Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNergens zin in door wiet

Nergens zin in door wiet

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#1
HierEnDaarEenFuifje zei:
@Neo-Shulginist @Poederpret

Is gaar wakker worden het zelfde als een uur nodig hebben om je ogen open te krijgen en heel veel moeite hebben om op te starten haha?
Klik om te vergroten...
Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben nu alweer dik maandje gestopt met sporadisch wiet blowen. Had in de periode dat er af en toe of soms dagelijks geblowt werd ook veel minder zin om dingen te ondernemen. Nu lijkt alles een gemak en is stil zitten saai geworden. Ben liever bezig nu of dingen aanpakken die alweer een tijdje opzij werden geschoven.

Dat gaar wakker worden na blowen herken ik ook. Duurt altijd even tegen je volledig helder word. Nu spring ik gewoon uit bed terwijl voordien wel even kon blijven liggen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
HierEnDaarEenFuifje zei:
@Neo-Shulginist @Poederpret

Is gaar wakker worden het zelfde als een uur nodig hebben om je ogen open te krijgen en heel veel moeite hebben om op te starten haha?
Klik om te vergroten...
Ja ik zou zeggen van wel. Ik ben alleen niet echt een ochtendmens dus bij mij ligt dat niet per se aan de wiet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Poederpret zei:
Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?
Klik om te vergroten...
Soms heb ik een perfect ritme dat ik om 6:00 uur wakker word, en dan uit mezelf rond 22:00 uur ga slapen gewoon omdat ik moe ben. Als ik dat netjes doe dan word ik de volgende dag lekker wakker. Maar het probleem is dat ik een avondmens ben. Dus ik blijf makkelijk 's avonds lang wakker zonder daar veel van te merken, tot de volgende dag. Zeker als ik tot relatief laat nog stress heb, dan kan mijn ritme snel verschuiven en dan merk ik dat wel in allerlei andere zaken zoals dus meer blowen om weer op tijd te slapen.
V
Verwijderd lid 24178Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet of wat ik te melden heb de bedoeling is van je post?
Maar als je iets wilt doen terwijl je stoned ben dan moet je al bezig zijn met de bezigheid voordat je begint met blowen. Je moet al in die flow zitten of er direct instappen terwijl je stoned word en als je stoned in die flow zit dan kun je uren achter elkaar door.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niks doen is meer dan prima op z'n tijd!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Iemand nog drugstips nodig in de tussentijd? Dan heb ik weer wat te doen!
Klik om te vergroten...
Nauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?
Ik hou van muziek, goed spul, maak me er blij mee, vertel me waarom het goed is
Of laat me luisteren en ik vertel je of je gelijk hebt.

Ik ben nu al blij met deze nieuwe hobby

Enlighten me beebie
V
Verwijderd lid 24178Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Nauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?
Ik hou van muziek, goed spul, maak me er blij mee, vertel me waarom het goed is
Of laat me luisteren en ik vertel je of je gelijk hebt.

Ik ben nu al blij met deze nieuwe hobby

Enlighten me beebie
Klik om te vergroten...
Mag ik ook mee doen? Eigenlijk het verkeerde draadje..

Leuke samples, leuke geluidjes, lekkere space muziek, niet te hard, niet te zacht.
Het is wel oud, maar dat boeit mij niet.
www.discogs.com

Various - Hypnotrance (The Intergalactic Hard Trance Collection)

Explore songs, recommendations, and other album details for Hypnotrance (The Intergalactic Hard Trance Collection) by Various. Compare different versions and buy them all on Discogs.
www.discogs.com www.discogs.com
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Poederpret zei:
Bij mij is het eerder dat ik dan moe wakker word en eigenlijk het liefste in bed wil blijven liggen. Maar dat klinkt wel echt enorm k*t man heb je dat elke dag?
Klik om te vergroten...

Nee gelukkig niet, komt en gaat met periodes. Op dit moment zo’n periode en het voelt echt direct als een grote domper aan het begin van de dag, dus dat heeft voor mij gelijk effect op de rest van de dag. Werk fulltime, dus op de dagen dat ik werk heb ik er geen last van, want ik moet eruit en dat gaat prima. Een vrije dag is helaas een ander verhaal, maar leer er steeds beter mee omgaan gelukkig.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Nauwelijks drugstips, wel muziektips, heb je muziektips?
Ik hou van muziek, goed spul, maak me er blij mee, vertel me waarom het goed is
Of laat me luisteren en ik vertel je of je gelijk hebt.

Ik ben nu al blij met deze nieuwe hobby

Enlighten me beebie
Klik om te vergroten...
Ik ging gisteren goed op dit album :wink:


Tip: wel luisteren op 1080P
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ik ben deze week weer even volaan aan het blowen. De laatste jaren was ik juist flink geminderd. Maar ik heb er zo mijn redenen voor om nu toch even te blowen.

Het probleem is dat ik alleen echt helemaal geen zin heb om uit te leggen waarom.
Sterker nog, ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in.

Het is zelfs zo erg dat ik maar besloten heb om een halve vakantiedag op te nemen zodat ik lekker vrij ben. Maar nu zit ik me te vervelen. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan want dat is koud. Ik heb ook geen zin om binnen te blijven want dat is saai. Daarom ben ik nu maar dit tripreport aan het schrijven, terwijl ik daar ook eigenlijk geen zin in heb. Het ergste is dat ik ook niet echt zin heb om ergens zin in te hebben. Maar dat heb ik dan weer wel.

Vooral de dag na het blowen kan ik best lusteloos worden. Ik word dan best wel gaar wakker, en het duurt uren voordat ik een beetje wakker ben. Maar op geen enkel moment van de dag ben ik dan zo helder dat ik uit mezelf dan allerlei dingen ga doen. Dus in plaats daarvan ga ik een beetje passief rondhangen, niks doen, me vervelen, en het mezelf dan kwalijk nemen dat ik mezelf aan het vervelen ben,

Ik ga nog maar even een joint draaien zodat mijn gedachten weer verder in een passief rondje kunnen blijven circuleren. Nog een paar dagen. Dan stop ik weer.

Iemand nog drugstips nodig in de tussentijd? Dan heb ik weer wat te doen! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
@Mezelf vervelen is wel gewoon altijd een goede optie, dat hoef je jezelf niet kwalijk te nemen.

Ik wil wel een tip over mijn middelengebruik. Ik gebruik namelijk zó weinig middelen dat we haast niet meer van middelengebruik kunnen spreken. Kun je een middel adviseren dat aanzet tot meer middelengebruik om dit probleem op te lossen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Poederpret zei:
Nouja ze zeggen toch altijd dat wiet de gateway drug is naar alle andere drugs...😋
Klik om te vergroten...
Dat zeggen ze altijd, maar volgens mij komt dat idee uit de VS vandaan met hun "war on drugs" en mensen jarenlang opsluiten voor het roken van wat plantjes.

De echte gateway drug is imo alcohol. :wink:
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
@Mezelf vervelen is wel gewoon altijd een goede optie, dat hoef je jezelf niet kwalijk te nemen.

Ik wil wel een tip over mijn middelengebruik. Ik gebruik namelijk zó weinig middelen dat we haast niet meer van middelengebruik kunnen spreken. Kun je een middel adviseren dat aanzet tot meer middelengebruik om dit probleem op te lossen?
Klik om te vergroten...
Nouja ze zeggen toch altijd dat wiet de gateway drug is naar alle andere drugs...😋
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Poederpret zei:
Nouja ze zeggen toch altijd dat wiet de gateway drug is naar alle andere drugs...😋
Klik om te vergroten...
Werkt niet!

Of moet ik die wiet ook nog roken ipv alleen maar hebben?🧐
Mindless zei:
De echte gateway drug is imo alcohol. :wink:
Klik om te vergroten...
Werkte ook niet... Misschien ben ik een beetje mislukt.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo herkenbaar.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
@Mezelf vervelen is wel gewoon altijd een goede optie, dat hoef je jezelf niet kwalijk te nemen.

Ik wil wel een tip over mijn middelengebruik. Ik gebruik namelijk zó weinig middelen dat we haast niet meer van middelengebruik kunnen spreken. Kun je een middel adviseren dat aanzet tot meer middelengebruik om dit probleem op te lossen?
Klik om te vergroten...
Ja een psychedelicatekort is een gangbare aandoening waar veel mensen aan lijden. Mensen die daaraan lijden schrijf ik meestal een weekje psytrancefestival voor. Komt vanzelf goed. 😁👍
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ik ook als ik een blowtje op heb wil ik eigl t liefst in me deken liggen als een rups en filmpjes kijke tot ik ga slapen, totaal niet productief bezig willen zijn , en eigl alles uitstellen
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Dat zeggen ze altijd, maar volgens mij komt dat idee uit de VS vandaan met hun "war on drugs" en mensen jarenlang opsluiten voor het roken van wat plantjes.

De echte gateway drug is imo alcohol. :wink:
Klik om te vergroten...
Vind ik ook hoor, bedoelde het ook grappend haha
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
@Mezelf vervelen is wel gewoon altijd een goede optie, dat hoef je jezelf niet kwalijk te nemen.

Ik wil wel een tip over mijn middelengebruik. Ik gebruik namelijk zó weinig middelen dat we haast niet meer van middelengebruik kunnen spreken. Kun je een middel adviseren dat aanzet tot meer middelengebruik om dit probleem op te lossen?
Klik om te vergroten...
Lekker ben je weer @Mevrouw Pløp .Ik kan altijd op jou steun rekenen hé :tonguewink:
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Interessante ervaringen, ik hoop dat je ooit weer van cannabis kunt genieten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."