Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dus ik heb volgende week me eerste examen, ook heb ik het voor elkaar zien te krijgen om meth te regelen. hoe slechte idee is het om het te doen vandaag?"
"Dit zit al zo lang in me hoofd en ik wil zo graag weten of ik de enige ben hiermee. Ik heb heel 2022 3mmc regelmatig gebruikt, nu dat ik helemaal gestopt met alle drugs is 3mmc de enige drug die mij dit gevoel geeft. Het is sws de beste drug die ik gebruikt heb maar als ik terug denk aan momenten dat ik onder invloed was ervan krijg ik een soort anxiety en een beetje buikpijn, ook al heb ik alleen goeie herinneringen aan dit middel overgehouden. tot nu toe niemand gesproken met dit."
"Hey, ik Ben van plan om misschien binnenkort a-PiHp te proberen maar ik heb totaal geen zin in een slechte ervaring of plafond dienst, ik lees al veel slechte dingen over deze rc maar wil het toch wel een kans geven, ik heb nog Zopiclon en ben van plan om dat te gebruiken na de high maar is dat veilig? ik heb vaker zoals bij coke en speed benzos gebruikt om te slapen maar ben hierover wel meer cautious mee. Heeft iemand een idee?"
"Torchic zei: Uppers met downers combineren is sowieso niet aan te raden. Het kan goed gaan maar ook zeker voor gevaarlijke en zelfs levensbedreigende situaties zorgen. Als je ervoor kiest om a-PiHp te gebruiken dan zul je ook de consequenties zoals plafonddienst moeten aanvaarden. Klik om te vergroten... ligt het niet aan hoeveel apihp ik op die moment op heb? ik ben niet plan om veel te doen dus daarom dacht ik dat het goed zou gaan maar dus overslaan?"
"LucidLucy zei: Ik moest hier zelf een beetje om lachen. Ik heb geen idee hoe verslavingsgevoelig je bent. Maar als je a-pihp 'correct' gebruikt, wordt het heel lastig om niet gewoon door te blijven gaan. Ik zal pyro's altijd afraden voor iedereen. Als je ziet hoeveel mensen jarenlang zonder problemen drugs hebben gebruikt, maar door de pyro's compleet naar de donder zijn gegaan. Ja dat zegt genoeg toch? De risico's zijn de effecten niet waard als je het mij vraagt als diehard a-PiHP junk. Al zou je ermee om kunnen gaan, het is geen 'leuke' drug zoals MDMA, LSD, keta, etc. Het geeft een korte rush die je de eerste keer of paar keren niet eens zo boeiend vind, maar het zaadje is geplant. De rush is kort, gevolgd door kale stimulatie/comedown die erom schreeuwt bij te pakken. En als dat zaadje is geplant, dan is dat stemmetje om het weer eens te doen erg sterk. Sterker dan bij andere middelen is mijn ervaring. Klik om te vergroten... Ja mensen zeggen dit altijd tegen mij over dat iets heel verslavend is etc, ik heb zelfs meth gerookt en alle andere drugs die je maar kan opnoemen en nooit heb ik überhaupt een idee gehad dat ik verslaafd was aan wat dan ook, daarom is het verslavende deel hiervan niet een zorg voor mij. Maar hoe kort is die rush met snuiven? want als het maar een paar minuten is dan ga ik het sws niet doen"
"dupont zei: Aiii, twee hele linke stofjes. Pyrro's zijn superverslavend, sommigen zeggen verslavender dan crack. Veel reports van mensen die net zo lang redosen tot het zakje leeg is, zeker als het gevaped wordt. En benzo's zorgen heel snel voor lichamelijke gewenning en afhankelijkheid. Afkicken is hels en duurt lang. Rook lekker een jonko of eet een cactus op ofzo 😄 Klik om te vergroten... geloof mij maar met verslavende middelen heb ik alles gedaan, grappig verhaal dit, ik had in januari 2021 al 6 drugs gedaan en hoorde dat alles zo verslavend was maar ik snapte het nooit, dus wat ik deed was iedere dag 1-2 xanax van 2mg om letterlijk verslaafd proberen raken en kijken of het kon, ik deed dat voor 2 maanden straight, het lukte niet en daarna rond juni probeerde ik dag alweer, leverde me niks op behalve een black hole in me geheugen en voor altijd me band met me ouders beschadigd omdat ik net een zombie was en ze zagen mij zo, waardoor ik tijdens dat ik fk ver was heb ik mijn goodie bag met veel andere drugs ergens anders gelegd en ze vonden dat. dus ik kan met 90% zekerheid zeggen dat ik niet verslaafd ga raken"
"ja dit is precies de antwoord iedereen mij geeft wanneer ik dit vertel ahaha Torchic zei: 😩😩😩😩😩 What? Klik om te vergroten..."
"Torchic zei: Nee, ik denk dat je niet snapt wat ik bedoel? Het is toch niet normaal dat iemand gaat proberen om verslaafd te worden? Vind dat écht grote onzin want je weet niet door wat voor hel ik en velen gaan. Je neemt je drugs en medicijngebruik gewoon niet serieus👏🏻😩 Klik om te vergroten... het was meer een test om te kijken of ik verslaafd kon raken mentaal of of lichamelijk en tot nu toe heeft geen 1 drug dat gedaan. Vandaar dat ik dat denk"
"Neo-Shulginist zei: Verslaving is een geleidelijk proces, niet iets wat ineens komt opdoemen en wat je dan wel of niet hebt. Als mensen zeggen dat een drug zoals a-PHiP verslavend is, dan bedoelen ze meestal dat het sterke cravings veroorzaakt. Dus dat je een grote neiging kan krijgen om steeds maar weer bij te pakken. Of je dan verslaafd raakt aan zo'n drug is afhankelijk van allerlei andere psychische en sociale factoren. In die zin is het best mogelijk om een keertje a-PHiP te gebruiken, veel te vaak bij te pakken, en daarna besluiten dat je het niks vindt en je ermee stopt. Wel behoort PHiP tot de risicovollere middelen. Even naast de veronderstelling dat je van jezelf vindt dat je niet zo verslavingsgevoelig bent; wat is het precies aan a-PHiP dat je nieuwsgierig maakt dan? Om verder antwoord te geven op je vraag: Zopiclon is wel een redelijk heftig slaapmiddel wat ook spierverslapping veroorzaakt. Als je het neemt na de a-PHiP dan is de kans groot dat je wel zal kunnen slapen. De risico's zitten hem voornamelijk in (lichamelijke) afhankelijkheid. Combinatiegebruik van benzo's en stimulanten kan ervoor zorgen dat het gebruik van het ene middel gekoppeld raakt aan het andere middel. Daardoor wordt de kans op afhankelijkheid groter en loop je meer kans op problemen geassocieerd met gebruik (denk aan niet meer functioneren op je werk, niet meer goed voor jezelf zorgen, veel geld / tijd kwijt zijn aan gebruik). Klik om te vergroten... wat apihp mij nieuwsgierig maakt, is niks eigenlijk, ik was aan het rondkijken op een vendor en zag dat staan en ik dacht nou klinkt leuk en beetje research gedaan en ik bestelde het, daarna pas toen ik meer research deed snapte ik pas wat voor troep het was, en aangezien ik me geld al heb uitgegeven wil ik het niet zomaar weggooien."
"Neo-Shulginist zei: Okee, maar het geld ben je al kwijt. Dus dat maakt niet meer uit. Ik vind het zelf altijd belangrijk om te reflecteren op waarom ik nieuwsgierig raak naar een bepaalde stof. Waar ik waakzaam voor ben zijn dit soort dingen: dat een bedrijf je met allerlei marketingactiviteiten nieuwsgierig maakt naar een nieuwe stof en dat het dan op een soort bucketlist belandt, waardoor je een drug eigenlijk alleen maar gaat uitproberen om het uitgeprobeerd te hebben. Zeker als het dan gaat om van dit soort risicovolle stoffen als a-PHiP kun je je afvragen voor wie je het nou eigenlijk nog allemaal aan het doen bent. Voor de vendor? Of voor jezelf om niet te hoeven toegeven dat je een miskoop hebt gedaan? Klik om te vergroten... ik denk dat het bij mij meer gaat om dat ik het geld al heb uitgegeven en niet het weg wil gooien zonder te proberen, want als ik heel eerlijk ben hoef ik het niet eens te proberen ik had t ook nooit besteld als ik dit allemaal wist"