Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc

3cmc

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar je hebt dus niet gewogen, maar op het oog capsules gevuld? Dat is dan wel een beetje gokken op welke dosis je hebt binnen gekregen. 3cmc pluggen is in mijn ervaring beter dan slikken (en sowieso beter dan snuiven, want dat is niet te doen). Bij 3-4 x 175mg pluggen heb ik eigenlijk helemaal geen last van een kater.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey!

Ik heb tijdens oud en nieuw 3cmc geprobeerd. Ik was er nieuwschierig naar omdat het online als de "vervanger" voor 3mmc word verkocht. Het is dus legaal.
Ik slik sowieso liever dan snuiven ivm gevoelige neus. Ik had capsules waar ongeveer 150-200mg in gaat (staat vermeld bij de webshop waar ik het heb besteld. Ik heb de capsules gewoon zoveel mogelijk in gedaan. Ik heb over de hele dag zo'n 4 capsules gebruikt. Toen ik de eerste nam voelde ik na ~20 minuten een energiek en euforisch gevoel. Het was te vergelijken met 3mmc dat net begint te werken. Het viel mij op dat dit vrij kort duurde. Denk dat ik na 1,5 niks meer voelde. Ik had een droge mond en wat stijve kaken, eetlust was er ook niet echt. Paar uurtjes later weer capsule genomen en weer het zelfde korte effect enzovoort. Rond 23:45 nam ik de laatse capsule en nu was er meer euforie, nu merkte dat ik een iets drogere mond had waardoor ik met mn tong aan het slingeren was, en mild stijve kaken.
Nu voelde ik het effect wat langer, ik denk tot een uur of 02:30. Maar weer niet zo leuk als 3mmc. Toen het begon uit te werken kreeg ik een merkbare snelle hartslag, vergelijkbaar met de comedown van speed. Die nacht ging ik slapen rond een uur of 04:30. Na mijn verbazing lukte dit. Ik werd wakker rond 08:00. Ik voelde mij niet neerslachtig alleen brak... De volgende dag (Maandag) was ik nog brakker. Kon niet goed nadenken en kon mij oud en nieuw vaag herinneren. Ook was ik snel geĆÆriteerd. Dinsdag was ik wat helderder en kon mij meer herinneren. (Gelukkig!) Dus ik raad 3cmc zeer af. Je krijgt een erge kater voor weinig leuke effect.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Lezen en leren zei:
Maar je hebt dus niet gewogen, maar op het oog capsules gevuld? Dat is dan wel een beetje gokken op welke dosis je hebt binnen gekregen. 3cmc pluggen is in mijn ervaring beter dan slikken (en sowieso beter dan snuiven, want dat is niet te doen). Bij 3-4 x 175mg pluggen heb ik eigenlijk helemaal geen last van een kater.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tip, maar injecteren is voor mij een no go :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pluggen is rectale toediening šŸ‘
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Pluggen is rectale toediening šŸ‘
Klik om te vergroten...
Dat ga ik zeker niet doen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
JackAss69 zei:
Dat ga ik zeker niet doen
Klik om te vergroten...
Als ik de berichtgeving mag geloven mis je dan wat. Schijnt de beste ROA te zijn voor 3-CMC.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Als ik de berichtgeving mag geloven mis je dan wat. Schijnt de beste ROA te zijn voor 3-CMC.
Klik om te vergroten...
Oh. Maar ik ga sowieso geen 3cmc meer doen. Ik vind het troep.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
JackAss69 zei:
Oh. Maar ik ga sowieso geen 3cmc meer doen. Ik vind het troep.
Klik om te vergroten...
Omdat je het niet hebt geplugd šŸ˜„. Prima plan, lekker laten liggen die drugs, beter een fijne boswandeling maken!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
JackAss69 zei:
Dat ga ik zeker niet doen
Klik om te vergroten...
Your loss
C
CeoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Your loss
Klik om te vergroten...
ik denk toch echt dat hij niks mist, maakt niet uit wat het met me zou doen, nooit dat ik iets me kont ga doen om een gevoel ahah
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kortzichtig. Alsof het normaal is om poeder in je neus te snuiven. Maar goed, iedereen legt zijn eigen beperkingen op.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lang verhaal kort: ik nam een onbekende hoeveelheid 3-cmc en het was niet leuk en ik had een kater.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Lang verhaal kort: ik nam een onbekende hoeveelheid 3-cmc en het was niet leuk en ik had een kater.
Klik om te vergroten...
Ik heb alleen maar negatieve ervaring gehad helaas. Ach ja, zijn nog genoeg andere middelen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lezen en leren zei:
Kortzichtig. Alsof het normaal is om poeder in je neus te snuiven. Maar goed, iedereen legt zijn eigen beperkingen op.
Klik om te vergroten...

Dat niet, maar zowel pluggen als inspuiten zal ik nooit doen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
3mmc wil ik best nog 'n keer proberen, waarom een "vervanger" gebruiken als het echte spul er nog volop is?
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Als ik de berichtgeving mag geloven mis je dan wat. Schijnt de beste ROA te zijn voor 3-CMC.
Klik om te vergroten...
Ik ga me toch eens verdiepen in dat pluggen , ik had gisteren weer een bommetje gemaakt , gaat toch niet altijd goed … kreeg hem niet weg geslikt vloeitje loste op vervolgens 3-cmc los in me mond 🤮 merk ook laatste paar keer dat ik misselijk word een uur lang na inname 😵
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pikasso zei:
Ik ga me toch eens verdiepen in dat pluggen , ik had gisteren weer een bommetje gemaakt , gaat toch niet altijd goed … kreeg hem niet weg geslikt vloeitje loste op vervolgens 3-cmc los in me mond 🤮 merk ook laatste paar keer dat ik misselijk word een uur lang na inname 😵
Klik om te vergroten...

Good luck šŸ€šŸ˜…
Vind het oprecht dapper! Echt niks voor mij šŸ‘šŸ½
S
Snuifduif34Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Pikasso zei:
Ik ga me toch eens verdiepen in dat pluggen , ik had gisteren weer een bommetje gemaakt , gaat toch niet altijd goed … kreeg hem niet weg geslikt vloeitje loste op vervolgens 3-cmc los in me mond 🤮 merk ook laatste paar keer dat ik misselijk word een uur lang na inname 😵
Klik om te vergroten...
Insgelijks, dat bommetje is leuk en aardig maar zo lastig en gevaarlijk…
Het gevaar dat het in je slokdarm opengaat en iets kapot brand, de gore smaak en paniek als het in je mond kapot gaat en de misselijkheid, ken het allemaal, ben inmiddels wat bang voor het oraal nemen van bommetjes ivm gescheurde vloeitjes/papiertjes
Voor nu snuif ik mn 3MMC vind het neus gevoel ook nog lekker en het gevoel ervan.
Ben tevens ook zeer benieuwd naar pluggen en het effect, binnenkort maar even uitproberen.
Mvg.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pikasso zei:
Ik ga me toch eens verdiepen in dat pluggen , ik had gisteren weer een bommetje gemaakt , gaat toch niet altijd goed … kreeg hem niet weg geslikt vloeitje loste op vervolgens 3-cmc los in me mond 🤮 merk ook laatste paar keer dat ik misselijk word een uur lang na inname 😵
Klik om te vergroten...
En als je het bommetje in een lege capsule doet? Van een bommetje met wcpapier doorslikken krijg ik ook de rillingen en blijft snel hangen. Maar een capsule doorslikken gaat wel goed.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad. Een pak met 500 capsules kost je een paar euro op Amazon. Afwegen, in capsule scheppen, doppie erop, en gaan met die banaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."