Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 zegels LSD: ik heb net in mijn broek gepoept

4 zegels LSD: ik heb net in mijn broek gepoept

53 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zolang je het niet in een pot pasta hebt gedaan is het niet erg :wink:

Zie je wel heren: meisjes poepen ook!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Foto of het is niet echt gebeurd 😌
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Bedoel je zoals op de plaatjes altijd staat dat je niet moet doen😂 Hurkend óp de pot?
Klik om te vergroten...
Hahahaha ja exact zo lol.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brakka Mang zei:
genante broekpoep verhalen ken ik genoeg van vele mensen waarvan iemand die zichzelf had ondergescheten in een taxi nog wlw de meeste genante is denk ik🤣
Klik om te vergroten...
NEEEEEE wtf. :sob: Omg...
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een keer in mijn broek gescheten uit doodsangst, toen ik slecht ging op ayahuasca. De groep lag om mij heen te mediteren, in de hoop dat ik ook rustig zou worden. Zij hoorde "het" gebeuren zeg maar ... Niet zo leuk :(
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
knikkeboller zei:
Ik heb een keer in mijn broek gescheten uit doodsangst, toen ik slecht ging op ayahuasca. De groep lag om mij heen te mediteren, in de hoop dat ik ook rustig zou worden. Zij hoorde "het" gebeuren zeg maar ... Niet zo leuk :(
Klik om te vergroten...
Ah nee joh... wat enorm naar. :( Hoe lang duurde het voordat je uit die doodsangst was?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweevteev zei:
Ah nee joh... wat enorm naar. :( Hoe lang duurde het voordat je uit die doodsangst was?
Klik om te vergroten...
De bad trip duurde 11uur.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
knikkeboller zei:
De bad trip duurde 11uur.
Klik om te vergroten...
Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweevteev zei:
Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
knikkeboller zei:
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Klik om te vergroten...
Hoe was de LSD trip? Ging die wel goed?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brakka Mang zei:
Hoe was de LSD trip? Ging die wel goed?
Klik om te vergroten...
Ja, dat was een mooie trip
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
knikkeboller zei:
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Klik om te vergroten...
Ik had iets gelijkaardigs meegemaakt op mijn 18e. Had MDMA gedaan en direct de dag erna deed ik LSA. Dat was echt een horrortrip. Kon daarna ook niet meer blowen zonder bad te gaan en ik kreeg op een gegeven moment ook last van chronische hyperventilatie en heel erg veel dagelijkse paniekaanvallen. Daardoor ben ik een jaar abstinent geweest van alle drugs, incl. cafeïne (daar kreeg ik ook paniekaanvallen van).
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zweevteev zei:
Ik had iets gelijkaardigs meegemaakt op mijn 18e. Had MDMA gedaan en direct de dag erna deed ik LSA. Dat was echt een horrortrip. Kon daarna ook niet meer blowen zonder bad te gaan en ik kreeg op een gegeven moment ook last van chronische hyperventilatie en heel erg veel dagelijkse paniekaanvallen. Daardoor ben ik een jaar abstinent geweest van alle drugs, incl. cafeïne (daar kreeg ik ook paniekaanvallen van).
Klik om te vergroten...
Ik heb dat ook met caffeine komt door PTSS. Caffeine doet hartslag verhogen en daar schiet ik dan van in survival modes. Heb je tijdens die trip misschien trauma opgelopen?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
Ik heb dat ook met caffeine komt door PTSS. Caffeine doet hartslag verhogen en daar schiet ik dan van in survival modes. Heb je tijdens die trip misschien trauma opgelopen?
Klik om te vergroten...
Nope, er was geen externe trigger. 't Was uit het niets dat ik een gevoel had dat ik gewoon dood zou gaan en dat gevoel bleef uren aanhangen.
j
jajajajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Happens to the best. Om onverklaarbaare rede was mijn broek dus af toen ik ergens black-out aan het poepen was in een veld
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#16
De titel van deze post alleen al, so brutally honest, verdient een glitterpen!
I
IngboLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oh oke
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Naast in je broek poepen nog leuke dingen gedaan? Mooie visuals gezien? Interessante inzichten gehad?

Enjoy!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je moet in de reclame gaan werken jij, met je pakkende titels. “Iets met poep?” Dat moet ik lezen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met LSD op voelt het wel altijd alsof je je hele trip in een natte broek rondloopt. Ik twijfel ook altijd of ik mezelf bezeken of bescheten heb, gelukkig nog niet voorgekomen 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."