Een tripreport over 6apb. Mijn eerste keer. Ik ben geen professioneel tripreporter dus verwacht niet te veel.
Goed allereerst wat info, ik heb ervaring met een paar keer XTC/MDMA 2x truffels, 2cb, ketamine, coke, 3mmc, 4 mmc en nog wat andere kleine dingen.
Nou de designerdrugs, ik ben er erg sceptisch over en voorzichtig mee. Uiteraard omdat er gewoon weinig over bekend is. Toch was er 1 voor mij die mij heel erg aansprak, 6apb. Dus ik kopen, en vanacht op een festival tot mij mogen nemen. Ik had allereerst ongeveer 130 mg geslikt rond 23:50 denk ik. Het eerste effect dat ik voelde waren mijn kaken die best wel hevige spanningen ondergingen. Ongeveer om half 2 merkte ik dat ik zeker iets voelde, maar ik wist dat dit niet genoeg was. Ik nam een bommetje met ongeveer 70 mg. Na een half uur kickte het flink in en ging ik richting mijn piek.
Effecten van de piek: de piek in tegenstelling tot xtc was constant en zonder vlagen. Vanaf ongeveer 2 uur tot 6 uur zat ik op hetzelfde niveau, 4 uur lang euforie en intens geluk. Bij xtc word ik blij maar keer ik bij bepaalde vlagen in mijzelf. Bij 3mmc word ik heel energiek en outgoing (ik ga met iedereen praten en vind iedereen leuk. Hierbij vervagen al mijn angsten, onzekerheden en schaamtes.) Bij 6apb was het een combinatie, omdat de 6apb naar mijn mening meer visuals had dan XTC. Belandde ik zelf meer in een space, tegelijkertijd was ik heel energiek en gaf ik iedereen complimenten. Vanaf jongs af aan ben ik heel geinteresseerd in "de mens". Toen ik jong was zette mijn ouders mij altijd op een drukke plek op een bankje en dan kon ik uren rondkijken. Puur kijken naar wat mensen deden en wat er om mij heen gebeurde. Dit heb ik nogsteeds, echter als ik bijv 3mmc op heb of in dit geval 6apb durf ik ook uit te spreken wat ik denk. Ik praat wellicht de oren van je kop af, en bied de hele tijd aan om te zeggen dat ik me bek moet houden als je me niet meer wil horen. Maar alles wat ik normaal zie, bijvoorbeeld dat meisje heeft mooie ogen. Onderneem ik nu actie en ga dr op af en zeg dat ik dat denk. Dit vind ik persoonlijk heel bijzonder, puur omdat het het tegenovergestelde is van mijn karakter. Het feit dat je nergens bang voor hoeft te zijn, is iets dat ik nuchter rationeel niet kan bedenken.
Kortom 6apb voelde voor mij qua intensiteit als de eerste keer xtc. Als dit de volgende keer hetzelfde zou zijn zou ik zeggen 6apb> xtc en overigens alle drugs die ik tot me heb genomen. Het duurt lang, je hoeft weinig bij te nemen. Je hebt weinig last van vlagen, je bent heel energiek, en spreekt je gedachten uit (sociaal ++). De euforie over het lichaam is intens, vooral in het gezicht (heb ik ook met X). Bij X alleen in het gezicht en bij 3mmc en 6apb over het gehele bovenlichaam. Met deze euforie bedoel ik natintelingen over de huid, erg fijn. Ik zal echt nog uren hierover door kunnen schrijven, over alle specifieke momenten op de avond. Echter word het dan te complex en te langdradig. Maar vragen mogen altijd. Graag hoor ik ook jullie ervaring en misschien herkenbaarheden, is dat een woord? Idk. Nogmaals ik hoop dat het een beetje valt te begrijpen en mijn perceptie laat zien van 6apb.
Gr
Goed dat je sceptisch bent wat betreft research chemicals/designerdrugs, maar ervoor som je toch ook reeds gebruik van designerdrugs op, waaronder 2cb, 3mmc en 4mmc. Of heb je het om toekomstige rc's?
Dan naar je ervaring/tripreport met 6-APB.
Ik ken je BMI en lichamelijke toestand niet, maar ik kan begrijpen dat 130mg 6-APB net te weinig is, omdat het hier hoogstwaarschijnlijk om de succinate variant gaat ipv HCI en van deze variant je duidelijk meer nodig hebt ivm HCI.
Hier vind ik veel in terug van eigen ervaringen en belevingen, zowel vd HCI als Succinate variant.
Mijn eerste keren had ik dus de HCI variant en had ik aan 100mg oraal über vette, zalige en lange stabiele rush, lekkere opkomst en vanaf dan komt de piek op lekkere manier tevoorschijn, ipv bam, plots zoals bij XTC.
De 6apb rush is gewoon de stabielere, aangenamere en langwerkende variant van een ferme XTC rush, maar duidelijke en belangrijke verschillen, zijn dat bij 6apb, de piek zeer lekker, euforisch, empathisch, vol sociale energie, waarbij ik complex- en remloos ben, met duidelijke visuals, dikke zin in dansen, zeer happy en stabiel lang is en giga pupillen en na de piek ook nog heerlijke na-stimulatie waar je echt nog uren zoet mee bent, waarbij ik de 12u haalde en tem 15u na inname giga pupillen had en ook zeer belangrijk, de echte comedown n dinsdagkater is afwezig, wat ik als ongezien voordeel zie, je bent gewoon chill n gemoedelijk.
Later volgde de ervaring met de succinate variant, omdat de HCI variant meer uitzondering dan regel bleek.
Hier was 100mg ook duidelijk te minnetjes en ging ik naar 130mg, dat nog wel wat kon hebben en zo kwam ik op 150mg dosis, nooit moeten bijnemen. 150mg gaf terug zeker een heerlijk lange en stabiele euforische, empatisch/sociale dansgrage energieke rush, met de giga pupillen en steeds duidelijke visuals, waarbij het vanaf come-up tem comedown genieten is. Maar toch nog iets minder dan de rushes op HCI variant.
En zo zit ik nu op 180-200mg 6-APB, wat ondertussen ook al enige tijd is geleden, nl december als combo n candyflip met LSD.
Puur 6-APB 200mg werkte daarvoor echt zot lekker, met alles effecten van hierboven + ook met duidelijke tintelingen over m'n lijf, wel meer n hevigere visuals, wat meer trillend zicht, alles is golvend, beweegt en beelden, kleuren, contouren zien er totaal anders uit, iets vlak lijkt vb mega 3D, lange na-stimulatie.
En ook hier het totaal missen van de negatieve come-down en dinsdagkater. En dat laatste blijft toch mega voordeel tov XTC.
Dus ik herken zeker veel uit jouw positieve ervaring. En mits voldoende tussenpozen, zal een volgende 6-APB rush zeker weer lekkere rush geven 😉