#1
Ben ik niet duidelijk? ![:blush:]()
Ontbijt was vandaag wodka, ik sluit niet uit dat dit er iets mee te maken heeft.
Ontbijt was vandaag wodka, ik sluit niet uit dat dit er iets mee te maken heeft.
LSD gebruik ik zo om de 5 jaar.Bedoel je nou dat je LSD 30 jaar hebt bewaard en toen genuttigd?![]()
Jij koopt LSD in poedervorm zekerLSD gebruik ik zo om de 5 jaar.
Een hoge dosis.
Ik heb wel voor de de komende 70 jaar ingeslagen.![]()
Het voelde idd hetzelfde als mijn DMT ervaringen, ik denk wel dat het een breakthrough was idd. Mijn eerste breakthrough op DMT is nog steeds de meeste vreugde (MDMA in het kwadraat) en liefde die ik ooit in mijn leven heb gevoeld, die trip ging over broederschap, liefde en het kunnen waarnemen van een extra dimensie die mensen normaliter niet kunnen zien. Bij DMT voelt het meer alsof ik met een raket door de 'DMT realm' wordt geschoten, terwijl het tijdens deze LSD trip meer voelde alsof ik altijd in de 'DMT realm' zou blijven, aangezien ik gestorven was.Wat dat betreft heeft dat op zich ook heel veel overeenkomst van een breakthrough DMT ervaring. Ook daar ben je volledig uit je lichaam en voel je je grotendeels versmolten met het bewustzijn aldaar, al heb je ook nog wel ergens een self sense via het lijntje met het stoffelijke. En ook daar ben je er 'gewoon bij' als is het dan soms overal en nergens tegelijk. Zoals je het beschrijft is dit in feite ook een breakthrough ervaring.
Heftig man. Dankzij dit soort posts op DF ben ik er achter gekomen dat een combi met wiet echt mentaal gevaarlijk kan zijn. Iig heel verstandig dat je rustig aan doet met de doseringen! Om de een of andere reden ervaar ik MDMA ook best als psychedelisch, terwijl ik gewoon de standaard dosering aanhoud voor mijn lichaamsgewicht. Wiet heb ik nog nooit echt veel van gemerkt, of ik heb al die keren slechte wiet gehad, of ik ben er gewoon niet gevoelig voor. Wordt van wiet alleen een beetje relaxed en even 10 minuutjes high ofzo. En heb daarvoor meerdere keren meerdere pure joints achter elkaar gerookt.Ja. Al een aantal decades geleden, door een specifieke combinatie van hoge dosering MDMA / MDA en het roken van een superskunk joint. Dat heeft me letterlijk twee jaar lang in een andere mental state gebracht.
Jij hebt de antwoorden niet bedoel je denk ik 😊 Ipv we.Je hebt het hier wel over metafysische en religieuze vraagstukken die mensen al sinds het begin der tijden bezighouden en de antwoorden hebben we niet.
It can be a real nasty bitch.
Ik had het hier over algemeen geldige antwoorden die beantwoorden aan de ervaringen van alle mensen.Jij hebt de antwoorden niet bedoel je denk ik 😊 Ipv we.
Jij hebt de antwoorden niet bedoel je denk ik 😊 Ipv we.
Het is echt handiger als je gewoon voor jezelf praat.Maar het blijven ervaringen. We weten niet of iemand echte antwoorden kent, niemand weet dit feitelijk.
Vooral in combinatie met mdma was het mijn favoriet. Naast de diepe rush/space ging ik er in de comedown wel stevig van hallucineren bij veelgebruik maar dat vond ik eigenlijk wel leuk. De katers erna nam ik initieel voor lief tot ze uiteindelijk alles bepalend werden na te lang te veel te vaak. Het beschreven accident met explosieve reactie was de laatste keer dat ik de stof gebruikt heb.It can be a real nasty bitch.
Tijdens de werking niet zo maar daarna...
Het is echt handiger als je gewoon voor jezelf praat.
Ipv voor de hele wereldbevolking.
Ik zeg alleen maar dat je voor jezelf moet praten. Weet niet wat daar (volgens jou) aangebrand aan overkomt 🤣Oké, succes dan met je overtuiging dat jij De Waarheid in pacht hebt.(Er vanuit gaande dat je daarom zo aangebrand reageert…)
Fijne dag ❤Ik praat over iets waar volgens mij onder ons homo sapiens gewoon (wetenschappelijke) consensus over is: Dé Enige en Echte Waarheid is niet bekend. Hoe breed is dat begrip ook? Hoe definieer je dat in hemelsnaam?
Anyway, ik ben de deur uit, fijne dag nog. 😃
Ik zeg alleen maar dat je voor jezelf moet praten. Weet niet wat daar (volgens jou) aangebrand aan overkomt 🤣
Het woord 'waarheid' is denk ik ook complex, denk aan Galileo Galilei. Iedereen was er zeker van dat de zon om de aarde draaide, totdat het niet zo bleek te zijn. Filosofisch gezien is er bijna niks wat we kunnen aannemen als waarheid.Ik praat over iets waar volgens mij onder ons homo sapiens gewoon (wetenschappelijke) consensus over is: Dé Enige en Echte Waarheid is niet bekend. Hoe breed is dat begrip ook? Hoe definieer je dat in hemelsnaam?
Anyway, ik ben de deur uit, fijne dag nog. 😃
Als je 2 mensen recht tegenover elkaar aan de tafel zet en je legt het cijfer 6 op het midden van de tafel. De één zegt... het is een 6, de ander zegt...het is een 9...Het woord 'waarheid' is denk ik ook complex, denk aan Galileo Galilei. Iedereen was er zeker van dat de zon om de aarde draaide, totdat het niet zo bleek te zijn. Filosofisch gezien is er bijna niks wat we kunnen aannemen als waarheid.
Gaat voor mij op, de belangrijkste dingen onthoud ik.Ik denk dat de belangrijkste elementen van de trip in je geheugen blijven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."