#1
De kwaliteit van 3-MMC is sinds het verbod best belabberd. Vaak worden er andere cathinones verkocht, of een mengsel van andere drugs. Wat er in jouw zakje zat is onmogelijk om te zeggen via Drugsforum.
Speculeren over wat een stof is, is verboden op het forum hier. Zie de huisregels. Het enige wat je kan doen is het laten testen in een testcentrum, welke gratis zijn in elke provincie. Aan de buitenkant of aan het effect is onmogelijk te zeggen welke stof het precies is. Gelul van dealers kan je al helemaal niet serieus nemen.Ik gebruik best regel matig 3mmc en heb dan ook echt wel veel verschil gemerkt in de soorten. Heb mij zelf wel gewoon onder controle en doe het circa om de week. Maar ik heb nu echt de ergste 3m ooit gehad. Ik had 3m gehaald bij de dealer (een goede bekende). Die gaf aan dat het hele goede 3m was zoals eerder (dit zegt elke dealer volgends mij). Maar goed lekker feestje gepakt en ook die 3m gehad rond 6uur s’avonds . Ik dacht direct als wat is dit voor spul. Het brandde niet in de neus en er zat een smaak van baksoda. Totaal zo’n 0,5-0,75 gram gehad (Dit valt voor mij best mee op een feestje). In het begin ging ik best lekker samen met een paar vrienden van mij alleen was het anders als normaal. Rond een uur of 1 gingen wij allemaal echt niet lekker meer. Wij hebben toen de dealer geapt wat het was. Hij gaf aan dat het een “nieuwe soort 3m is” is. Dit was het meest onprettige wat ik ooit met drugs heb meegemaakt. De werking is totaal anders. Je wordt meer paranoïde en ziet allemaal vage dingen. Verder kan ik normaal best wel slapen met 3m. Dit was onmogelijk. Om 23.00 de laatste sleutel gehad. Ik kon pas slapen rond half 12 de volgende dag en ik lag al sinds 3 uur in de nacht in mijn bed. Verder ook gewoon alcohol gehad en kan dan normaal wel goed slapen.
Als je deze 3m wilt herkennen het heeft een iets andere kleur als normale 3m, het brand niet en het ruikt naar baksoda.
Naar mijn mening ( en de rest van mijn vrienden) is het echt troep en kan ik mijzelf niet indenken dat mensen deze 3m fijn vinden.
Voor mij de komende tijd even geen drugs meer.
Iemand dit het ook wel is mee heeft gemaakt dat 3m echt slecht kan vallen terwijl je het in relatief kleine hoeveelheden gebruikt?
Zeker waar altijd laten testen. Doe ik normaal vaak wel. Dit was weer een voorbeeld om het altijd te doen😅. Heb het direct weg gegooid toen ik begon te merken dat het niks was. Dat testen dus wordt nu nog lastig.😅 Ik hoor dit alleen de laatste tijd veel vaker (misschien alleen bij ons in de buurt) dat er veel wordt geknooid met 3mmc en het steeds heel anders kan vallen. Heeft verder niemand daar last van dan?Speculeren over wat een stof is, is verboden op het forum hier. Zie de huisregels. Het enige wat je kan doen is het laten testen in een testcentrum, welke gratis zijn in elke provincie. Aan de buitenkant of aan het effect is onmogelijk te zeggen welke stof het precies is. Gelul van dealers kan je al helemaal niet serieus nemen.
Vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad. Altijd laten testen voor gebruik!
Wat je doet is speculeren en dat mag hier niet. Lees de regels aub.Zeker waar altijd laten testen. Doe ik normaal vaak wel. Dit was weer een voorbeeld om het altijd te doen😅. Heb het direct weg gegooid toen ik begon te merken dat het niks was. Dat testen dus wordt nu nog lastig.😅 Ik hoor dit alleen de laatste tijd veel vaker (misschien alleen bij ons in de buurt) dat er veel wordt geknooid met 3mmc en het steeds heel anders kan vallen. Heeft verder niemand daar last van dan?
Ik gok dat je n.a.v. de vorige berichten al weer door had dat "andere soort 3mmc" dealerpraat is om je iets te kunnen verkopen dat geen 3-mmc is maar wat effect in de buurt komt. Uit de dealerduim gezogen dus 👎Ik gebruik best regel matig 3mmc en heb dan ook echt wel veel verschil gemerkt in de soorten. Heb mij zelf wel gewoon onder controle en doe het circa om de week. Maar ik heb nu echt de ergste 3m ooit gehad. Ik had 3m gehaald bij de dealer (een goede bekende). Die gaf aan dat het hele goede 3m was zoals eerder (dit zegt elke dealer volgends mij). Maar goed lekker feestje gepakt en ook die 3m gehad rond 6uur s’avonds . Ik dacht direct als wat is dit voor spul. Het brandde niet in de neus en er zat een smaak van baksoda. Totaal zo’n 0,5-0,75 gram gehad (Dit valt voor mij best mee op een feestje). In het begin ging ik best lekker samen met een paar vrienden van mij alleen was het anders als normaal. Rond een uur of 1 gingen wij allemaal echt niet lekker meer. Wij hebben toen de dealer geapt wat het was. Hij gaf aan dat het een “nieuwe soort 3m is” is. Dit was het meest onprettige wat ik ooit met drugs heb meegemaakt. De werking is totaal anders. Je wordt meer paranoïde en ziet allemaal vage dingen. Verder kan ik normaal best wel slapen met 3m. Dit was onmogelijk. Om 23.00 de laatste sleutel gehad. Ik kon pas slapen rond half 12 de volgende dag en ik lag al sinds 3 uur in de nacht in mijn bed. Verder ook gewoon alcohol gehad en kan dan normaal wel goed slapen.
Als je deze 3m wilt herkennen het heeft een iets andere kleur als normale 3m, het brand niet en het ruikt naar baksoda.
Naar mijn mening ( en de rest van mijn vrienden) is het echt troep en kan ik mijzelf niet indenken dat mensen deze 3m fijn vinden.
Voor mij de komende tijd even geen drugs meer.
Iemand dit het ook wel is mee heeft gemaakt dat 3m echt slecht kan vallen terwijl je het in relatief kleine hoeveelheden gebruikt?
Precies dit. Ik heb van verschillende dealers 3M gehad en ze waren allemaal anders. Heel onlangs had ik op een feestje voor het eerst sinds tijden eentje die zoals vroeger aanvoelde. Niet mijn spul, dus het is niet (door mij) getest.ik heb sterk mijn twijfels over alle 3mmc die nu aangeboden wordt.
@Mevrouw Pløp waarom is deze spammer nog actief?Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
@Mevrouw Pløp waarom is deze spammer nog actief?
Als hij een bron citeerde zou ik niet klagen maar dit is toch echt gewoon speculatie. Melkachtige kristallen klinkt meer als crystal meth en dat houd je 24 uur wakker, maar niet met de bijwerkingen die mensen hier beschrijven.Misschien omdat ze geen robot is 😂
Je kan op de rapporteer knop drukken. Plop is niet de enige mod 😉
Wel bijzonder dat iemand die al in 2009 lid is geworden zo lang afwezig is en dan ineens 6 keer (ofzo?) Hetzelfde bericht post 😂
@JanDeBrandweerman is zelf ook alle dead topics met “3mmc” in de titel aan het bumpen hahahMisschien omdat ze geen robot is 😂
Je kan op de rapporteer knop drukken. Plop is niet de enige mod 😉
Wel bijzonder dat iemand die al in 2009 lid is geworden zo lang afwezig is en dan ineens 6 keer (ofzo?) Hetzelfde bericht post 😂
1. Ik ben zoals gezegd geen robot;@Mevrouw Pløp waarom is deze spammer nog actief?
Ik had m wel gerapporteerd 🥹 … Maar wisten jullie dat er momenteel “3mmc" rond gaat dat kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal) maar dat dus schijnbaar niet is? 🤯1. Ik ben zoals gezegd geen robot;
2. Gedurende gemiddeld 7,5 uur per etmaal bevind ik mij in een slapende toestand, vaak tussen 23u en 8u;
3. Ik zie wel veel, maar niet alles;
4. Er was geen melding gemaakt over deze spammert (nog steeds niet trouwens), doe dat een volgende keer als je iets ziet wat niet de bedoeling is, dan zien wij mods het vanzelf (als we wakker en aanwezig zijn dus);
5. Je mag mensen ook gewoon zelf aanspreken op gedrag.
Ik hoop dat je vraag zo voldoende is beantwoord.
Fijne dag!
Excuus, @JanDeBrandweerman had hem niet gerapporteerd bedoelde ik.Ik had m wel gerapporteerd 🥹 … Maar wisten jullie dat er momenteel “3mmc" rond gaat dat kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal) maar dat dus schijnbaar niet is? 🤯
Zoals je inmiddels hieronder hebt kunnen lezen loop je te spammen. Het is niet toegestaan hetzelfde bericht of nagenoeg hetzelfde bericht meermaals op het forum te plempen in verschillende topics. Ik verwijder je overtallige berichten dan ook en bij deze krijg je een waarschuwing.Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."