#1
Ik doe met je mee. Hier ook een enorme kater. Veel te ver gegaan. Hopelijk snel weer de oude.Pfoe, update: Ik heb de afgelopen dagen enorme kater gehad, na die veel te hoge dosis. Maar ik heb heel veel fruit, groentes en vitaminepreparaten geslikt. Gelukkig was slapen geen probleem, ik was echt alleen maar knettermoe. Gisteravond voelde ik mezelf weer een beetje mens worden en ben om 22:00 uur gaan slapen. Ik heb aan een stuk door tot 8:30 vanochtend liggen pitten. Dus ik heb er goed aan gedaan om alleen maar gezonde voeding te nemen en in je slaap herstel je uiteraard heel goed. Nu voel ik me weer, gelukkig, prima. Klein beetje last van naweeen, maar dat is echt geen probleem meer. Enorm opgelucht. Gewoon een domme fout geweest om te starten met 260 mg en dan na een paar uur nog eens 130mg. Volledige uitputting van serotonine, norepinefrine, dopamine... Tja dan is het niet zo gek dat je helemaal naar de klote gaat.