Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met 3-fpm

Ervaringen met 3-fpm

23 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat voor dosissen nam je en was er ook sprake van euforie?
P
PsychotraktorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ganggangđź’Ż zei:
Wat voor dosissen nam je en was er ook sprake van euforie?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen dosis afgewogen maar nam steeds een klein sleutelpuntje in ieder neusgat. Echte euforie heb ik niet ervaren, voelde me wel echt goed en was heel vrolijk. Maar dit zou ik zelf niet als euforisch omschrijven.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is een van de meest schadelijke RC’s die ik zelf heb geprobeerd. Toen ik op reddit las over wat dit stofje allemaal met je lichaam kom doen heb ik het nooit meer besteld.

Kut wel, want het voelt als een aangename speed soort, met minder comedown. Inflammation en the 3-FPM flu vond ik te naar en het niet waard. Zou er even wat meer research naar doen, de moederstof van deze stof heeft ook al een best heftige geschiedenis..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychotraktor zei:
Tijdens mijn eerste research ben ik hier ook iets over tegen gekomen, maar dat was maar van 1 bron. Vrienden van mij gebruiken het al langere tijd met regelmaat en hebben hier geen nare ervaringen mee. Zou je mij misschien kunnen helpen met wat meer research? Ik ben zelf helemaal nieuw in de wereld van de RC's en na dit bericht wil ik absoluut meer weten over deze stof en zeker de eventuele schadelijke effecten.
Klik om te vergroten...
Snap ik hoor, er is een grote kans dat jij hier nooit last van zou krijgen, maar ik heb zelf besloten dat risico toch niet te nemen, dan maar een van de andere 100 uppers haha..

Niet dat ik zo ongelovelijk veel weet hoor, ik ben geen @Jmths. Maar heb wel wat posts op reddit voorbij zien komen over gevaren van deze stof. De moederstof is ooit van de markt afgehaald om dezelfde reden die ik al noemde. Mensen vonden het een fijnere stimulant dan meth, ook omdat het veel minder comedown en dip veroorzaakt (ook na binges).

Alleen toen bleek het enorm verslavend en een enorm bijtende stof te zijn (moet je maar eens een goede lijn 3-FPM iets te zacht opsnuiven, het voelt alsof het direkt door je neus heen brand..)

Ik geloof dat dat inflammation kan veroorzaken, google maar “3fpm inflammation reddit”. Daar vind je veel meer informatie dan dat ik heb opgeslagen.

Ook zijn er mensen die last hebben van “the 3-fpm flu”, letterlijk ook symptonen van griep. Dit zou kunnen wijzen op nog een gevaar van dese stof, maar dit ben ik vergeten.

Als je vragen hebt gewoon stellen, en als je iets opzoekt over drugs, zet dan reddit, psychonautwiki, erowid of tripsit achter je zoekterm op google, dan vind je veel meer:).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."