Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 6apb

Eerste keer 6apb

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
mrorange zei:
Pfoe, update: Ik heb de afgelopen dagen enorme kater gehad, na die veel te hoge dosis. Maar ik heb heel veel fruit, groentes en vitaminepreparaten geslikt. Gelukkig was slapen geen probleem, ik was echt alleen maar knettermoe. Gisteravond voelde ik mezelf weer een beetje mens worden en ben om 22:00 uur gaan slapen. Ik heb aan een stuk door tot 8:30 vanochtend liggen pitten. Dus ik heb er goed aan gedaan om alleen maar gezonde voeding te nemen en in je slaap herstel je uiteraard heel goed. Nu voel ik me weer, gelukkig, prima. Klein beetje last van naweeen, maar dat is echt geen probleem meer. Enorm opgelucht. Gewoon een domme fout geweest om te starten met 260 mg en dan na een paar uur nog eens 130mg. Volledige uitputting van serotonine, norepinefrine, dopamine... Tja dan is het niet zo gek dat je helemaal naar de klote gaat.
Klik om te vergroten...
Ik doe met je mee. Hier ook een enorme kater. Veel te ver gegaan. Hopelijk snel weer de oude.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#2
BelowTheFlow zei:
Over de voor jou goede dosering kan ik niets zeggen. Persoonlijk. Ben zelf nog zoekende ....

Mijn volgende keer (Awakenings Paaszaterdag) wordt 180 mg (succinaat). Ben 1,77 en 71 kg (BMI=23 maar te weinig spier).
Klik om te vergroten...
Nice! Ik ga ook die zaterdag naar awakenings. En voor het eerst 6-apb doen. 150mg in capsule is de planning! Weeg 73, wel gespierd!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychojohn zei:
Ja vooral de rc's waar echt nauwelijks iets over bekend is. Maar ook rc's waar ik wel gebruik van heb gemaakt ben ik erg voorzichtig mee :).
Klik om te vergroten...
Maar dit geld evenzeer voor de gekende harddrugs, waar al decennia lang onderzoek is naar gedaan, hoeveel vervuilde en/of verkeerd gedoseerde troep, van xtc, speed, coke,...gaat er wel niet rond of hoe voorgeschreven medicatie mensen tot ware medicatie-junks en wrak kunnen herleiden 🤷‍♂️
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ChefCurry zei:
Ik doe met je mee. Hier ook een enorme kater. Veel te ver gegaan. Hopelijk snel weer de oude.
Klik om te vergroten...
Take care man, ik ben er gelukkig helemaal vanaf. Heeft echt wel twee volle dagen geduurd en daarna nog wel een beetje naweeen. Proberen te slapen, goed eten en vitamines. Misschien een beetje een open deur intrappen, maar het helpt je herstel echt zeker. Hoop dat je goed slaapt, ik had de mazzel dat ik alleen maar moe was, dus dat heeft echt wel meegeholpen.

5-MAPB werkt bij mij veeel beter, daar had ik gewoon met 100 mg een zeer chille avond en totaal geen kater. Dus dat werkte gewoon goed met een redelijk normale dosis. 6-APB werkte gewoon bijna niet op 260 mg... Apart toch enigszins vergelijkbare stofjes, maar de een valt bij mij prima en de ander..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."