Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik wil binnenkort voor het eerst mdma likjes gaan proberen en aangezien ik hier geen ervaring mee heb wil ik graag een aantal dingen weten. 1.hoeveel moet ik nemen? Gwn beginnen met 1 dipje?en hoeveel moet dat dipje ongeveer zijn? En wanneer moet ik dan bijnemen? 2. Hoelang duurt het ongeveer tot het inwerkt? 3. Ik wil die avond waarschijnlijk ook een beetje 3mmc gaan gebruiken, kan dat samen met mdma? 4. Zijn er nog andere dingen wat ik moet weten of rekening mee moet houden ik heb al een aantal keer xtc gebruikt maar voor mij klapt die iedere keer net wat te heftig binnen (ook bij kleine hoeveelheden) dus daarom wil ik kijken of mdma likjes fijner voor mij is. 3mmc heb ik ookal eerder gebruikt trouwens. Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, alvast bedankt."
"Hoi, ik heb het idee dat alcohol en wiet gewoon geen of amper effect op mij hebben. Op internet kan ik hier niks over vinden dus ik zou graag willen weten of iemand dit herkend of een verklaring hiervoor heeft. in de afgelopen 2 jaar heb ik best vaak wat gedronken of geblowt, maar iedere keer heb ik er bijna niks van gevoeld. Ik heb best sterke alcohol gedronken en ook in grote hoeveelheden en ook toen voelde ik niks behalve dat ik een beetje moe werd. Voor blowen geld hetzelfde. En het komt niet doordat ik het te vaak heb gedaan want zelfs bij mijn eerste keren voelde ik bijna niks. is er iemand die mij hier misschien meer over zou kunnen vertellen?"
"UK045 zei: Komende zaterdag gaan een vriendin en ik naar 200BPM style in Duitsland. Dit zal ons eerste feest in Duitsland zijn en ik ben benieuwd naar hoe het hier gaat omtrent drugsgebruik. Ikzelf zal hiernaartoe rijden en volledig nuchter blijven. Ook gebruik ik de hele week ervoor niet zodat mijn bloed en urine clean is. De bijrijder wilt wel gaan gebruiken. Kan dit of is dit ook strafbaar in Duitsland? Mochten wij staande gehouden word dan alleen ik gecontroleerd of zij ook? Ons plan is om genoeg mee te nemen zodat er niks mee naar huis genomen wordt. Mocht er over zijn dan gooien we het weg om veilig te zijn tijdens een mogelijke controle. Is het een probleem dat zij dan een beetje waus naast mij zit of maakt dit niks uit? Ik hoor graag jullie mening en/of ervaringen! Klik om te vergroten... UK045 zei: Komende zaterdag gaan een vriendin en ik naar 200BPM style in Duitsland. Dit zal ons eerste feest in Duitsland zijn en ik ben benieuwd naar hoe het hier gaat omtrent drugsgebruik. Ikzelf zal hiernaartoe rijden en volledig nuchter blijven. Ook gebruik ik de hele week ervoor niet zodat mijn bloed en urine clean is. De bijrijder wilt wel gaan gebruiken. Kan dit of is dit ook strafbaar in Duitsland? Mochten wij staande gehouden word dan alleen ik gecontroleerd of zij ook? Ons plan is om genoeg mee te nemen zodat er niks mee naar huis genomen wordt. Mocht er over zijn dan gooien we het weg om veilig te zijn tijdens een mogelijke controle. Is het een probleem dat zij dan een beetje waus naast mij zit of maakt dit niks uit? Ik hoor graag jullie mening en/of ervaringen! Klik om te vergroten... Is er hier toevallig ook iemand die weet hoe het precies gaat met drugs op een feest in duitsland? Dan bedoel ik, hoe streng word het gecontroleerd? Wat zijn de gevolgen als ze drugs van je vinden? En zijn er ook gevolgen als ze zien dat je onder invloed bent op het feest/festival? ik ga weleens naar hardcore feesten in nederland en weet wel hoe het daar ongeveer gaat met drugs, maar ik weet niet hoe het zit met duitsland"
"Lemmy zei: Over welke hardcore gaat het hier? Agnostic Front, Madball, Biohazard,...? Klik om te vergroten... Nee niet die muziek haha, meer als in gabber hardcore (paul elstak, angerfist etc)"
"Ik heb helaas ook 1 keer zoiets meegemaakt. Jouw situatie lijkt erg op de mijne dus ik ben benieuwd ofdat mijn ervaring een beetje overeenkomt met de jouwe. Ik had bij een dealer 3mmc gekocht, zag dr gwn prima uit. Ik heb toen een punt ervan geprobeerd en merkte al meteen dat er iets niet klopte. Het brandde niet en het poeder leek ook niet op te lossen ofzo, er bleef een wit plakkerig goedje achter in mn neus wat ik er uiteindelijk gewoon maar uit heb moeten snuiten. Toen ik mijn neus snoot kwam al dat poeder er gewoon weer uit als een wit plakkerig goedje. De smaak was ook anders dan ik gewend was maar wel chemisch en heel vies, er bleef ook heel lang een hele vieze smaak in mn keel hangen wat ik er maar niet uit kreeg Ik voelde er ook helemaal niks van, terwijl ik een hoeveelheid had gepakt waar ik normaal gewoon wat van voel. Een paar uur later begon ik me slecht te voelen met buikpijn, benauwheid en misselijkheid Toen ik de dealer appte zei hij dat het andere 3mmc was omdat hij niks anders kon krijgen (ik vind het onzin want er zijn genoeg andere dealers die wel goede 3mmc verkopen) Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen idee wat het nou precies was maar ik weet wel dat het enorme troep was."
"OtherShore zei: Ik heb hier zo 1-2-3 geen antwoord op. Wel een hoop vragen: - Heb je een geestelijke of lichamelijke aandoening? - Slik je medicijnen? - Gebruik je naast alcohol en wiet nog andere drugs? - Ben je normaal gesproken gevoelig voor signalen van je lichaam? Ben je bijvoorbeeld gevoelig voor honger of dorst, of warmte en kou? En voel je dat soort dingen scherp aan? - Voel je jouw emoties helder en duidelijk? Rare vragen misschien, maar er zit wel een redenering achter 😅 Het effect van blowen is ergens wel subtiel (dus daar kan ik me iets bij voorstellen), maar veel alcohol voelen de meeste mensen wel. Klik om te vergroten... - voor zo ver ik weet heb ik alleen een sociale angststoornis verder niks. - ik gebruik geen medicijnen -ik heb wel andere drugs gebruikt maar dit was pas de periode nadat ik wiet en alcohol gebruikte -en ik heb enorm veel en sterke emoties"
"Ik ga regelmatig naar hardcore/uptempo feesten en gebruik hierbij ook vaak drugs. Tot nu toe heb ik (op feesten) mdma, xtc en 3mmc gebruikt. Nu heb ik sinds kort ook een aantal keer thuis truffels gebruikt en dat beviel mij best wel goed. Nu ben ik benieuwd of het ook leuk is om op een hardcore feest truffels te gebruiken. Zijn er mensen die dit eerder hebben gedaan en wat zijn jouw ervaringen hiermee?"
"Hoii, ik gebruik regelmatig 3mmc maar nu heb voor t eerst speed gekocht om een keer uit te proberen maar ik heb er eigg heel weinig verstand van dus vroeg mij af ofdat iemand mij t een en ander uit kon leggen. het is gekocht als droge speed, maar het is nogsteeds redelijk kleverig en ik weet niet of dit is hoe het hoort ofdat ik het nog even moet drogen en hoe. Ik heb toen een vrij grote lijn gelegd (wat een beetje moeizaam ging omdat t allemaal plakte enzo) en ik heb die opgesnoven en het brandde enigszins wel in mijn neus maar t loste ni helemaal op ofzo, t bleef echt een wit kleverig nat goedje in mn neus zegmaar. (Ik heb zelf adhd en ik weet dat er gezegd word dat mensen met adhd juist rustig worden van speed) ik heb toen nog ff zitten wachten maar ik voelde er eigenlijk echt vrij weinig van, ik werd er niet energiek of blij ofzo van maar ik werd er ook niet echt heel rustig ofzo van, had eigg ni zoveel effect. hoe komt het dat ik er niks van voelde? Is het dan gwn slechte kwaliteit speed of heeft t met mn adhd te maken? Of kan het mogelijk zijn dat het weinig effect had omdat het nog iets te kleverig was? en is er iets wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat ik er wel iets van voel?"