Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 zegels LSD: ik heb net in mijn broek gepoept

4 zegels LSD: ik heb net in mijn broek gepoept

53 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was gewoon lekker aan het rappen en songteksten schrijven en toen scheet ik ineens in mijn broek. Ik dacht dat het een scheet was, maar het was gewoon schijt. Ik ben 3x opnieuw wezen checken en liet mijn vriend me ook een reality check geven, maar ik heb dus echt net in mijn broek gepoept. I'm shocked. I'm disgusted. I'm intrigued. I'm inspired.

Ik gebruik dit topic wel gewoon als een soort live blog. Eigenlijk moet ik nu ook wel iets van dit gebeuren erin verwerken. :tearsofjoy:

Dit was de tekst die ik tot nu toe had. Het heeft nog geen titel:

Brillance stuck in a troubled mind
No chill or resilience, better watch your behind,
because the ill lead the ill, like the blind lead the blind
For all answers I seek, only questions I find
I got gaslit and that shit got my shit intertwined
Felt moronic, sinful, now enlightened, divined
Neurotic, chaotic, psychotic: predefined
Is it fake? Is it real? Objectivity redefined

I don't know, gotta quit them drugs, maybe
My business? Shady
Pretty pictures? Only if you pay me, baby
My style is wavy, spacy
In the sheets, I get crazy
Especially in Excel, ya girl's brainy
Future cult leader, you will obey me
I got manners though, m'lady
I'll make you feel hot, make you meet God,
Not just a priestess, I'm the whole episcopacy

"Uhm, ma'am, this is a GGZ-clinic
and, like, I'm just a receptionist.
Are you OK, though? You look really sick"
Oh shit, imma call the paramedics
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
knikkeboller zei:
De bad trip duurde 11uur.
Klik om te vergroten...
Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zweevteev zei:
Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
knikkeboller zei:
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Klik om te vergroten...
Hoe was de LSD trip? Ging die wel goed?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brakka Mang zei:
Hoe was de LSD trip? Ging die wel goed?
Klik om te vergroten...
Ja, dat was een mooie trip
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
knikkeboller zei:
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Klik om te vergroten...
Ik had iets gelijkaardigs meegemaakt op mijn 18e. Had MDMA gedaan en direct de dag erna deed ik LSA. Dat was echt een horrortrip. Kon daarna ook niet meer blowen zonder bad te gaan en ik kreeg op een gegeven moment ook last van chronische hyperventilatie en heel erg veel dagelijkse paniekaanvallen. Daardoor ben ik een jaar abstinent geweest van alle drugs, incl. cafeïne (daar kreeg ik ook paniekaanvallen van).
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweevteev zei:
Ik had iets gelijkaardigs meegemaakt op mijn 18e. Had MDMA gedaan en direct de dag erna deed ik LSA. Dat was echt een horrortrip. Kon daarna ook niet meer blowen zonder bad te gaan en ik kreeg op een gegeven moment ook last van chronische hyperventilatie en heel erg veel dagelijkse paniekaanvallen. Daardoor ben ik een jaar abstinent geweest van alle drugs, incl. cafeïne (daar kreeg ik ook paniekaanvallen van).
Klik om te vergroten...
Ik heb dat ook met caffeine komt door PTSS. Caffeine doet hartslag verhogen en daar schiet ik dan van in survival modes. Heb je tijdens die trip misschien trauma opgelopen?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brakka Mang zei:
Ik heb dat ook met caffeine komt door PTSS. Caffeine doet hartslag verhogen en daar schiet ik dan van in survival modes. Heb je tijdens die trip misschien trauma opgelopen?
Klik om te vergroten...
Nope, er was geen externe trigger. 't Was uit het niets dat ik een gevoel had dat ik gewoon dood zou gaan en dat gevoel bleef uren aanhangen.
j
jajajajaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Happens to the best. Om onverklaarbaare rede was mijn broek dus af toen ik ergens black-out aan het poepen was in een veld
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#10
De titel van deze post alleen al, so brutally honest, verdient een glitterpen!
I
IngboLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh oke
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zolang je het niet in een pot pasta hebt gedaan is het niet erg :wink:

Zie je wel heren: meisjes poepen ook!
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahaha geniet er van kan de beste overkomen
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan is het er maar uit
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Zie je wel heren: meisjes poepen ook!
Klik om te vergroten...
Meisjes 😂
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Je moet in de reclame gaan werken jij, met je pakkende titels. “Iets met poep?” Dat moet ik lezen.
Klik om te vergroten...
Voor een keer geen clickbait
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
De rappende shitshow
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bij welke regel precies scheet je in je broek?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fisherman's friend zei:
Bij welke regel precies scheet je in je broek?
Klik om te vergroten...
"better watch your behind"

Daar denk ik
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
AHAHAAHA jongens zit weer op de plee hoor, ga heeeeeelemaal stuk om jullie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."