Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNergens zin in door wiet

Nergens zin in door wiet

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar ik nu woon is het -10 graden op sommige dagen maar meeste jointjes die ik rook zijn nog steeds terwijl ik buiten met vrienden ben of iets dergelijks.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik maar ook velen met mij kennen lethargische stijl van leven maar al te goed.

Tis niet voor altijd gelukkig!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben deze week weer even volaan aan het blowen. De laatste jaren was ik juist flink geminderd. Maar ik heb er zo mijn redenen voor om nu toch even te blowen.

Het probleem is dat ik alleen echt helemaal geen zin heb om uit te leggen waarom.
Sterker nog, ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in.

Het is zelfs zo erg dat ik maar besloten heb om een halve vakantiedag op te nemen zodat ik lekker vrij ben. Maar nu zit ik me te vervelen. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan want dat is koud. Ik heb ook geen zin om binnen te blijven want dat is saai. Daarom ben ik nu maar dit tripreport aan het schrijven, terwijl ik daar ook eigenlijk geen zin in heb. Het ergste is dat ik ook niet echt zin heb om ergens zin in te hebben. Maar dat heb ik dan weer wel.

Vooral de dag na het blowen kan ik best lusteloos worden. Ik word dan best wel gaar wakker, en het duurt uren voordat ik een beetje wakker ben. Maar op geen enkel moment van de dag ben ik dan zo helder dat ik uit mezelf dan allerlei dingen ga doen. Dus in plaats daarvan ga ik een beetje passief rondhangen, niks doen, me vervelen, en het mezelf dan kwalijk nemen dat ik mezelf aan het vervelen ben,

Ik ga nog maar even een joint draaien zodat mijn gedachten weer verder in een passief rondje kunnen blijven circuleren. Nog een paar dagen. Dan stop ik weer.

Iemand nog drugstips nodig in de tussentijd? Dan heb ik weer wat te doen! :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ik ben deze week weer even volaan aan het blowen. De laatste jaren was ik juist flink geminderd. Maar ik heb er zo mijn redenen voor om nu toch even te blowen.

Het probleem is dat ik alleen echt helemaal geen zin heb om uit te leggen waarom.
Sterker nog, ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in.

Het is zelfs zo erg dat ik maar besloten heb om een halve vakantiedag op te nemen zodat ik lekker vrij ben. Maar nu zit ik me te vervelen. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan want dat is koud. Ik heb ook geen zin om binnen te blijven want dat is saai. Daarom ben ik nu maar dit tripreport aan het schrijven, terwijl ik daar ook eigenlijk geen zin in heb. Het ergste is dat ik ook geen zin heb om ergens zin in te hebben. Maar dat heb ik dan weer wel.

Vooral de dag na het blowen kan ik best lusteloos worden. Ik word dan best wel gaar wakker, en het duurt uren voordat ik een beetje wakker ben. Maar op geen enkel moment van de dag ben ik dan zo helder dat ik uit mezelf dan allerlei dingen ga doen. Dus in plaats daarvan ga ik een beetje passief rondhangen, niks doen, me vervelen, en het mezelf dan kwalijk nemen dat ik mezelf aan het vervelen ben,

Ik ga nog maar even een joint draaien zodat mijn gedachten weer verder in een passief rondje kunnen blijven circuleren. Nog een paar dagen. Dan stop ik weer.

Iemand nog drugstips nodig in de tussentijd? Dan heb ik weer wat te doen! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
EDIT: ik heb net even een klein wandelingetje buiten gedaan en nu is het binnen weer lekker warm. Ik ga maar even muziek luisteren en toestaan dat ik even niks doe.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat gaar wakker worden herken ik ook wel van dagelijks blowen, was bij mij na een stevige bak pleur vaak wel weg. Maar ach als je toch weer gaat stoppen verdwijnt dat vanzelf weer :)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Poederpret zei:
Dat gaar wakker worden herken ik ook wel van dagelijks blowen, was bij mij na een stevige bak pleur vaak wel weg. Maar ach als je toch weer gaat stoppen verdwijnt dat vanzelf weer :)
Klik om te vergroten...
Ja maar ik drink dan zoveel koffie dat ik te hyped ben en me alsnog niet kan concentreren en dan maar allerlei dingen net niet doen.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ja maar ik drink dan zoveel koffie dat ik te hyped ben en me alsnog niet kan concentreren en dan maar allerlei dingen net niet doen.
Klik om te vergroten...
Dat helpt dan ook niet echt nee, blow je ook net voordat je naar bed gaat?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Poederpret zei:
Dat helpt dan ook niet echt nee, blow je ook net voordat je naar bed gaat?
Klik om te vergroten...
Ja meestal juist voor het slapen. Dan heb ik niks te doen dus dan ga ik me vervelend en van wiet kan ik dan slapen. De valkuil voor mij is dus om overdag te weinig te doen, waardoor ik me 's avonds ga vervelen, en dan kom ik in een negatieve spiraal. Beter is het om op tijd naar bed te gaan, op tijd eruit, vroeg wat gaat doen, en dan als het avond is ontspannen. Maarja daar heb je een ritme voor nodig en soms raakt dat ff ontregeld :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Okee ik had mijn speakers lekker hard aangezet en toen was ik zo aan het genieten van muziek luisteren dat ik dacht: hier kan nog wel een 2C-Beetje bij! :tearsofjoy:

Dus ik had nog wel zin in drugs en muziek. Ohja en ik ga straks ook nog een zuurdesembrood bakken. Het deeg heb ik vanochtend al voor een tweede keer gekneed en te rusten gelegd.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Het is zelfs zo erg dat ik maar besloten heb om een halve vakantiedag op te nemen zodat ik lekker vrij ben. Maar nu zit ik me te vervelen. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan want dat is koud. Ik heb ook geen zin om binnen te blijven want dat is saai. Daarom ben ik nu maar dit tripreport aan het schrijven, terwijl ik daar ook eigenlijk geen zin in heb. Het ergste is dat ik ook geen zin heb om ergens zin in te hebben. Maar dat heb ik dan weer wel.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar dit. Ik blow dan zelden overdag, maar soms wil in de avonden. Ik ben blij als ik een dag vrij heb, om deze vervolgens voor mijn gevoel volledig te verspillen en juist een rotgevoel ervan te krijgen, terwijl ik juist blij moet zijn met een vrije dag als ik een aantal dagen gewerkt heb. Heb dan nergens zin in, maar wel zin om ergens zin in te hebben.. zoals je dat beschrijft. Als ik dat negatieve spiraal eenmaal heb doorbroken, dan gaat het weer goed.. echter is dat soms pas om 16:00 uur en de andere keer om 11:00 uur..

Tel daar bij op dat ik ADD heb en echt moeite heb met vervelen en dat soms te kunnen accepteren en het resultaat is eigenlijk dat ik me shit voel door een vrije dag en liever had gewerkt.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ja meestal juist voor het slapen. Dan heb ik niks te doen dus dan ga ik me vervelend en van wiet kan ik dan slapen. De valkuil voor mij is dus om overdag te weinig te doen, waardoor ik me 's avonds ga vervelen, en dan kom ik in een negatieve spiraal. Beter is het om op tijd naar bed te gaan, op tijd eruit, vroeg wat gaat doen, en dan als het avond is ontspannen. Maarja daar heb je een ritme voor nodig en soms raakt dat ff ontregeld :wink:
Klik om te vergroten...
Snap ik hoor, bij verveling krijg ik ook altijd zin in om te gaan blowen. In mijn ervaring helpt het ook om +- 3 uur voordat je gaat slapen de laatste joint te roken, opzich slaap je dan nog wel rap in maar word je minder gaar wakker.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Neo-Shulginist @Poederpret

Is gaar wakker worden het zelfde als een uur nodig hebben om je ogen open te krijgen en heel veel moeite hebben om op te starten haha?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."