#1
Wat voor dosissen nam je en was er ook sprake van euforie?
Ik heb geen dosis afgewogen maar nam steeds een klein sleutelpuntje in ieder neusgat. Echte euforie heb ik niet ervaren, voelde me wel echt goed en was heel vrolijk. Maar dit zou ik zelf niet als euforisch omschrijven.Wat voor dosissen nam je en was er ook sprake van euforie?
Snap ik hoor, er is een grote kans dat jij hier nooit last van zou krijgen, maar ik heb zelf besloten dat risico toch niet te nemen, dan maar een van de andere 100 uppers haha..Tijdens mijn eerste research ben ik hier ook iets over tegen gekomen, maar dat was maar van 1 bron. Vrienden van mij gebruiken het al langere tijd met regelmaat en hebben hier geen nare ervaringen mee. Zou je mij misschien kunnen helpen met wat meer research? Ik ben zelf helemaal nieuw in de wereld van de RC's en na dit bericht wil ik absoluut meer weten over deze stof en zeker de eventuele schadelijke effecten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."