#1
Waar ik nu woon is het -10 graden op sommige dagen maar meeste jointjes die ik rook zijn nog steeds terwijl ik buiten met vrienden ben of iets dergelijks.
EDIT: ik heb net even een klein wandelingetje buiten gedaan en nu is het binnen weer lekker warm. Ik ga maar even muziek luisteren en toestaan dat ik even niks doe.Ik ben deze week weer even volaan aan het blowen. De laatste jaren was ik juist flink geminderd. Maar ik heb er zo mijn redenen voor om nu toch even te blowen.
Het probleem is dat ik alleen echt helemaal geen zin heb om uit te leggen waarom.
Sterker nog, ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in.
Het is zelfs zo erg dat ik maar besloten heb om een halve vakantiedag op te nemen zodat ik lekker vrij ben. Maar nu zit ik me te vervelen. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan want dat is koud. Ik heb ook geen zin om binnen te blijven want dat is saai. Daarom ben ik nu maar dit tripreport aan het schrijven, terwijl ik daar ook eigenlijk geen zin in heb. Het ergste is dat ik ook geen zin heb om ergens zin in te hebben. Maar dat heb ik dan weer wel.
Vooral de dag na het blowen kan ik best lusteloos worden. Ik word dan best wel gaar wakker, en het duurt uren voordat ik een beetje wakker ben. Maar op geen enkel moment van de dag ben ik dan zo helder dat ik uit mezelf dan allerlei dingen ga doen. Dus in plaats daarvan ga ik een beetje passief rondhangen, niks doen, me vervelen, en het mezelf dan kwalijk nemen dat ik mezelf aan het vervelen ben,
Ik ga nog maar even een joint draaien zodat mijn gedachten weer verder in een passief rondje kunnen blijven circuleren. Nog een paar dagen. Dan stop ik weer.
Iemand nog drugstips nodig in de tussentijd? Dan heb ik weer wat te doen!![]()
Ja maar ik drink dan zoveel koffie dat ik te hyped ben en me alsnog niet kan concentreren en dan maar allerlei dingen net niet doen.Dat gaar wakker worden herken ik ook wel van dagelijks blowen, was bij mij na een stevige bak pleur vaak wel weg. Maar ach als je toch weer gaat stoppen verdwijnt dat vanzelf weer![]()
Dat helpt dan ook niet echt nee, blow je ook net voordat je naar bed gaat?Ja maar ik drink dan zoveel koffie dat ik te hyped ben en me alsnog niet kan concentreren en dan maar allerlei dingen net niet doen.
Ja meestal juist voor het slapen. Dan heb ik niks te doen dus dan ga ik me vervelend en van wiet kan ik dan slapen. De valkuil voor mij is dus om overdag te weinig te doen, waardoor ik me 's avonds ga vervelen, en dan kom ik in een negatieve spiraal. Beter is het om op tijd naar bed te gaan, op tijd eruit, vroeg wat gaat doen, en dan als het avond is ontspannen. Maarja daar heb je een ritme voor nodig en soms raakt dat ff ontregeldDat helpt dan ook niet echt nee, blow je ook net voordat je naar bed gaat?
Het is zelfs zo erg dat ik maar besloten heb om een halve vakantiedag op te nemen zodat ik lekker vrij ben. Maar nu zit ik me te vervelen. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan want dat is koud. Ik heb ook geen zin om binnen te blijven want dat is saai. Daarom ben ik nu maar dit tripreport aan het schrijven, terwijl ik daar ook eigenlijk geen zin in heb. Het ergste is dat ik ook geen zin heb om ergens zin in te hebben. Maar dat heb ik dan weer wel.
Snap ik hoor, bij verveling krijg ik ook altijd zin in om te gaan blowen. In mijn ervaring helpt het ook om +- 3 uur voordat je gaat slapen de laatste joint te roken, opzich slaap je dan nog wel rap in maar word je minder gaar wakker.Ja meestal juist voor het slapen. Dan heb ik niks te doen dus dan ga ik me vervelend en van wiet kan ik dan slapen. De valkuil voor mij is dus om overdag te weinig te doen, waardoor ik me 's avonds ga vervelen, en dan kom ik in een negatieve spiraal. Beter is het om op tijd naar bed te gaan, op tijd eruit, vroeg wat gaat doen, en dan als het avond is ontspannen. Maarja daar heb je een ritme voor nodig en soms raakt dat ff ontregeld![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."