#1
dat dusInderdaad. Een pak met 500 capsules kost je een paar euro op Amazon. Afwegen, in capsule scheppen, doppie erop, en gaan met die banaan.
best makkelijk te doen
dat dusInderdaad. Een pak met 500 capsules kost je een paar euro op Amazon. Afwegen, in capsule scheppen, doppie erop, en gaan met die banaan.
Gewoon lege capsules bestellen, die vullen en wegen stukken makkelijker dan kloten met vloeitjes enzInsgelijks, dat bommetje is leuk en aardig maar zo lastig en gevaarlijk…
Het gevaar dat het in je slokdarm opengaat en iets kapot brand, de gore smaak en paniek als het in je mond kapot gaat en de misselijkheid, ken het allemaal, ben inmiddels wat bang voor het oraal nemen van bommetjes ivm gescheurde vloeitjes/papiertjes
Voor nu snuif ik mn 3MMC vind het neus gevoel ook nog lekker en het gevoel ervan.
Ben tevens ook zeer benieuwd naar pluggen en het effect, binnenkort maar even uitproberen.
Mvg.
TolerantieIk ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.
Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
Hoe plug je die dan via een capsule in je anus of een spuit opgelost in water?Maar je hebt dus niet gewogen, maar op het oog capsules gevuld? Dat is dan wel een beetje gokken op welke dosis je hebt binnen gekregen. 3cmc pluggen is in mijn ervaring beter dan slikken (en sowieso beter dan snuiven, want dat is niet te doen). Bij 3-4 x 175mg pluggen heb ik eigenlijk helemaal geen last van een kater.
675mg*3 is 2025mg.Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.
Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
Hoe plug je die dan via een capsule in je anus of een spuit opgelost in water?
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."