Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stonologie zei: Dit is een van de meest schadelijke RC’s die ik zelf heb geprobeerd. Toen ik op reddit las over wat dit stofje allemaal met je lichaam kom doen heb ik het nooit meer besteld. Kut wel, want het voelt als een aangename speed soort, met minder comedown. Inflammation en the 3-FPM flu vond ik te naar en het niet waard. Zou er even wat meer research naar doen, de moederstof van deze stof heeft ook al een best heftige geschiedenis.. Klik om te vergroten... Tijdens mijn eerste research ben ik hier ook iets over tegen gekomen, maar dat was maar van 1 bron. Vrienden van mij gebruiken het al langere tijd met regelmaat en hebben hier geen nare ervaringen mee. Zou je mij misschien kunnen helpen met wat meer research? Ik ben zelf helemaal nieuw in de wereld van de RC's en na dit bericht wil ik absoluut meer weten over deze stof en zeker de eventuele schadelijke effecten."
"Goedemiddag, een paar maanden terug heb ik voor het eerst 3fpm (3-Fluorophenmetrazine) gebruikt. We zaten met een paar vrienden thuis en hebben in eersten instantie ene klein puntje nasaal ingenomen. het brand ontzettend in je neus waardoor je je meteen wakkerder voelt. de effecten zijn ook vrijwel meteen merkbaar. Ik begon me energieker te voelen maar toch ook relaxed. We hebben zitten gamen, ik merkte hierbij dat ik me goed kon focussen en voelde me helder. Na anderhalf uur waren de effecten niet meer echt merkbaar en hebben we nog wat genomen. Uiteindelijk zonder problemen kunnen gaan slapen, mede door de lage dosis. Een paar weken later heb ik het tijdens carnaval gebruikt. Deze keer heb ik meer genomen. Ik merkte heel erg dat ik bewegingsdrang had en zin om te dansen. Ik heb me de hele avond prima gevoeld en ongeveer om het uur een beetje bijgenomen. Daarnaast rustig een bier en water gedronken. Ik merkte dat ik een droge mond kreeg en moest vaak plassen. Ook had ik het warm. Mijn eetlust was volledig verdwenen waardoor ik aan het einde van de avond met een lege maag zat maar niks binnen kreeg. Toen ik uiteindelijk in bed lag was ik moe en blij om in bed te liggen, ik voelde me comfortabel. Ik heb de hele nacht erg ligt geslapen. De volgende ochtend werd ik wakker met een lege maag waardoor ik me slecht voelde. ik heb mezelf toen moeten forceren om iets te eten. Gelukkig ging het na een banaan en een mueslireep weer een stukje beter. Toen heb ik een middag dutje gedaan, we zouden die avond weer de stad in gaan. Voor deze avond was het plan om vroeg te pieken en op tijd te stoppen omdat ik de dag erna moest werken. We hebben tussen 17.00 en 22.00 om het uur wat genomen en lagen om 01.00 in bed. Het duurde eventjes voor ik in slaap kwam, maar ik heb deze nacht heerlijk geslapen en voelde me de dag erna prima. Gisteravond ben ik naar een concert gegaan. Ik heb toen om het uur een kleine dosis genomen. Hierdoor voelde ik me lekker energiek, maar niet te erg. Na het concert zijn we nog de stad in gegaan en uiteindelijk ben ik naar huis gelopen (ongeveer 4 km). Thuis heb ik nog een uurtje op de bank gezeten en ben toen heerlijk gaan slapen. De dag na gebruik voel ik me licht onrustig en zweet ik veel. Nog even de plus en min punten naar mijn ervaringen op een rijtje: + Het lijkt langer effect te hebben en je hebt minder snel de drang om bij te pakken. + Het geeft wel energie, maar je "kookt niet over". + Geen last van kaakschaatsen, vergrote pupillen of iets dergelijks. + Geen last van "plafondienst", je kunt er redelijk van slapen. - Droge mond. - Slechte eetlust. Hier nog een linkje voor verdere informatie: https://psychonautwiki.org/wiki/3-FPM Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, als er nog vragen of onduidelijkheden zijn hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Psychotraktor"
"Ganggangđź’Ż zei: Wat voor dosissen nam je en was er ook sprake van euforie? Klik om te vergroten... Ik heb geen dosis afgewogen maar nam steeds een klein sleutelpuntje in ieder neusgat. Echte euforie heb ik niet ervaren, voelde me wel echt goed en was heel vrolijk. Maar dit zou ik zelf niet als euforisch omschrijven."
"Stonologie zei: Snap ik hoor, er is een grote kans dat jij hier nooit last van zou krijgen, maar ik heb zelf besloten dat risico toch niet te nemen, dan maar een van de andere 100 uppers haha.. Niet dat ik zo ongelovelijk veel weet hoor, ik ben geen @Jmths. Maar heb wel wat posts op reddit voorbij zien komen over gevaren van deze stof. De moederstof is ooit van de markt afgehaald om dezelfde reden die ik al noemde. Mensen vonden het een fijnere stimulant dan meth, ook omdat het veel minder comedown en dip veroorzaakt (ook na binges). Alleen toen bleek het enorm verslavend en een enorm bijtende stof te zijn (moet je maar eens een goede lijn 3-FPM iets te zacht opsnuiven, het voelt alsof het direkt door je neus heen brand..) Ik geloof dat dat inflammation kan veroorzaken, google maar “3fpm inflammation reddit”. Daar vind je veel meer informatie dan dat ik heb opgeslagen. Ook zijn er mensen die last hebben van “the 3-fpm flu”, letterlijk ook symptonen van griep. Dit zou kunnen wijzen op nog een gevaar van dese stof, maar dit ben ik vergeten. Als je vragen hebt gewoon stellen, en als je iets opzoekt over drugs, zet dan reddit, psychonautwiki, erowid of tripsit achter je zoekterm op google, dan vind je veel meer. Klik om te vergroten... Dankje!"
"Jmths zei: Wat hierboven staat beschreven door OP is denk ik vrij duidelijk en kan ik mij wel in vinden. 3-FPM is vrij populair om te injecteren, context die op andere fora niet altijd vermeld werd. 3-FPM (en Phenmetrazine) is wel wat subtieler dan de meeste stimulanten, nog wel een stukje subtieler dan 2-FMA ook. De potentie in gewicht is ook heel laag en mede door toevoeging van het fluor atoom brand deze aanzienlijk op de neus en maag waardoor het toch wel iets minder misbruik gevoelig wordt. Klik om te vergroten... Dankje. Dat branden in de neus heb ik wel gemerkt maar vond het mee vallen. Ik heb indd wel enigzins last gehad van mijn maag tijdens en na gebruik, maar dacht dat dit vooral door slecht eten en bier drinken kwam en heb gewoon een rennie genomen. Maar dit verklaard wel wat."
"Ga aankomende zaterdag eindelijk weer eens naar Jaya the cat. Dat was jaren geleden de eerste band die ik live zag"