.

Dank voor het delen :thumbsup1:
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Wat? Kreeg ik zojuist een hersenbloeding tijdens het lezen? Ik snap er helemaal niks van. Een van de meest weirde trippy shit die ik ooit heb gelezen. Alsof ik het dagboek lees van iemand in de laatste dagen van een psychose.

Ken je dat moment in dromen dat je een punt bereikt dat dingen zo raar en wereldvreemd zijn geworden dat er plotseling de gedachte in je op komt "ik ben nu aan het dromen"? Dat is wat ik ervaarde bij het lezen van dit report. Ik dacht echt dat ik elk moment wakker kon worden in bed met een piepende wekker op de achtergrond.

Dank voor het delen :thumbsup1:
Klik om te vergroten...

Sorry, dit is supervreemd. Ik heb vanavond na twee maanden opnieuw LSA genomen. Ik lig hier zwaar onder invloed. Alles flasht.
Ik reageer later op uw post.
Dirkjan en Mark Retera zijn mijn favorieten!
Xx
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Larocca1971 zei:
Sorry, dit is supervreemd. Ik heb vanavond na twee maanden opnieuw LSA genomen. Ik lig hier zwaar onder invloed. Alles flasht.
Ik reageer later op uw post.
Dirkjan en Mark Retera zijn mijn favorieten!Xx
Klik om te vergroten...

Sorry, ik dacht dat het topic recenter was heb niet goed naar de datum gekeken. Heb je nu opnieuw LSA gedaan bedoel je, na de ervaring uit dit report?
Hier heb je een kikkertje op om te hallucineren. :hamsterface:
En ja Mark Retera is goud inderdaad, lig altijd dubbel om die gast.
Pas goed op jezelf :thumbsup1:
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Sorry, ik dacht dat het topic recenter was heb niet goed naar de datum gekeken. Heb je nu opnieuw LSA gedaan bedoel je, na de ervaring uit dit report?
Hier heb je een kikkertje op om te hallucineren. :hamsterface:
En ja Mark Retera is goud inderdaad, lig altijd dubbel om die gast.
Pas goed op jezelf :thumbsup1:
Klik om te vergroten...
Ik heb letterlijk vanavond opnieuw LSA gedaan. Op dit moment.
Dirkjan staat op de Noordpool voor een wit bord met in het midden een rode stip. U bevindt zich hier. Hans Teeuwen zou zeggen " Hoe kom je erbij :) "
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
h a h a , t r i p z e :thumbsup1:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."