#1
@Mevrouw PlΓΈp waarom is deze spammer nog actief?
Misschien omdat ze geen robot is π
Je kan op de rapporteer knop drukken. Plop is niet de enige mod π
Wel bijzonder dat iemand die al in 2009 lid is geworden zo lang afwezig is en dan ineens 6 keer (ofzo?) Hetzelfde bericht post π