Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFout gegaan op LSD

Fout gegaan op LSD

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
TheGozd zei:
wauw gaaf dat je iemand close kent die zelf LSD maakt, is ÊÊn van de moeilijkste drugs om te maken. Kan ik niet via jou vloeibare LSD ook kopen dan? xd
Klik om te vergroten...
Waarom doe je dit nou? Je weet gerust dat dit niet mag.... Dus moet ik actie ondernemen sorry.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik mijn bad trip heb gehad op lsd, heb ik een week later weer getript om de bad trip te verwerken. Het was erg plezierig moet ik zeggen en heeft mijn angst om te trippen totaal weggenomen. Apart hÊ?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een super fijne reacties. Dat doet me erg goed! Heel lief, bedankt.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel ug een druppel bevat. Ik zal het eens navragen en dan eens kijken of ik aan zegels kan komen. Dat lijkt me misschien toch beter doseren inderdaad. Maar voorlopig ben ik er even klaar mee. Eerst dit goed verwerken :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeetje wat kut. En wat jammer ook gewoon voor je/jullie, LSD kan zo fantastisch zijn maar, zo blijkt maar weer, ook de gedaante van een monster aannemen, net als ieder ander psychedelisch middel in bepaalde (soms onvoorziene) omstandigheden.

Ik heb net de reacties gelezen en veel is al gezegd. Toen ik je report las, was mijn eerste gedachte dezelfde als die van @Rivalrie: dit klinkt alsof je een ‘overdosis’ (waarmee ik bedoel: hoger dan gewenste/verwachtte) dosis LSD hebt gehad. Ik heb zelf geen ervaring met 300-400 ug, maar ik weet wel dat hoe hoger de dosis, hoe sneller de effecten opkomen. Dit is erg opvallend bij LSD vind ik. Het zou dus zomaar kunnen dat je dosis te hoog was, en aangezien je dat soort hevige effecten niet mentaal ingecalculeerd had raakte je misschien in paniek. Paniek en angst zijn vaak het begin van een bad trip, want dan neemt de drang om er tegen te vechten het gemakkelijk over. We kennen het allemaal in een bepaalde mate.

Vloeibare LSD - ik heb het nog nooit in real life gezien maar het klinkt wel als een mogelijk vrij tricky manier van doseren, zeker als je niet weet hoeveel er in de druppel die je neemt zit. En al helemaal omdat LSD zo’n enorm potent molecuul is kan het nogal uitmaken lijkt me.

Ik snap dat je er de komende tijd even helemaal klaar mee bent en neem ook vooral goed de tijd om deze ervaring te verwerken. Mocht je het ooit een nieuwe kans geven, dan wens ik jou en je vriend een geweldige trip toe om deze negatieve ervaring te compenseren!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helenas zei:
Heeft iemand tips over hoe we hier mee om kunnen gaan? Hebben we gewoon pech gehad? Hoe kunnen we dit de volgende keer voorkomen? Ik ga in ieder geval geen hele druppel meer doen want dit wil ik nooit meer
Klik om te vergroten...
LSD en andere tripmiddelen kunnen soms wat prikkende gevoelens geven. Spierkrampen komen ook regelmatig voor. Soms kan het prettig aanvoelen, maar zoals met alles tijdens het trippen, kan het ook heel naar worden; zeker als je er steeds op let. Verder zijn verwarring, moeite met uit je woorden komen en gevoeligheid voor de sfeer van een ruimte heel gebruikelijke ervaringen tijdens een trip. Dus wat dat betreft lees ik niet zoveel geks in je report. Het is meer zo dat je tijdens een trip last kunt krijgen van gedachten en gevoelens die zichzelf versterken. Als je zoiets hebt van 'ah dit voelt echt he-le-maal niet chill aan, ik wil dat het weg gaat', dan kan dat je hele belevingswereld beïnvloeden. Je kunt elkaar ook aansteken met reacties, dat je een beetje schrikt van een ander en die persoon daar ook weer geschrokken op reageert.

Wat goed helpt in zulke situaties is je bedenken dat je aan het trippen bent en dat het zo weer voorbij is. Zodra je de gevoelens herkent als een negatieve gedachtenspiraal, kun je het ook gelijk wat loslaten. Wat ook helpt is de omgeving veranderen. Probeer even een lekker plekje te vinden, of ga juist buiten even een wandeling maken. Met verandering van omgeving kan je vaak ook je beleving veranderen. Als iemand even wat minder chill gaat dan helpt het vaak om even een dekentje te geven en een kop thee en een fijne plek om te zitten. En nieuwsgierig proberen uit te vinden wat jij (of de andere persoon) precies ervaart. Dat voelt al een stuk minder zwaar dan een vaag zwaar gevoel waar je snel van af wil.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
LSD en andere tripmiddelen kunnen soms wat prikkende gevoelens geven. Spierkrampen komen ook regelmatig voor. Soms kan het prettig aanvoelen, maar zoals met alles tijdens het trippen, kan het ook heel naar worden; zeker als je er steeds op let. Verder zijn verwarring, moeite met uit je woorden komen en gevoeligheid voor de sfeer van een ruimte heel gebruikelijke ervaringen tijdens een trip. Dus wat dat betreft lees ik niet zoveel geks in je report. Het is meer zo dat je tijdens een trip last kunt krijgen van gedachten en gevoelens die zichzelf versterken. Als je zoiets hebt van 'ah dit voelt echt he-le-maal niet chill aan, ik wil dat het weg gaat', dan kan dat je hele belevingswereld beïnvloeden. Je kunt elkaar ook aansteken met reacties, dat je een beetje schrikt van een ander en die persoon daar ook weer geschrokken op reageert.

Wat goed helpt in zulke situaties is je bedenken dat je aan het trippen bent en dat het zo weer voorbij is. Zodra je de gevoelens herkent als een negatieve gedachtenspiraal, kun je het ook gelijk wat loslaten. Wat ook helpt is de omgeving veranderen. Probeer even een lekker plekje te vinden, of ga juist buiten even een wandeling maken. Met verandering van omgeving kan je vaak ook je beleving veranderen. Als iemand even wat minder chill gaat dan helpt het vaak om even een dekentje te geven en een kop thee en een fijne plek om te zitten. En nieuwsgierig proberen uit te vinden wat jij (of de andere persoon) precies ervaart. Dat voelt al een stuk minder zwaar dan een vaag zwaar gevoel waar je snel van af wil.
Klik om te vergroten...

Goede tips vind ik! :)
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een vervelende situatie! Waarom was het zo belangrijk voor je dat ie vriendin en vriend naar je toe kwamen? Ik zou in zo'n geval niet te veel hulp van externe factoren verwachten; je staat er sowieso al alleen voor. Het zou de situatie voor mij er alleen maar ingewikkelder van maken op lsd kan ik sociale interactie helemaal niet goed verwerken. Je grootste vijand is je eigen paniek en bezorgde mensen om je heen versterken dat alleen maar. Voor mij is dat echt het allerlaatste waar ik behoefte aan zou hebben. Met een beetje pech bellen ze een ambulance ook nog.
Als je het nog eens wilt proberen op lsd, dan zou ik voor blotters gaan. Als je een benzo in huis hebt, weet je dat je altijd je trip kunt dempen als je daar behoefte aan hebt. Alleen de wetenschap dat dat kan, zorgt er voor mij voor dat ik me nergens zorgen over maak en gerust hoge doseringen neem. De benzo heb ik nooit nodig gehad. Als je het gevoel accepteert, verwelkomt zonder angst en niet probeert te remmen, dan pakt zo'n avond waarschijnlijk heel wat anders uit.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fyrckant zei:
Dat moment dat je uitspreekt dat je niet zo lekker aan het gaan bent...heftig is dat, herkenbaar ook hoe geladen die opmerking dan is.
Klik om te vergroten...
Ja, helaas bevestig je het op die manier tegenover jezelf en breng je die vibe bij de ander(en) waarmee je tript. Al is het natuurlijk helemaal begrijpelijk dat iemand dat doet.

Beter is het denk ik om het even voor jezelf te houden en jezelf mogelijk af te zonderen (mocht dat fijner zijn). En eerst wat dingen te proberen zoals veranderen van omgeving, zingen, dansen. (echt waar!) Wat dan ook om niet in die gedachtestroom mee te gaan dat je niet lekker gaat. Belangrijk is om die stroom voor een tijdje te onderbreken en dan kunnen dingen er al gauw heel anders uit gaan zien. Maar als je zegt dat je niet goed gaat, schrikt de ander daarvan, jij schrikt weer van zijn/haar reactie, enzovoort... Dan kun je makkelijk heel snel op een plek komen waar het niet meer zo makkelijk is om eruit te komen denk ik. Zeker als je het bevestigt tegenover elkaar.

Pace Ley zei:
Wat een vervelende situatie! Waarom was het zo belangrijk voor je dat ie vriendin en vriend naar je toe kwamen? Ik zou in zo'n geval niet te veel hulp van externe factoren verwachten; je staat er sowieso al alleen voor. Het zou de situatie voor mij er alleen maar ingewikkelder van maken op lsd kan ik sociale interactie helemaal niet goed verwerken. Je grootste vijand is je eigen paniek en bezorgde mensen om je heen versterken dat alleen maar. Voor mij is dat echt het allerlaatste waar ik behoefte aan zou hebben. Met een beetje pech bellen ze een ambulance ook nog.
Klik om te vergroten...
Maar daar zijn we allemaal verschillend in. Ik ben hier ook zoals jou in en dat (mensen vragen om naar me toe te komen wanneer ik bad ga) zou ook het laatste zijn wat ik zou willen in zo'n situatie. Maar ik ben ook iemand die als ik ziek ben het liefst helemaal alleen gelaten wordt. Een ander zou dat dan weer vreselijk kunnen vinden en het liefst iemand erbij hebben die voor hem/haar zorgt.


Verder eens met iedereen die de vloeibare LSD maar wat tricky vind. Beter gewoon zegels kopen. Maar ja, dat is allemaal al gezegd dus.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
TheGozd zei:
druppel LSD? daar heb ik nog nooit van gehoord. Hoe kun je in hemelsnaam aan vloeibare LSD komen. Erg rare ervaring, vooral omdat je zegt al wel eens LSD te hebben gedaan. Dat van huid die pijn doet heb ik nog nooit gehoord. Ik denk dat je er mentaal niet helemaal klaar voor was ofzo of misschien voelde je een discomfort bij het feit dat je niet meer uit het dakraam kon kijken en dat je toen iets tegen je zin in moest doen
Klik om te vergroten...
Er zijn vendors die vloeibare 1P-LSD verkopen. Mag uiteraard geen sources vernoemen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Er zijn vendors die vloeibare 1P-LSD verkopen. Mag uiteraard geen sources vernoemen.
Klik om te vergroten...

Ah dat wist ik niet. Wel fancy, maar misschien maar beter gewoon op blotters dan...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Ah dat wist ik niet. Wel fancy, maar misschien maar beter gewoon op blotters dan...
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk is die ook via een oplossing op het papier gekomen :grin:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Ah dat wist ik niet. Wel fancy, maar misschien maar beter gewoon op blotters dan...
Klik om te vergroten...
Volgens de reviews werkt het prima en is het makkelijk om er exact 1 druppel van 100ug uit te halen.
Maar zoals je zegt, ik hou het wel bij blotters. Heb nog twee zegels AL-LAD liggen van 150ug elk en wacht nog even op een lekker zonnige dag daarvoor 😇
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Uiteindelijk is die ook via een oplossing op het papier gekomen :grin:
Klik om te vergroten...

True that, maar dat mogen zij dan toch maar voor mij doen. 😄
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Heb nog twee zegels AL-LAD liggen van 150ug elk en wacht nog even op een lekker zonnige dag daarvoor 😇
Klik om te vergroten...
Vaker gedaan? Zo ja, wat vond je ervan?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
True that, maar dat mogen zij dan toch maar voor mij doen. 😄
Klik om te vergroten...
Ja probleem is vooral dat die kleine druppelflesjes niet echt precieze druppels afgeven. EÊn druppel kan dan net zo groot zijn als twee andere druppels uit hetzelfde pipet. In principe heb je ook micropipetten waarmee dat allemaal veel preciezer kan. Maarja, die geven ze niet gratis bij de LSD weg :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Vaker gedaan? Zo ja, wat vond je ervan?
Klik om te vergroten...
Beetje saai. De andere lysergamides zijn leuker.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Beetje saai. De andere lysergamides zijn leuker.
Klik om te vergroten...
Vind ik ook.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een druppel is een druppel,, als deze loskomt van de pipet en je laat deze op een schoteltje vallen (om op te likken) bevat de druppel dezelfde hoeveelheid vloeistof. Nooit rechtstreeks op je tong druppelen, als het verkeerd gaat is er geen weg terug!!
In de scheikunde is dit een beproefde methode om metingen te doen om o.a. de zuurtegraad van een vloeistof te bepalen. Maar je moet wel nauwkeurig te werk gaan!
Wat ik lees (ik heb er geen ervaring mee) zijn de zegels veel betrouwbaarder te doceren. Zegels worden trouwens gemaakt met vloeibare LSD dus het is niet zo vreemd dat jij in het bezit bent van vloeibare LSD.
De enige en vooral wijze tip die ik je kan meegeven is: zorg altijd voor een vertrouwde trip-sitter als je LSD, paddo's, salvia of andere tripmiddelen gebruikt gebruikt!
Trek je het niet meer dan kan het rust geven om tegen de trip-sitter (of -ster) lekker aan te leunen en je weer een stukje comfortabeler te voelen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Vaker gedaan? Zo ja, wat vond je ervan?
Klik om te vergroten...
Nee, maar ik had gehoord dat het kleurrijker was dan 1P-LSD.
Zou je het aanraden om dan 300ug in 1x te doen ipv 2 trips van 150ug?
Heb al 2x 300ug gedaan. Maar euhh, wil de toop niet hijacken đŸ˜…ī¸
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Nee, maar ik had gehoord dat het kleurrijker was dan 1P-LSD.
Zou je het aanraden om dan 300ug in 1x te doen ipv 2 trips van 150ug?
Heb al 2x 300ug gedaan. Maar euhh, wil de toop niet hijacken đŸ˜…ī¸
Klik om te vergroten...
Je hebt al 2x 300ug gedaan met (1P-)LSD neem ik dan aan?

Nee ik zou het niet aanraden om 300ug AL-LAD te nemen, ik weet niet hoe jij erop reageert. Zelf reageerde ik wel erg mild op 150ug AL-LAD, maar durf niet te zeggen dat dat ook zo zal zijn bij jou. Ik vond AL-LAD trouwens veel minder kleurrijk dan (1P-)LSD/ALD-52. De visuals waren enorm complex, maar juist erg eentonig qua kleur voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."