Ik heb het vermoeden dat ik (fysiek gezien) niet zo goed reageer op 3-FPM...
Een paar weken geleden ontstond er een vreemde gevoelige plek op mijn wijsvinger, een lichtrode ronde plek waarbij het voelde alsof er een blaar ging ontstaan. Normaal ontwikkelt een blaar zich verder of verdwijnt deze, maar deze plek is exact zo blijven zitten. Als ik er op druk dan voelt het alsof er een splintertje in mijn huid zit.
Een paar dagen geleden heb ik 50mg 3-FPM gebruikt, de dagen erna kreeg ik mijn trouwring niet goed meer om, mijn vingers zijn iets dikker dan normaal en gevoeliger, sinds kort ontstaat er op mijn middelvinger eenzelfde rode plek... Ik begin nu te vermoeden dat 3-FPM hier mogelijk bij betrokken is.
Als ik op internet zoek naar problemen met 3-FPM dan wordt de term
vasculitis regelmatig
genoemd, dit lijkt daar een beetje op...
Edit: Hierboven wordt gesproken over inflammation, daar lijkt het nu meer op, verdikking en rode plekken, vasculitis is ernstiger.
Aangezien ik regelmatig met substanties in lage doseringen experimenteer kan ik niet met zekerheid zeggen dat het de 3-FPM is.
De afgelopen 2 maanden heb ik ook met 2-FA, 2-FMA, 3-FA, 2/3-FEA, 3-MMC, amfetamine, IPPH en 4F-MPH geëxperimenteerd.
Ik slik dan rond 07:00 een vloeitje met volgens psychonautwiki een "light to mid-common" dosering. (Van 3-MMC maximaal 50mg)
Hierbij rouleer ik tussen verschillende soorten substanties om mijn tolerantie / dosering laag en constant te houden.
Ik stop de rest van het jaar met alle stimulanten om te kijken hoe dit zich ontwikkelt,
als mijn klachten niet verdwijnen of verminderen dan ga ik er mee naar de huisarts.
Het zou voor de wetenschap wel interessant zijn om te laten bepalen in hoeverre dit écht zuivere 3-FPM is...