Jeetje wat kut. En wat jammer ook gewoon voor je/jullie, LSD kan zo fantastisch zijn maar, zo blijkt maar weer, ook de gedaante van een monster aannemen, net als ieder ander psychedelisch middel in bepaalde (soms onvoorziene) omstandigheden.
Ik heb net de reacties gelezen en veel is al gezegd. Toen ik je report las, was mijn eerste gedachte dezelfde als die van
@Rivalrie: dit klinkt alsof je een âoverdosisâ (waarmee ik bedoel: hoger dan gewenste/verwachtte) dosis LSD hebt gehad. Ik heb zelf geen ervaring met 300-400 ug, maar ik weet wel dat hoe hoger de dosis, hoe sneller de effecten opkomen. Dit is erg opvallend bij LSD vind ik. Het zou dus zomaar kunnen dat je dosis te hoog was, en aangezien je dat soort hevige effecten niet mentaal ingecalculeerd had raakte je misschien in paniek. Paniek en angst zijn vaak het begin van een bad trip, want dan neemt de drang om er tegen te vechten het gemakkelijk over. We kennen het allemaal in een bepaalde mate.
Vloeibare LSD - ik heb het nog nooit in real life gezien maar het klinkt wel als een mogelijk vrij tricky manier van doseren, zeker als je niet weet hoeveel er in de druppel die je neemt zit. En al helemaal omdat LSD zoân enorm potent molecuul is kan het nogal uitmaken lijkt me.
Ik snap dat je er de komende tijd even helemaal klaar mee bent en neem ook vooral goed de tijd om deze ervaring te verwerken. Mocht je het ooit een nieuwe kans geven, dan wens ik jou en je vriend een geweldige trip toe om deze negatieve ervaring te compenseren!