#1
tja, die is wel lastig inderdaad. Is ook een beetje voor "zelf-arts" spelen. En aan de andere kant zijn Benzos ook extreem heftig. Ik bedoelde meer voor 1 malig, om je ergens uit te kunnen trekken, en niet om maanden te gebruiken als aparte drug. Je kan er lang of kort over wezen, maar 1 keer teveel van een sythethische drug, met daar tegenover 1 benzo... het is allebei drugs. Immers een alcoholist krijgt bij afkick ook kortdurend benzo's om de ontwenning tegen te gaan. Bij een epileptische aanval wordt rectaal 50mg Diazepam naar binnen gepropt en prefentief clonazepam gegeven. Uiteindelijk is alles (muv paddos, salvia bv) gesyntetiseerd.
Ik wil niet de moraalpolitie uithangen, maar hier bagatelliseer je weer
Je moet er rekening mee houden dat mensen, zonder enige kennis van benzo's, jouw reacties lezen en heel snel de foutieve conclusie kunnen trekken dat ze allemaal niet zo heftig zijn en dat je het best een paar keer kan gebruiken "zolang het maar niet langer dan een paar dagen is" zonder enige negatieve gevolgen. Je ziet aan de eerste post van TS dat iemand zonder kennis of ervaring heel makkelijk verkeerde en levensgevaarlijke keuzes kan maken.
Was jij momenteel niet aan het afkicken van benzo's? Ik kan me dan toch voorstellen dat jij als geen ander weet hoe schadelijk en extreem verslavend benzo's kunnen zijn? Ook na slechts 1x of 2x gebruik.
Jouw quote van afgelopen zaterdag:
Ja echt he?, dan hoef ik je inderdaad niet uit te leggen hoe ontzettend zwaar het is. Ik ga er gewoon keihard voor, want dit "geneesmiddel" is eigenlijk absurd. Het is een zeer zware hard drug. Voor mij ook geen benzo's meer. Nooit. Onder mn posts staat altijd: never say: never again. Maar voor benzos ga ik een uitzondering maken.