Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoorten 3mmc?

Soorten 3mmc?

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb heel vaak gedacht dat dealers je gewoon een of andere designer rommel verkopen onder de naam van de drug die je wilt, of het is gwn versneden troep.

En wat hierboven al gezegd is: testcentrum!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
I
Festiv zei:
Ik gebruik best regel matig 3mmc en heb dan ook echt wel veel verschil gemerkt in de soorten. Heb mij zelf wel gewoon onder controle en doe het circa om de week. Maar ik heb nu echt de ergste 3m ooit gehad. Ik had 3m gehaald bij de dealer (een goede bekende). Die gaf aan dat het hele goede 3m was zoals eerder (dit zegt elke dealer volgends mij). Maar goed lekker feestje gepakt en ook die 3m gehad rond 6uur s’avonds . Ik dacht direct als wat is dit voor spul. Het brandde niet in de neus en er zat een smaak van baksoda. Totaal zo’n 0,5-0,75 gram gehad (Dit valt voor mij best mee op een feestje). In het begin ging ik best lekker samen met een paar vrienden van mij alleen was het anders als normaal. Rond een uur of 1 gingen wij allemaal echt niet lekker meer. Wij hebben toen de dealer geapt wat het was. Hij gaf aan dat het een “nieuwe soort 3m is” is. Dit was het meest onprettige wat ik ooit met drugs heb meegemaakt. De werking is totaal anders. Je wordt meer paranoïde en ziet allemaal vage dingen. Verder kan ik normaal best wel slapen met 3m. Dit was onmogelijk. Om 23.00 de laatste sleutel gehad. Ik kon pas slapen rond half 12 de volgende dag en ik lag al sinds 3 uur in de nacht in mijn bed. Verder ook gewoon alcohol gehad en kan dan normaal wel goed slapen.

Als je deze 3m wilt herkennen het heeft een iets andere kleur als normale 3m, het brand niet en het ruikt naar baksoda.

Naar mijn mening ( en de rest van mijn vrienden) is het echt troep en kan ik mijzelf niet indenken dat mensen deze 3m fijn vinden.

Voor mij de komende tijd even geen drugs meer.

Iemand dit het ook wel is mee heeft gemaakt dat 3m echt slecht kan vallen terwijl je het in relatief kleine hoeveelheden gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ik gok dat je n.a.v. de vorige berichten al weer door had dat "andere soort 3mmc" dealerpraat is om je iets te kunnen verkopen dat geen 3-mmc is maar wat effect in de buurt komt. Uit de dealerduim gezogen dus 👎

Jammer dat je 't niet meer kunt laten testen. Was een mooie geweest om te checken hoe groot de leugen van jouw dealer was :)
G
GabberSnuifDuifLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb helaas ook 1 keer zoiets meegemaakt.
Jouw situatie lijkt erg op de mijne dus ik ben benieuwd ofdat mijn ervaring een beetje overeenkomt met de jouwe.

Ik had bij een dealer 3mmc gekocht, zag dr gwn prima uit.
Ik heb toen een punt ervan geprobeerd en merkte al meteen dat er iets niet klopte.

Het brandde niet en het poeder leek ook niet op te lossen ofzo, er bleef een wit plakkerig goedje achter in mn neus wat ik er uiteindelijk gewoon maar uit heb moeten snuiten.
Toen ik mijn neus snoot kwam al dat poeder er gewoon weer uit als een wit plakkerig goedje.

De smaak was ook anders dan ik gewend was maar wel chemisch en heel vies, er bleef ook heel lang een hele vieze smaak in mn keel hangen wat ik er maar niet uit kreeg

Ik voelde er ook helemaal niks van, terwijl ik een hoeveelheid had gepakt waar ik normaal gewoon wat van voel.

Een paar uur later begon ik me slecht te voelen met buikpijn, benauwheid en misselijkheid

Toen ik de dealer appte zei hij dat het andere 3mmc was omdat hij niks anders kon krijgen (ik vind het onzin want er zijn genoeg andere dealers die wel goede 3mmc verkopen)

Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen idee wat het nou precies was maar ik weet wel dat het enorme troep was.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
De meeste rcs worden geproduceerd in laboratoria in China en India (in tegenstelling tot wat je dealer of rc vendor zal beweren). Als een rc eenmaal bekend/berucht genoeg is om op internationale lijsten van verboden stoffen terecht te komen, dan wordt de productie in China gestaakt. China heeft strenge wetten op verboden middelen en die worden strikt gehandhaafd. Vaak loopt China (ver) voor op een Nederlandse ban.

Diezelfde laboratoria bieden dan vaak een vervanger aan. Soms is dat een “waardige” vervanger, maar soms is het ronduit troep. Dealers en rc vendors verkopen deze vervanger/troep regelmatig onder de naam van het oudere bekendere stofje.

De productie gaat in India vaak nog even door, maar de Indiase laboratoria zijn niet van dezelfde kwaliteit als de Chinese en de stoffen die ze produceren zijn daardoor ook van mindere kwaliteit. Soms houden ze hun klanten denk ik ook voor de gek. Als je dus al dezelfde stof krijgt is het niet de kwaliteit van voorheen. Rc vendors claimen te testen, maar dat is vaak niet waar.

Conclusie: Je weet niet wat je koopt van je zogenaamd “betrouwbare” rc vendor of straat dealer. Vooral vlak voor een ban (als de productie in China al gestaakt is) weet je niet meer wat je koopt. Na de ban is het al helemaal een crapshoot. Testen is de enige mogelijkheid om dit zeker te weten, maar ik heb sterk mijn twijfels over alle 3mmc die nu aangeboden wordt.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
ik heb sterk mijn twijfels over alle 3mmc die nu aangeboden wordt.
Klik om te vergroten...
Precies dit. Ik heb van verschillende dealers 3M gehad en ze waren allemaal anders. Heel onlangs had ik op een feestje voor het eerst sinds tijden eentje die zoals vroeger aanvoelde. Niet mijn spul, dus het is niet (door mij) getest.
D
DerKaiserLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bartcusters zei:
Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
Klik om te vergroten...
@Mevrouw Pløp waarom is deze spammer nog actief?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
JanDeBrandweerman zei:
@Mevrouw Pløp waarom is deze spammer nog actief?
Klik om te vergroten...

Misschien omdat ze geen robot is 😂

Je kan op de rapporteer knop drukken. Plop is niet de enige mod 😉

Wel bijzonder dat iemand die al in 2009 lid is geworden zo lang afwezig is en dan ineens 6 keer (ofzo?) Hetzelfde bericht post 😂
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Misschien omdat ze geen robot is 😂

Je kan op de rapporteer knop drukken. Plop is niet de enige mod 😉

Wel bijzonder dat iemand die al in 2009 lid is geworden zo lang afwezig is en dan ineens 6 keer (ofzo?) Hetzelfde bericht post 😂
Klik om te vergroten...
Als hij een bron citeerde zou ik niet klagen maar dit is toch echt gewoon speculatie. Melkachtige kristallen klinkt meer als crystal meth en dat houd je 24 uur wakker, maar niet met de bijwerkingen die mensen hier beschrijven.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Misschien omdat ze geen robot is 😂

Je kan op de rapporteer knop drukken. Plop is niet de enige mod 😉

Wel bijzonder dat iemand die al in 2009 lid is geworden zo lang afwezig is en dan ineens 6 keer (ofzo?) Hetzelfde bericht post 😂
Klik om te vergroten...
@JanDeBrandweerman is zelf ook alle dead topics met “3mmc” in de titel aan het bumpen hahah
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
JanDeBrandweerman zei:
@Mevrouw Pløp waarom is deze spammer nog actief?
Klik om te vergroten...
1. Ik ben zoals gezegd geen robot;
2. Gedurende gemiddeld 7,5 uur per etmaal bevind ik mij in een slapende toestand, vaak tussen 23u en 8u;
3. Ik zie wel veel, maar niet alles;
4. Er was door jou geen melding gemaakt over deze spammert (nog steeds niet trouwens), doe dat een volgende keer als je iets ziet wat niet de bedoeling is, dan zien wij mods het vanzelf (als we wakker en aanwezig zijn dus);
5. Je mag mensen ook gewoon zelf aanspreken op gedrag.

Ik hoop dat je vraag zo voldoende is beantwoord.

Fijne dag!
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
1. Ik ben zoals gezegd geen robot;
2. Gedurende gemiddeld 7,5 uur per etmaal bevind ik mij in een slapende toestand, vaak tussen 23u en 8u;
3. Ik zie wel veel, maar niet alles;
4. Er was geen melding gemaakt over deze spammert (nog steeds niet trouwens), doe dat een volgende keer als je iets ziet wat niet de bedoeling is, dan zien wij mods het vanzelf (als we wakker en aanwezig zijn dus);
5. Je mag mensen ook gewoon zelf aanspreken op gedrag.

Ik hoop dat je vraag zo voldoende is beantwoord.

Fijne dag!
Klik om te vergroten...
Ik had m wel gerapporteerd 🥹 … Maar wisten jullie dat er momenteel “3mmc" rond gaat dat kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal) maar dat dus schijnbaar niet is? 🤯
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ulixes zei:
Ik had m wel gerapporteerd 🥹 … Maar wisten jullie dat er momenteel “3mmc" rond gaat dat kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal) maar dat dus schijnbaar niet is? 🤯
Klik om te vergroten...
Excuus, @JanDeBrandweerman had hem niet gerapporteerd bedoelde ik.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bartcusters zei:
Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
Klik om te vergroten...
Zoals je inmiddels hieronder hebt kunnen lezen loop je te spammen. Het is niet toegestaan hetzelfde bericht of nagenoeg hetzelfde bericht meermaals op het forum te plempen in verschillende topics. Ik verwijder je overtallige berichten dan ook en bij deze krijg je een waarschuwing.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ulixes zei:
@JanDeBrandweerman is zelf ook alle dead topics met “3mmc” in de titel aan het bumpen hahah
Klik om te vergroten...
Maar ik ben niet onder al die topics aan het speculeren :P
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
De kwaliteit van 3-MMC is sinds het verbod best belabberd. Vaak worden er andere cathinones verkocht, of een mengsel van andere drugs. Wat er in jouw zakje zat is onmogelijk om te zeggen via Drugsforum.
F
FestivLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik gebruik best regel matig 3mmc en heb dan ook echt wel veel verschil gemerkt in de soorten. Heb mij zelf wel gewoon onder controle en doe het circa om de week. Maar ik heb nu echt de ergste 3m ooit gehad. Ik had 3m gehaald bij de dealer (een goede bekende). Die gaf aan dat het hele goede 3m was zoals eerder (dit zegt elke dealer volgends mij). Maar goed lekker feestje gepakt en ook die 3m gehad rond 6uur s’avonds . Ik dacht direct als wat is dit voor spul. Het brandde niet in de neus en er zat een smaak van baksoda. Totaal zo’n 0,5-0,75 gram gehad (Dit valt voor mij best mee op een feestje). In het begin ging ik best lekker samen met een paar vrienden van mij alleen was het anders als normaal. Rond een uur of 1 gingen wij allemaal echt niet lekker meer. Wij hebben toen de dealer geapt wat het was. Hij gaf aan dat het een “nieuwe soort 3m is” is. Dit was het meest onprettige wat ik ooit met drugs heb meegemaakt. De werking is totaal anders. Je wordt meer paranoïde en ziet allemaal vage dingen. Verder kan ik normaal best wel slapen met 3m. Dit was onmogelijk. Om 23.00 de laatste sleutel gehad. Ik kon pas slapen rond half 12 de volgende dag en ik lag al sinds 3 uur in de nacht in mijn bed. Verder ook gewoon alcohol gehad en kan dan normaal wel goed slapen.

Als je deze 3m wilt herkennen het heeft een iets andere kleur als normale 3m, het brand niet en het ruikt naar baksoda.

Naar mijn mening ( en de rest van mijn vrienden) is het echt troep en kan ik mijzelf niet indenken dat mensen deze 3m fijn vinden.

Voor mij de komende tijd even geen drugs meer.

Iemand dit het ook wel is mee heeft gemaakt dat 3m echt slecht kan vallen terwijl je het in relatief kleine hoeveelheden gebruikt?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan je het nog naar een testcentrum brengen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Festiv zei:
Ik gebruik best regel matig 3mmc en heb dan ook echt wel veel verschil gemerkt in de soorten. Heb mij zelf wel gewoon onder controle en doe het circa om de week. Maar ik heb nu echt de ergste 3m ooit gehad. Ik had 3m gehaald bij de dealer (een goede bekende). Die gaf aan dat het hele goede 3m was zoals eerder (dit zegt elke dealer volgends mij). Maar goed lekker feestje gepakt en ook die 3m gehad rond 6uur s’avonds . Ik dacht direct als wat is dit voor spul. Het brandde niet in de neus en er zat een smaak van baksoda. Totaal zo’n 0,5-0,75 gram gehad (Dit valt voor mij best mee op een feestje). In het begin ging ik best lekker samen met een paar vrienden van mij alleen was het anders als normaal. Rond een uur of 1 gingen wij allemaal echt niet lekker meer. Wij hebben toen de dealer geapt wat het was. Hij gaf aan dat het een “nieuwe soort 3m is” is. Dit was het meest onprettige wat ik ooit met drugs heb meegemaakt. De werking is totaal anders. Je wordt meer paranoïde en ziet allemaal vage dingen. Verder kan ik normaal best wel slapen met 3m. Dit was onmogelijk. Om 23.00 de laatste sleutel gehad. Ik kon pas slapen rond half 12 de volgende dag en ik lag al sinds 3 uur in de nacht in mijn bed. Verder ook gewoon alcohol gehad en kan dan normaal wel goed slapen.

Als je deze 3m wilt herkennen het heeft een iets andere kleur als normale 3m, het brand niet en het ruikt naar baksoda.

Naar mijn mening ( en de rest van mijn vrienden) is het echt troep en kan ik mijzelf niet indenken dat mensen deze 3m fijn vinden.

Voor mij de komende tijd even geen drugs meer.

Iemand dit het ook wel is mee heeft gemaakt dat 3m echt slecht kan vallen terwijl je het in relatief kleine hoeveelheden gebruikt?
Klik om te vergroten...
Speculeren over wat een stof is, is verboden op het forum hier. Zie de huisregels. Het enige wat je kan doen is het laten testen in een testcentrum, welke gratis zijn in elke provincie. Aan de buitenkant of aan het effect is onmogelijk te zeggen welke stof het precies is. Gelul van dealers kan je al helemaal niet serieus nemen.

Vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad. Altijd laten testen voor gebruik!
F
FestivLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Speculeren over wat een stof is, is verboden op het forum hier. Zie de huisregels. Het enige wat je kan doen is het laten testen in een testcentrum, welke gratis zijn in elke provincie. Aan de buitenkant of aan het effect is onmogelijk te zeggen welke stof het precies is. Gelul van dealers kan je al helemaal niet serieus nemen.

Vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad. Altijd laten testen voor gebruik!
Klik om te vergroten...
Zeker waar altijd laten testen. Doe ik normaal vaak wel. Dit was weer een voorbeeld om het altijd te doen😅. Heb het direct weg gegooid toen ik begon te merken dat het niks was. Dat testen dus wordt nu nog lastig.😅 Ik hoor dit alleen de laatste tijd veel vaker (misschien alleen bij ons in de buurt) dat er veel wordt geknooid met 3mmc en het steeds heel anders kan vallen. Heeft verder niemand daar last van dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."