Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc

3cmc

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wollukker zei:
Inderdaad. Een pak met 500 capsules kost je een paar euro op Amazon. Afwegen, in capsule scheppen, doppie erop, en gaan met die banaan.
Klik om te vergroten...
dat dus
best makkelijk te doen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit dus. Capsules gewoon. Je hebt ze zelfs in vega-versie tegenwoordig. Het leven kan zo simpel zijn.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat voor weegschaal gebruiken jullie voor het afwegen? Ik zie er een hele hoop maar tegenwoordig met al die dropshippers zit er een hoop troep bij
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuifduif34 zei:
Insgelijks, dat bommetje is leuk en aardig maar zo lastig en gevaarlijk…
Het gevaar dat het in je slokdarm opengaat en iets kapot brand, de gore smaak en paniek als het in je mond kapot gaat en de misselijkheid, ken het allemaal, ben inmiddels wat bang voor het oraal nemen van bommetjes ivm gescheurde vloeitjes/papiertjes
Voor nu snuif ik mn 3MMC vind het neus gevoel ook nog lekker en het gevoel ervan.
Ben tevens ook zeer benieuwd naar pluggen en het effect, binnenkort maar even uitproberen.
Mvg.
Klik om te vergroten...
Gewoon lege capsules bestellen, die vullen en wegen stukken makkelijker dan kloten met vloeitjes enz
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
roerdomp24 zei:
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
Klik om te vergroten...
Tolerantie
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lezen en leren zei:
Maar je hebt dus niet gewogen, maar op het oog capsules gevuld? Dat is dan wel een beetje gokken op welke dosis je hebt binnen gekregen. 3cmc pluggen is in mijn ervaring beter dan slikken (en sowieso beter dan snuiven, want dat is niet te doen). Bij 3-4 x 175mg pluggen heb ik eigenlijk helemaal geen last van een kater.
Klik om te vergroten...
Hoe plug je die dan via een capsule in je anus of een spuit opgelost in water?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
roerdomp24 zei:
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
Klik om te vergroten...
675mg*3 is 2025mg.
Onmogelijk dat je daar niks van voelt.
Tolerantie of niet.

Je dealer heeft je bakpoeder verkocht.
Je weegschaal is stuk.
Je overdrijft met wat je neer schrijft.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#9
roerdomp24 zei:
Hoe plug je die dan via een capsule in je anus of een spuit opgelost in water?
Klik om te vergroten...

Handboek - Pluggen voor Dummies

Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank. Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."